ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.687
- Like
- 57.411
- Πόντοι
- 12.756
Ανατριχιασα
Ανατριχιασα
Καλή η ανακοίνωση Νικ αλλά άργησαν κάνα δύο χρόνια να την κάνουν

Για χτες δεν φταίει ο Μπαρτζώκας αποκλειστικά. Η ομάδα είναι σε γαμημένη ψυχολογία. Ο ένας έχει κλείσει σε άλλη ομάδα για του χρόνου, ο άλλος μετά τον ημιτελικό στο F4 είπε ίσως αποσυρθώ, ο άλλος είπε, δεν ξέρω ρωτήστε τον Μπαρτζώκα γιατί δεν παίζω, και γενικά όλοι ξέρουν ότι κρίνονται και ο προπονητής δεν εμπνέει πλέον.Ξυπνάτε τον Μπαρτζώκα ρε παιδιά!
Πείτε του οτι ξεκίνησαν οι τελικοί αγώνες
Η ομάδα χρειάζεται γενική αναδόμηση. Όμως το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να φύγει ο Μπαρτζώκας. Δεν μπορει να προσφέρει τίποτα πλέονΓια χτες δεν φταίει ο Μπαρτζώκας αποκλειστικά. Η ομάδα είναι σε γαμημένη ψυχολογία. Ο ένας έχει κλείσει σε άλλη ομάδα για του χρόνου, ο άλλος μετά τον ημιτελικό στο F4 είπε ίσως αποσυρθώ, ο άλλος είπε, δεν ξέρω ρωτήστε τον Μπαρτζώκα γιατί δεν παίζω, και γενικά όλοι ξέρουν ότι κρίνονται και ο προπονητής δεν εμπνέει πλέον.
ποιος να ανανταπεξελθει στον φραρμακεμπορο τυποι αμα φτιαχνει το χαπακι με 1 ευρω και το πουλαει με 40?ο αδερφος του παναγιωτη.περα απο την πλακα,τους συμπαθω παρολο που τους κραζω γιατι δε μπορουν να ανταπεξελθουν στη βρωμα του πρεζακια.
αυτο εκαναν οι ομαδες του μπαρτζωκα πριν του δωσουν μπατζετ...ξεχεσαμε το ριφιουζ του λουζποιος να ανανταπεξελθει στον φραρμακεμπορο τυποι αμα φτιαχνει το χαπακι με 1 ευρω και το πουλαει με 40?
ας παρατησουν τον ανταγωνισμο πλουτου που ειναι δυσαναλογος με την οικονομικη κατασταση της χωρας και των πολιτων κι ας φτιαξουν μια ομαδα να χει καποιους ελληνες παικτες![]()
Τι αδελφε για πες?ειδατε την φαση με μιλουτινοφ?
με τον μπαρτζο σχεδον τσαμπουκας...εχει χαθει ο ελεγχος μαλλονΤι αδελφε για πες?

δεν ΜΑΣΑΩ!!!μια χαρά ειναι ολα , μην μασας![]()