Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 57 άτομα (2 μέλη και 55 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.695
Like
57.436
Πόντοι
12.756
Στο μεταξυ ο βλαξ θα δυναμιτίσει λιγο την ατμόσφαιρα μπορεί και να πάρουν μπρος οι δικοί μας με αυτον
Αμα δεν πάταγε καλυτερα θα ήταν για αυτούς χαχα
Τουβλο μαν,του κοβει μηπως από το πολυ κουραμπιέ.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.259
Like
909
Πόντοι
96
Εγώ ξέρω ότι έρχεται και φεύγει αντουφελκιστος στο σεφ μετά από ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΕΣ προλησεις
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Τουβλο μαν,του κοβει μηπως από το πολυ κουραμπιέ.
Δυστυχώς μαν η ανακοίνωση των Προέδρων δείχνει πολλά.
Εγώ θα παραμείνω στη θέση μου πως τα περι "αδειασματος" κτλ ειναι παπαριες.
Οι παικτες ξεκάθαρα δεν παίζουν πλεον γιατί θέλουν να φάνε τον Μπαρτζωκα.Πες με συνομωσιολογο πες με ότι θες για μένα ειναι φως φανάρι
Τι αλλο σημάδι να δει κανεις πως ελάχιστοι τον θέλουν πλέον απο τους παικτες.Νομιζω πως σε αυτήν την κατεύθυνση ειναι και η δήλωση των Προέδρων που αν μη τι αλλο χαζοί δεν ειναι
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.259
Like
909
Πόντοι
96
Δυστυχώς μαν η ανακοίνωση των Προέδρων δείχνει πολλά.
Εγώ θα παραμείνω στη θέση μου πως τα περι "αδειασματος" κτλ ειναι παπαριες.
Οι παικτες ξεκάθαρα δεν παίζουν πλεον γιατί θέλουν να φάνε τον Μπαρτζωκα.Πες με συνομωσιολογο πες με ότι θες για μένα ειναι φως φανάρι
Τι αλλο σημάδι να δει κανεις πως ελάχιστοι τον θέλουν πλέον απο τους παικτες.Νομιζω πως σε αυτήν την κατεύθυνση ειναι και η δήλωση των Προέδρων που αν μη τι αλλο χαζοί δεν ειναι
Να ρωτήσω τι είναι αυτό που κατοχυρώνει αυτούς που θέλουν να τον φάνε ότι και αύριο θα είναι στην ομάδα;
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
501052748_1133819368784418_4706661052367991523_n.jpg

ΕΧΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Καλημέρα θα πώ λίγα λόγια για όλους και για όλα.
Ο Ολυμπιακός είναι ιδέα είναι τρόπος ζωής για μια ολόκληρη πόλη, η ανάσα για εκατομμύρια φιλάθλους ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα,το μόνο που μπορεί να μας κάνει ο κύριος Γιαννακόπουλος είναι να μας κλάσει τ'αρχίδια.
πάμε στα υπόλοιπα ασπίδα στους πιο έντιμους και αγνούς προέδρους του αθλητισμού όλοι οι άλλοι θα κρθούν όποιοι και να είναι.
Όποιος αθλητής δεν θέλει να ανήκει στην οικογένεια του Ολυμπιακού αντίο δεν παρακαλάμε μας παρακαλάνε,όποιος παίχτης δεν έχει σκοπό να παίξει με πάθος στα τσακίδια,όποιος παίχτης ακόμα και στην κακή του μέρα δεν προσπαθεί δεν είναι άξιος να φοράει την φανέλα του ολυμπιακού.
Και τέλος κόουτς ας είσαι Ολυμπιακός κρίθηκες και δυστυχώς δεν φάνηκες αντάξιος και στον σχεδιασμό της ομάδας αλλα και στο κοουτσαρισμα τα τελευταία 2 χρόνια ήρθε η ώρα να αποχωρήσεις οικειοθελώς.
Όχι επειδή το θέλει ο ινφλουένσερ της καε παναθηναϊκός αλλά επειδή είναι η καλύτερη λύση για όλους μας.
Το πρωτάθλημα προσωπικά το έχω χεσμένο ακόμα και να το πάρουμε αλλά η απαράδεκτη εικόνα της ομάδας ακόμα και απο τους αγώνες με την Άεκ αλλά και με την Ρεάλ δεν δικαιολογούνται για κανέναν.
μια μικρη διαφωνια.ο ολυμπιακος ειναι τροπος ζωης μιας χωρας,οχι μιας πολης.απλα ετυχε να ιδρυθει στον πειραια
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
θεωρω οτι οι περισσοτεροι ξενερωσαμε - αδειασαμε μετα το φαιναλ φορ και καπακι τον πρωτο τελικο.

Αν χασουμε κι αποψε απλα θα διασκεδασω ολο το βραδυ με τις αναλυσεις ειδικων και μη :coffee:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Δεν είναι τόσο απλό όπως το παραθέτεις.....
Οταν οι νίκες έρχονται ολα ειναι καλα.
Πιστεύεις πχ πως αν η αλλαγή στην 50ρα του Βεζενκοφ γινόταν πχ τον επόμενο πχ Οκτωβριο δεν θα μανουριαζε ο Βεζενκοφ
Δεν βάζω περιστατικά πχ Ντορσευ γιατί τον είδαμε κι αυτόν με 0/5 πχ αλλά Πιτερς που αποδεδειγμένα φαίνεται πως ειναι ο πιο αδικημένος με την μη χειραψία έσφαξε με το γάντι
Τα σημαδια ειναι πολλα με αποκορυφωμα την αγωνιστική αδιαφορια
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
η ειρτ3 παντως εχει εξαιρετικο πρε γκειμ :tired:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ο κακακιας θελει να παρει το παιχνιδι στα χαρτια σημερα,,
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.259
Like
909
Πόντοι
96
Οταν οι νίκες έρχονται ολα ειναι καλα.
Πιστεύεις πχ πως αν η αλλαγή στην 50ρα του Βεζενκοφ γινόταν πχ τον επόμενο πχ Οκτωβριο δεν θα μανουριαζε ο Βεζενκοφ
Δεν βάζω περιστατικά πχ Ντορσευ γιατί τον είδαμε κι αυτόν με 0/5 πχ αλλά Πιτερς που αποδεδειγμένα φαίνεται πως ειναι ο πιο αδικημένος με την μη χειραψία έσφαξε με το γάντι
Τα σημαδια ειναι πολλα με αποκορυφωμα την αγωνιστική αδιαφορια
Θα ήταν πολύ απλό και εύκολο να έφταιγε μόνο ο Μπαρτζώκας για την αγωνιστική κατάρρευση....και αν του πουν οι Αγγελόπουλοι " Γιώργο πρεπει να υπάρξει ένα σοκ " δεν θα στεκόταν εμπόδιο....είναι πιο βαθύ το προβλημα είναι μέρος του και ο προπονητής αλλά και οι παίχτες....δεν χρειάζεται και πολύ κοουτσαρισμα να καταλαβαίνεις ότι σε ένα φάιναλ φορ πας και παίζεις σαν να μην υπάρχει αύριο και πας στην άκρη το αν παίζεις ένα ή 40 λεπτά....τα δίνεις όλα γιατί μέσα από την ομαδική καταξίωση έρχεται η δική σου οικονομικά κυρίως.... Φυσικά το ρόστερ είναι επιλογή και του προπονητή κυρίως....αλλά υπάρχει και ο εγωισμός που πρέπει να σε παρακινεί ...δεν γίνεται στην Ευρωλίγκα να είσαι πρώτος στην regular season να κάνεις νίκες εκτός παντού και στα win or die ματς να εμφανίζεται άδειος....ανιωθος
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.395
Κριτικές
207
Like
67.129
Πόντοι
48.917
ο κακακιας θελει να παρει το παιχνιδι στα χαρτια σημερα,,
Φαντάσου ο Αλαφούζος να έκανε στη θ7 κωλοδάχτυλα για ένα λεπτό κ την επομενη να ήθελε να πάει στο Καραϊσκάκης
Ο χοντρός θα τον φύτευσει στο γκαζόν κ θα του έβαζε στο κωλο τα μπεκ του χορταριου

Εδώ θα μπει σαν κύριος να κάνει κ τσαμπουκα
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
ο κακακιας θελει να παρει το παιχνιδι στα χαρτια σημερα,,
Αυτοσ καλά κανει βρίσκει και τα κανει εμεις τι κάνουμε το τμήμα πρέπει να το πάρει κι αυτό ο χοντρός μιας και υπάρχει η προοπτική να πάρει και το γήπεδο και να αλλάξουν τα πάντα σε μια νύχτα να γίνουν μέσα και έξω οπωσ πρέπει θα του τα κανει μπεγλερι τα σρχιδακια του κοκκακια
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ο ολυμπιακος ειναι ενας....και δεν εχει προεδρο
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.395
Κριτικές
207
Like
67.129
Πόντοι
48.917
Αυτοσ καλά κανει βρίσκει και τα κανει εμεις τι κάνουμε το τμήμα πρέπει να το πάρει κι αυτό ο χοντρός μιας και υπάρχει η προοπτική να πάρει και το γήπεδο και να αλλάξουν τα πάντα σε μια νύχτα να γίνουν μέσα και έξω οπωσ πρέπει θα του τα κανει μπεγλερι τα σρχιδακια του κοκκακια
Μη γαμιομαστε θ7 δεν υπάρχει στο μπάσκετ διότι αν υπήρχε θα έβαζε βέτο στα φλωροαδερφια να μην μπει ο πρεζακιας και να τους αφημανμαριν κάνουν καλοκαιρινό το σπίτι του κ τον ίδιο
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Αυτοσ καλά κανει βρίσκει και τα κανει εμεις τι κάνουμε το τμήμα πρέπει να το πάρει κι αυτό ο χοντρός μιας και υπάρχει η προοπτική να πάρει και το γήπεδο και να αλλάξουν τα πάντα σε μια νύχτα να γίνουν μέσα και έξω οπωσ πρέπει θα του τα κανει μπεγλερι τα σρχιδακια του κοκκακια
Θα γίνεις και στο μπάσκετ τότε Ολυμπιακός;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom