Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 53 άτομα (1 μέλη και 52 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
Screenshot_20250531_024112_Chrome.jpg
Ανατριχιασα
 

Behlivanis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2025
Μηνύματα
1.235
Like
4.462
Πόντοι
456
Ξυπνάτε τον Μπαρτζώκα ρε παιδιά!
Πείτε του οτι ξεκίνησαν οι τελικοί αγώνες
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.263
Κριτικές
67
Like
117.526
Πόντοι
39.911
Καλή η ανακοίνωση Νικ αλλά άργησαν κάνα δύο χρόνια να την κάνουν :sad2:

Άφησαν τον Μπαρτζώκα μόνο και απροστάτευτο απέναντι σε όλη αυτή τη λάσπη και την τοξικότητα .
Ο άνθρωπος φαίνεται πλέον ότι "άδειασε" . Ξενέρωσε , κουράστηκε και μαζί με αυτόν και οι παίκτες .
Ομάδα που πριν 10 ημέρες "διεκδικούσε" ευρωπαϊκό :sad2:

Φτάνει ως εδώ .
Βαγγέλη πάρε την ομάδα και κλείσε τον ψυχασθενή στο φρενοκομείο
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Ξυπνάτε τον Μπαρτζώκα ρε παιδιά!
Πείτε του οτι ξεκίνησαν οι τελικοί αγώνες
Για χτες δεν φταίει ο Μπαρτζώκας αποκλειστικά. Η ομάδα είναι σε γαμημένη ψυχολογία. Ο ένας έχει κλείσει σε άλλη ομάδα για του χρόνου, ο άλλος μετά τον ημιτελικό στο F4 είπε ίσως αποσυρθώ, ο άλλος είπε, δεν ξέρω ρωτήστε τον Μπαρτζώκα γιατί δεν παίζω, και γενικά όλοι ξέρουν ότι κρίνονται και ο προπονητής δεν εμπνέει πλέον.
 

Behlivanis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2025
Μηνύματα
1.235
Like
4.462
Πόντοι
456
Για χτες δεν φταίει ο Μπαρτζώκας αποκλειστικά. Η ομάδα είναι σε γαμημένη ψυχολογία. Ο ένας έχει κλείσει σε άλλη ομάδα για του χρόνου, ο άλλος μετά τον ημιτελικό στο F4 είπε ίσως αποσυρθώ, ο άλλος είπε, δεν ξέρω ρωτήστε τον Μπαρτζώκα γιατί δεν παίζω, και γενικά όλοι ξέρουν ότι κρίνονται και ο προπονητής δεν εμπνέει πλέον.
Η ομάδα χρειάζεται γενική αναδόμηση. Όμως το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να φύγει ο Μπαρτζώκας. Δεν μπορει να προσφέρει τίποτα πλέον
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.393
Κριτικές
207
Like
67.123
Πόντοι
48.917
Σήμερα μακάρι στο γυναικείο.πολο ακόμη ένα πρωτάθλημα κ για το θαύμα στο χάντμπολ
Αυτά για φέτος
Συν βόλλεϋ γυναικών κ μπάσκετ γυναικών ποδόσφαιρο ανδρών κ πόλο ανδρων
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.121
Κριτικές
16
Like
19.143
Πόντοι
9.345
ο αδερφος του παναγιωτη:2funny::2funny:.περα απο την πλακα,τους συμπαθω παρολο που τους κραζω γιατι δε μπορουν να ανταπεξελθουν στη βρωμα του πρεζακια.
ποιος να ανανταπεξελθει στον φραρμακεμπορο τυποι αμα φτιαχνει το χαπακι με 1 ευρω και το πουλαει με 40?

ας παρατησουν τον ανταγωνισμο πλουτου που ειναι δυσαναλογος με την οικονομικη κατασταση της χωρας και των πολιτων κι ας φτιαξουν μια ομαδα να χει καποιους ελληνες παικτες :confused:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ποιος να ανανταπεξελθει στον φραρμακεμπορο τυποι αμα φτιαχνει το χαπακι με 1 ευρω και το πουλαει με 40?

ας παρατησουν τον ανταγωνισμο πλουτου που ειναι δυσαναλογος με την οικονομικη κατασταση της χωρας και των πολιτων κι ας φτιαξουν μια ομαδα να χει καποιους ελληνες παικτες :confused:
αυτο εκαναν οι ομαδες του μπαρτζωκα πριν του δωσουν μπατζετ...ξεχεσαμε το ριφιουζ του λουζ
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.259
Κριτικές
47
Like
17.803
Πόντοι
13.116
the organs started ....:grin::grin:
Προβλέπω parking αλλά όχι για τον Μπαρτζώ....μήπως πάει προς παίκτες μεριά ??? :D:

 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
Ρε σας έκανε πλάκα ο τουρκαλάς με το Σαμαντουροφ και το Καλαιτζ΄΄ακι,τι ασχολείστε ακόμα; :2funny:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.042
Πόντοι
46.423
Αν δεν φύγει ο Μπαρτζώκας και το επιτελείο του μην ασχολείστε άλλο.

Για τον πούτσο τελείως.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom