Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 87 άτομα (5 μέλη και 82 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Αυτο το πραγμα δεν βλεπεται. Το περσινο συνονθύλευμα προ Μεντιλιμπαρ ηταν γκαλακτικος σε σχεση με το φετινο.

Προλαβαίνουμε ακομα να το σώσουμε. Αν οχι , στ'αρχιδια μας , θα κατσουμε να μετραμε επετείους μαζι με τον Τακη.
Μην λες μαλακίες. Πέρυσι και προπερσι δεν είχες αρχή μέση και τέλος και καμία ποδοσφαιρική υγεία.
Φέτος σου λείπουν μόνο οι δημιουργοί.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Θείο, από την στιγμή που κάνει κίνηση να το μαζέψει δεν εχει πρόθεση. Η μπάλα πάει στο χέρι όχι το ανάποδο και ο παιχτης είναι σε κίνηση να το μαζέψει και όχι να το απλωσει.



Δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα ωραία...
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.076
Κριτικές
36
Like
45.643
Πόντοι
21.395
Θείο, από την στιγμή που κάνει κίνηση να το μαζέψει δεν εχει πρόθεση. Η μπάλα πάει στο χέρι όχι το ανάποδο και ο παιχτης είναι σε κίνηση να το μαζέψει και όχι να το απλωσει.



Δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα ωραία...
Θα τα πούμε το πρωί. Στο άλλο νήμα.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423
Κάποιες σκόρπιες σκέψεις.

Είμαστε τυχεροί που κάναμε αυτή την εμφάνιση χθές.

Για ποιό λόγο τυχεροί ???

Γιατί και κερδίσαμε παίζοντας μέτρια αλλά και γιατί φάνηκαν εμφανώς οι αδυναμίες μας στο μεσό επιθετικό κομμάτι.

Υπάρχει χρόνος για να καλυφθούν οι αδυναμίες μας με 3 μεσό-επιθετικούς παίκτες.

Πρέπει να καλυφθούν άμεσα τα κενά των Ποντένσε, Όρτα και Φορτούνη.

Υπάρχει χρόνος.

Για να δούμε τι θα πράξει η διοίκηση των ερυθρόλευκων.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423
Ο Γιάρεμτσουκ δίπλα στον Ελ Καβλί θα βάλει πολλά γκόλ καθότι όλοι μαρκάρουν τον Ελ Καβλί.

Γάτα ο Μπάμπης Τεννές ... των Ισπανών.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423
Για τον Ποντένσε καλά κάνει και το τρενάρει ο Βαγγέλας καθότι του χρόνου μένει ελεύθερος και σε 4 μήνες υπογράφει ως ελεύθερος στην ομάδα μας.

Τον Όρτα όμως έπρεπε να τον είχαμε αγοράσει χθες ...

Αναγκαίος.

Για μένα είναι ο αντί Φορτούνης.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423
Όσο για τα δημοσιεύματα περί Τσιμίκα και τα 15 εκατομμύρια που δήθεν δίνουμε για να τον αγοράσουμε απλώς γελάμε ...

Μόνο ως δανεικό μπορούμε να τον ονειρευόμαστε.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Ενεργοποιηθηκε το plan β προβατινες μου....δεν θα περιμενουμε τη Γουλβς!!!:wanker:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.630
Like
30.654
Πόντοι
6.256
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ουπς τι εγινε προβατινες μου;Παλι καλα που υπαρχει η Νοτιγχαμ και πηραμε για 1 χρονο δανεικο τον Καρμο.....:2funny:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.371
Κριτικές
207
Like
67.049
Πόντοι
48.917
Τι ιστορία είμαι αυτός ο Βραζιλιάνος Γουίλιαν ( Τσέλσι Άρσεναλ ) που λέμε ότι πήραμε στα 36 του ?:think:
Θα αρχίσω να βρίζω αλλά μετά τον ιμπορα κ το μάθημα που μάς δίδαξε ,ας περιμένουμε
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.301
Πόντοι
12.756
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ουπς τι εγινε προβατινες μου;Παλι καλα που υπαρχει η Νοτιγχαμ και πηραμε για 1 χρονο δανεικο τον Καρμο.....:2funny:
Μπα παραμυθι είναι ρε
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Τι ιστορία είμαι αυτός ο Βραζιλιάνος Γουίλιαν ( Τσέλσι Άρσεναλ ) που λέμε ότι πήραμε στα 36 του ?:think:
Θα αρχίσω να βρίζω αλλά μετά τον ιμπορα κ το μάθημα που μάς δίδαξε ,ας περιμένουμε

Παιχτουρα μεγάλη. Θα δώσει λαμψη στα μπουζουκια της παραλιακής και στα ιαματικά λουτρα της Αιδηψου. Στο γηπεδο θα γελαει ο κοσμος.

Tι μαθημα σας διδαξε ο Ιμπορα ; Οτι ενας παιχτης μπορεί να είναι παρτάλι και να περπατάει στο γήπεδο για 9 μηνες αλλα αν τον 10ο κανει 1,5 ματς αξιοπρεπες δειχνοντας λιγο ενδιαφερον για το αθλημα , θεοποιειται απ' τον κοσμο του θρυλου ;
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.371
Κριτικές
207
Like
67.049
Πόντοι
48.917
Παιχτουρα μεγάλη. Θα δώσει λαμψη στα μπουζουκια της παραλιακής και στα ιαματικά λουτρα της Αιδηψου. Στο γηπεδο θα γελαει ο κοσμος.

Tι μαθημα σας διδαξε ο Ιμπορα ; Οτι ενας παιχτης μπορεί να είναι παρτάλι και να περπατάει στο γήπεδο για 9 μηνες αλλα αν τον 10ο κανει 1,5 ματς αξιοπρεπες δειχνοντας λιγο ενδιαφερον για το αθλημα , θεοποιειται απ' τον κοσμο του θρυλου ;
Να κρατάς τις ωραίες στιγμές από τον κάθε έρωτα της ζωής σου ...κ όταν χρειάστηκε ο ιμπορα ήταν λίρα εκατό ....όταν έπρεπε να παίξει ,έπαιξε ....
Αφού σκέφτομαι να βγάλω από το εφηβικό δωμάτιο μου την αφισα του Αναστόπουλου κ μα βάλω του ιμπορα ( μαζί πάντα με την αφίσα της kim. basinger):confused:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Να κρατάς τις ωραίες στιγμές από τον κάθε έρωτα της ζωής σου ...κ όταν χρειάστηκε ο ιμπορα ήταν λίρα εκατό ....όταν έπρεπε να παίξει ,έπαιξε ....
Αφού σκέφτομαι να βγάλω από το εφηβικό δωμάτιο μου την αφισα του Αναστόπουλου κ μα βάλω του ιμπορα ( μαζί πάντα με την αφίσα της kim. basinger):confused:

Πωπω... Εμενα η πρωτη μου αφίσα ήταν του Ντέταρι. Αναστοπουλο τον προλαβα στα τελειωματα.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.371
Κριτικές
207
Like
67.049
Πόντοι
48.917

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom