Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 66 άτομα (0 μέλη και 66 επισκέπτες)

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
εχω πληροφοριες οτι ο κυριος ευαγγελος μαρινακης θα παραβρεθει στο γκειμ 3 του οακα.
αυτο τυπε α ηταν η εκπληρωση της μεγαλυτερης φαντασιωσης του καθενα μας
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.491
Κριτικές
42
Like
49.957
Πόντοι
28.246
θεωρω πως φταιει περισσοτερο η διοικηση παρα ο ιδιος.αυτη η εγκαταλειψη τον εχει κουρασει και νομιζω πως εχει αποπροσανατολιστει.εχω αρχισει να πιστευω πως χρησιμοποιει οχι τους καλυτερους που εχει ανα πασα στιγμη αλλα αυτους που αισθανεται κοντα του ως ανθρωπος.μπορει να λεω μαλακιες αλλα ειναι μια σκεψη που κανω.δε μπορει να γαμηθηκαν ολα ξαφνικα.
Το οτι χρησιμοποιει οσους πιστευει οτι εχει πιο πιστους του ειναι αληθεια. Το οτι η διοικηση τον εχει αφησει τελειως λασκα και ορφανο απο βοηθεια ειναι επίσης αληθεια. Γι αυτο δεν βγαζουμε την διοικηση εξω απο τις ευθυνες. Απο αυτους ξεκινανε ολα. Δεν φτανει μονο να αγαπας και να θυσιαζεσαι για τον Ολυμπιακο.

Σημασια περισσοτερο εχει η ομαδα και βλεπουμε.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.516
Like
16.001
Πόντοι
3.556
οχι τυπε, αυτο το αρχιδι ηρθε με σκοπο να του βρισουν την οικογενεια και την κορη, και να τα κανει θεμα για να εχει δικαιολογιες και να μπορει να παρει την ομαδα οταν τα πραγματα δεν πανε οπως θελει. Μεχρι και στο μπλουζακι του εγραψε το συνθημα, για να ειναι σιγουρος οτι δεν θα τον αφησουν χωρις μπινελικια. Για αυτον τον κοκακια που εβριζε την οικογενεια του σπανουλη θα καταδικασουμε τους οπαδους που απο παντα ριχνουν μπινελικια σε ολα τα γηπεδα και σε ολες τις ομαδες; Ο παπαρας δεν ειδε ουτε δευτερολεπτο ματς, μονο για το επικοινωνιακο πανηγυρι ηρθε. Ευτυχως που γινεται ξεφτιλα απο μονος του.

και κατι αλλο. Αν δεν κανω λαθος, δεν του εβρισαν την κορη. "δεποινακι ο πατερας σου ειναι πρεζακι", γελανε και οι πετρες
Σέβεται ξαφνικά οικογένειες το αρχιδι όταν ευχοταν καρκινους.

Και οι αθλητικοί δικαστές του επιτρέπουν ακόμα να μπαίνει σε αγώνες.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.516
Like
16.001
Πόντοι
3.556
Το οτι χρησιμοποιει οσους πιστευει οτι εχει πιο πιστους του ειναι αληθεια. Το οτι η διοικηση τον εχει αφησει τελειως λασκα και ορφανο απο βοηθεια ειναι επίσης αληθεια. Γι αυτο δεν βγαζουμε την διοικηση εξω απο τις ευθυνες. Απο αυτους ξεκινανε ολα. Δεν φτανει μονο να αγαπας και να θυσιαζεσαι για τον Ολυμπιακο.

Σημασια περισσοτερο εχει η ομαδα και βλεπουμε.
Φλωρακια οι αγγελοπουλοι. Ο Μαρινακης θα είχε σπάσει τα πόδια στο πρεζακι και μετά θα έλεγε πως δίδαξε ήθος
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Το οτι χρησιμοποιει οσους πιστευει οτι εχει πιο πιστους του ειναι αληθεια. Το οτι η διοικηση τον εχει αφησει τελειως λασκα και ορφανο απο βοηθεια ειναι επίσης αληθεια. Γι αυτο δεν βγαζουμε την διοικηση εξω απο τις ευθυνες. Απο αυτους ξεκινανε ολα. Δεν φτανει μονο να αγαπας και να θυσιαζεσαι για τον Ολυμπιακο.

Σημασια περισσοτερο εχει η ομαδα και βλεπουμε.
η προχθεσινη ανακοινωση των αφων,ηταν η χειροτερη που θυμαμαι στις 4 δεκαετιες που παρακολουθω τον ολυμπιακο.απαιτησαν να εμφανιστει η ομαδα,οι εξαφανισμενοι.ενα ολοκληρο συστημα δημοσιογραφων,τρολ,πρεζακιας βριζουν το μπαρτζωκα 2 χρονια,και ο πανουλης με το γιωργακη απαιτησαν...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
ποσο περηφανος που ειμαι ολυμπιακος και οχι ενας βαζελος = κινουμενη καταντια...

Η ανακοίνωση που έκανε η Θύρα 7​

«Μαθαίνουμε, ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μας είναι κοντά στο να κλείσει τον Τούρκο ποδοσφαιριστή Γιουσούφ Γιαζιτσί.
ΕΜΕΙΣ σαν ΘΥΡΑ 7,
ΠΟΤΕ ΔΕΝ κρύφτηκαμε, οι θέσεις μας είναι γνωστές και οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους!
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ λοιπόν, τον αθλητή πως
ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ, να υμνεί ΣΦΑΓΕΙΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ!
ΟΦΕΙΛΕΙ να σέβεται την ΙΣΤΟΡΙΑ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μας, τις ΑΡΧΕΣ και τις ΑΞΙΕΣ του ΣΥΛΛΟΓΟΥ, και φυσικά τους οπαδούς του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, που είναι η μεγάλη ΔΥΝΑΜΗ του ΘΡΥΛΟΥ μας!
ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ θα δεχτούμε από οποιονδήποτε πρόεδρο, αθλητή, προπονητή κτλ Τούρκο ή και Έλληνα, να έχει άποψη για το τι πανό θα βάλουμε στο πέταλο και ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ θα πάρουμε για ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ και ΝΕΝΕΚΟΙ βάζελοι!
Δεν ΖΗΤΑΜΕ συγγνώμη από ανθρώπους σαν τον Αταμάν που κάνουν ΚΟΥΜΑΝΤΟ στα πανό που θα βάζουν!
ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ προέδρους που βρίζουν την ομάδα μας και την θύρα μας!
ΔΕΝ ΒΑΦΟΥΜΕ ΚΑΓΚΕΛΑ!
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΚΑΝ, στον οποιονδήποτε να πάρει θέση για τις απόψεις της ΘΥΡΑΣ 7.
ΌΛΟΙ στο σύλλογο από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να υπηρετούν αυτόν, να κάνουν την δουλειά τους και ΜΟΝΟ, όσο καλύτερα μπορούν και ΕΜΕΙΣ θα είμαστε δίπλα τους,για την κατάκτηση των στόχων μας!»
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.473
Κριτικές
207
Like
67.404
Πόντοι
48.917
Τι έγραφε το μπλουζάκι του πρεζακια ?
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
ποσο περηφανος που ειμαι ολυμπιακος και οχι ενας βαζελος = κινουμενη καταντια...

Η ανακοίνωση που έκανε η Θύρα 7​

«Μαθαίνουμε, ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μας είναι κοντά στο να κλείσει τον Τούρκο ποδοσφαιριστή Γιουσούφ Γιαζιτσί.
ΕΜΕΙΣ σαν ΘΥΡΑ 7,
ΠΟΤΕ ΔΕΝ κρύφτηκαμε, οι θέσεις μας είναι γνωστές και οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους!
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ λοιπόν, τον αθλητή πως
ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ, να υμνεί ΣΦΑΓΕΙΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ!
ΟΦΕΙΛΕΙ να σέβεται την ΙΣΤΟΡΙΑ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μας, τις ΑΡΧΕΣ και τις ΑΞΙΕΣ του ΣΥΛΛΟΓΟΥ, και φυσικά τους οπαδούς του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, που είναι η μεγάλη ΔΥΝΑΜΗ του ΘΡΥΛΟΥ μας!
ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ θα δεχτούμε από οποιονδήποτε πρόεδρο, αθλητή, προπονητή κτλ Τούρκο ή και Έλληνα, να έχει άποψη για το τι πανό θα βάλουμε στο πέταλο και ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ θα πάρουμε για ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ και ΝΕΝΕΚΟΙ βάζελοι!
Δεν ΖΗΤΑΜΕ συγγνώμη από ανθρώπους σαν τον Αταμάν που κάνουν ΚΟΥΜΑΝΤΟ στα πανό που θα βάζουν!
ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ προέδρους που βρίζουν την ομάδα μας και την θύρα μας!
ΔΕΝ ΒΑΦΟΥΜΕ ΚΑΓΚΕΛΑ!
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΚΑΝ, στον οποιονδήποτε να πάρει θέση για τις απόψεις της ΘΥΡΑΣ 7.
ΌΛΟΙ στο σύλλογο από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να υπηρετούν αυτόν, να κάνουν την δουλειά τους και ΜΟΝΟ, όσο καλύτερα μπορούν και ΕΜΕΙΣ θα είμαστε δίπλα τους,για την κατάκτηση των στόχων μας!»
μιλαμε για 2 διαφορετικους κοσμους.βαζελος καταντας.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.128
Κριτικές
174
Like
119.230
Πόντοι
46.423
Αναζητείται ο Τράκης στο πλαίσιο του αυτοφώρου.
 

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
Έπρεπε να ρίξει κάτι καντήλια η διοίκηση για να σοβαρευτούν. Ότι και να γίνει στο τέλος, έτσι πρέπει να παίζουν όλα τα ματς. Στο αγωνιστικό, το second unit έδωσε τις λύσεις. Από μηχανής θεός ο Ντόρσεϊ στην επίθεση ο οποίος σήμερα παραδόξως ήταν αποκάλυψη. Η καλύτερη του όμως δεν ήταν κάποιο καλάθι. Ήταν που τους την είπε στα μούτρα στο βοθροπάγκο των προκλητικών καρνάβαλων. ΝΤΟΡΣΕΪ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΑΝΙ. Όπως και σήμερα στο ΣΕΦ έτσι και την Τετάρτη αφήστε και την ψυχή σας στο ΟΑΚΑ ότι κι αν γίνει!!
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Στην ΕΡΤ3 είπαν τι έγινε οταν μπήκε στο γήπεδο
Εν ολίγοις είπαν πως τα κωλοδαχτυλα απευθύνονταν και στους δύο (σχόλιο προφανώς η δικαιολογία του ήταν πως έβριζαν την κόρη του) και είπε στον Παναγιώτη θα βιάσω την κόρη ου εδώ μπροστά σου
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αναζητείται ο Τράκης στο πλαίσιο του αυτοφώρου.
Απλά η αστυνομία δεν ξέρει που μένει κι αυτός θα λέει εδώ ηνουν στο σπίτι μου γιατί δεν ηρθαν
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.128
Κριτικές
174
Like
119.230
Πόντοι
46.423

Αντί να το βουλώσει θέλει να κάνει και δηλώσεις ...

:jerking:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.128
Κριτικές
174
Like
119.230
Πόντοι
46.423
Εν τω μεταξύ αν όντως ισχύει το γεγονός ότι η εισαγγελέας διέταξε τη σύλληψη του Τράκη και τον άφησαν να φύγει ανάμεσα σε δεκάδες αστυνομικούς τότε πρόκειται για γελοίο κράτος όπου οι νόμοι εφαρμόζονται επιλεκτικά.

:jerking2:
 
Τελευταία τροποποίηση:

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
αυριο θα ειναι μεγαλη μερα,
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom