Καλημέρα θα πώ λίγα λόγια για όλους και για όλα.
Ο Ολυμπιακός είναι ιδέα είναι τρόπος ζωής για μια ολόκληρη πόλη, η ανάσα για εκατομμύρια φιλάθλους ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα,το μόνο που μπορεί να μας κάνει ο κύριος Γιαννακόπουλος είναι να μας κλάσει τ'αρχίδια.
πάμε στα υπόλοιπα ασπίδα στους πιο έντιμους και αγνούς προέδρους του αθλητισμού όλοι οι άλλοι θα κρθούν όποιοι και να είναι.
Όποιος αθλητής δεν θέλει να ανήκει στην οικογένεια του Ολυμπιακού αντίο δεν παρακαλάμε μας παρακαλάνε,όποιος παίχτης δεν έχει σκοπό να παίξει με πάθος στα τσακίδια,όποιος παίχτης ακόμα και στην κακή του μέρα δεν προσπαθεί δεν είναι άξιος να φοράει την φανέλα του ολυμπιακού.
Και τέλος κόουτς ας είσαι Ολυμπιακός κρίθηκες και δυστυχώς δεν φάνηκες αντάξιος και στον σχεδιασμό της ομάδας αλλα και στο κοουτσαρισμα τα τελευταία 2 χρόνια ήρθε η ώρα να αποχωρήσεις οικειοθελώς.
Όχι επειδή το θέλει ο ινφλουένσερ της καε παναθηναϊκός αλλά επειδή είναι η καλύτερη λύση για όλους μας.
Το πρωτάθλημα προσωπικά το έχω χεσμένο ακόμα και να το πάρουμε αλλά η απαράδεκτη εικόνα της ομάδας ακόμα και απο τους αγώνες με την Άεκ αλλά και με την Ρεάλ δεν δικαιολογούνται για κανέναν.