nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.459
- Πόντοι
- 3.656
Δεν προκαλεί ποτέ
αυτο τυπε α ηταν η εκπληρωση της μεγαλυτερης φαντασιωσης του καθενα μαςεχω πληροφοριες οτι ο κυριος ευαγγελος μαρινακης θα παραβρεθει στο γκειμ 3 του οακα.
Το οτι χρησιμοποιει οσους πιστευει οτι εχει πιο πιστους του ειναι αληθεια. Το οτι η διοικηση τον εχει αφησει τελειως λασκα και ορφανο απο βοηθεια ειναι επίσης αληθεια. Γι αυτο δεν βγαζουμε την διοικηση εξω απο τις ευθυνες. Απο αυτους ξεκινανε ολα. Δεν φτανει μονο να αγαπας και να θυσιαζεσαι για τον Ολυμπιακο.θεωρω πως φταιει περισσοτερο η διοικηση παρα ο ιδιος.αυτη η εγκαταλειψη τον εχει κουρασει και νομιζω πως εχει αποπροσανατολιστει.εχω αρχισει να πιστευω πως χρησιμοποιει οχι τους καλυτερους που εχει ανα πασα στιγμη αλλα αυτους που αισθανεται κοντα του ως ανθρωπος.μπορει να λεω μαλακιες αλλα ειναι μια σκεψη που κανω.δε μπορει να γαμηθηκαν ολα ξαφνικα.
Σέβεται ξαφνικά οικογένειες το αρχιδι όταν ευχοταν καρκινους.οχι τυπε, αυτο το αρχιδι ηρθε με σκοπο να του βρισουν την οικογενεια και την κορη, και να τα κανει θεμα για να εχει δικαιολογιες και να μπορει να παρει την ομαδα οταν τα πραγματα δεν πανε οπως θελει. Μεχρι και στο μπλουζακι του εγραψε το συνθημα, για να ειναι σιγουρος οτι δεν θα τον αφησουν χωρις μπινελικια. Για αυτον τον κοκακια που εβριζε την οικογενεια του σπανουλη θα καταδικασουμε τους οπαδους που απο παντα ριχνουν μπινελικια σε ολα τα γηπεδα και σε ολες τις ομαδες; Ο παπαρας δεν ειδε ουτε δευτερολεπτο ματς, μονο για το επικοινωνιακο πανηγυρι ηρθε. Ευτυχως που γινεται ξεφτιλα απο μονος του.
και κατι αλλο. Αν δεν κανω λαθος, δεν του εβρισαν την κορη. "δεποινακι ο πατερας σου ειναι πρεζακι", γελανε και οι πετρες
Φλωρακια οι αγγελοπουλοι. Ο Μαρινακης θα είχε σπάσει τα πόδια στο πρεζακι και μετά θα έλεγε πως δίδαξε ήθοςΤο οτι χρησιμοποιει οσους πιστευει οτι εχει πιο πιστους του ειναι αληθεια. Το οτι η διοικηση τον εχει αφησει τελειως λασκα και ορφανο απο βοηθεια ειναι επίσης αληθεια. Γι αυτο δεν βγαζουμε την διοικηση εξω απο τις ευθυνες. Απο αυτους ξεκινανε ολα. Δεν φτανει μονο να αγαπας και να θυσιαζεσαι για τον Ολυμπιακο.
Σημασια περισσοτερο εχει η ομαδα και βλεπουμε.
η προχθεσινη ανακοινωση των αφων,ηταν η χειροτερη που θυμαμαι στις 4 δεκαετιες που παρακολουθω τον ολυμπιακο.απαιτησαν να εμφανιστει η ομαδα,οι εξαφανισμενοι.ενα ολοκληρο συστημα δημοσιογραφων,τρολ,πρεζακιας βριζουν το μπαρτζωκα 2 χρονια,και ο πανουλης με το γιωργακη απαιτησαν...Το οτι χρησιμοποιει οσους πιστευει οτι εχει πιο πιστους του ειναι αληθεια. Το οτι η διοικηση τον εχει αφησει τελειως λασκα και ορφανο απο βοηθεια ειναι επίσης αληθεια. Γι αυτο δεν βγαζουμε την διοικηση εξω απο τις ευθυνες. Απο αυτους ξεκινανε ολα. Δεν φτανει μονο να αγαπας και να θυσιαζεσαι για τον Ολυμπιακο.
Σημασια περισσοτερο εχει η ομαδα και βλεπουμε.
Κακό πράγμα η κοκαΐνη.Πρέπει να είναι συχνά υπό την επήρειαΔεν προκαλεί ποτέ
μιλαμε για 2 διαφορετικους κοσμους.βαζελος καταντας.ποσο περηφανος που ειμαι ολυμπιακος και οχι ενας βαζελος = κινουμενη καταντια...
Η ανακοίνωση που έκανε η Θύρα 7
«Μαθαίνουμε, ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μας είναι κοντά στο να κλείσει τον Τούρκο ποδοσφαιριστή Γιουσούφ Γιαζιτσί.
ΕΜΕΙΣ σαν ΘΥΡΑ 7,
ΠΟΤΕ ΔΕΝ κρύφτηκαμε, οι θέσεις μας είναι γνωστές και οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους!
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ λοιπόν, τον αθλητή πως
ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ, να υμνεί ΣΦΑΓΕΙΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ!
ΟΦΕΙΛΕΙ να σέβεται την ΙΣΤΟΡΙΑ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μας, τις ΑΡΧΕΣ και τις ΑΞΙΕΣ του ΣΥΛΛΟΓΟΥ, και φυσικά τους οπαδούς του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, που είναι η μεγάλη ΔΥΝΑΜΗ του ΘΡΥΛΟΥ μας!
ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ θα δεχτούμε από οποιονδήποτε πρόεδρο, αθλητή, προπονητή κτλ Τούρκο ή και Έλληνα, να έχει άποψη για το τι πανό θα βάλουμε στο πέταλο και ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ θα πάρουμε για ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ και ΝΕΝΕΚΟΙ βάζελοι!
Δεν ΖΗΤΑΜΕ συγγνώμη από ανθρώπους σαν τον Αταμάν που κάνουν ΚΟΥΜΑΝΤΟ στα πανό που θα βάζουν!
ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ προέδρους που βρίζουν την ομάδα μας και την θύρα μας!
ΔΕΝ ΒΑΦΟΥΜΕ ΚΑΓΚΕΛΑ!
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΚΑΝ, στον οποιονδήποτε να πάρει θέση για τις απόψεις της ΘΥΡΑΣ 7.
ΌΛΟΙ στο σύλλογο από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να υπηρετούν αυτόν, να κάνουν την δουλειά τους και ΜΟΝΟ, όσο καλύτερα μπορούν και ΕΜΕΙΣ θα είμαστε δίπλα τους,για την κατάκτηση των στόχων μας!»
Το συνθημαΤι έγραφε το μπλουζάκι του πρεζακια ?
που μιλησαν;Μαλακές βλέπετε τους Προέδρους!!!???
Στην ΕΡΤ3 είπαν τι έγινε οταν μπήκε στο γήπεδοπου μιλησαν;
Απλά η αστυνομία δεν ξέρει που μένει κι αυτός θα λέει εδώ ηνουν στο σπίτι μου γιατί δεν ηρθανΑναζητείται ο Τράκης στο πλαίσιο του αυτοφώρου.

