You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Και η Ασπις έπαιζε εκείνη την εποχή..
Και diana . ηταν η πρωτη μου φανελα , δωρο απ' το νονο. Kαι πρωτη μπασκετικη φανελα με Λακτα.
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.369
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.040
- Πόντοι
- 48.917
Εμενα το βαπτιστικό μου βγήκε ΑΕΚ ......κ αναγκαστικά του παίρνω Κοπιτσής κ Τσιάρτα ...δέκα χρόνων είναι ..να μην το στεναχωρησωΚαι diana . ηταν η πρωτη μου φανελα , δωρο απ' το νονο. Kαι πρωτη μπασκετικη φανελα με Λακτα.
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.369
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.040
- Πόντοι
- 48.917
Πιο είναι ο κοντός ; Ο ποντενσε ;στα μάτια μου είναι γίγαντας κ σίγουρα θα έρθειΟ κοντός θα έρθει στην Ελλάδα.
Να με θυμηθείτε.
![]()
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Στα αλλα νεα, τα παιδια του Ολυμπιακου ειναι μικρα ακομα. Ακομα και 19χρονος. Δεν ειναι για να βγουν στο μεροκαματο. Ο Ζαφείρης, το καρφωσε πριν κανα δεκάλεπτο στην Λιλ. Οι Τσεχοι και οι Νορβηγοι τον βαλανε να δουλεψει πάντως. Αν τον ξςνα δείτε στο Ρεντη να μου το πειτε κι εμενα. Ειχε περασει απο το Ρεντη το 2019, αλλα οι ειδικοι αποφασισαν οτι δεν εχει το ταλεντο.
Μην ξεχασετε να βαλετε καμια κουπα με κρασι τωρα.
Μην ξεχασετε να βαλετε καμια κουπα με κρασι τωρα.
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Εμενα το βαπτιστικό μου βγήκε ΑΕΚ ......κ αναγκαστικά του παίρνω Κοπιτσής κ Τσιάρτα ...δέκα χρόνων είναι ..να μην το στεναχωρησω![]()
Mαλαδένη πάρτου. Ηταν της μοδας τοτε.
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.369
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.040
- Πόντοι
- 48.917
Άστο ο μαλαδενης φαλιρισε ......μιλάμε ότι τα έχασε όλα....καμιά σχέση με τον γάτο Βρύζα ......Mαλαδένη πάρτου. Ηταν της μοδας τοτε.
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Στα αλλα νεα, τα παιδια του Ολυμπιακου ειναι μικρα ακομα. Ακομα και 19χρονος. Δεν ειναι για να βγουν στο μεροκαματο. Ο Ζαφείρης, το καρφωσε πριν κανα δεκάλεπτο στην Λιλ. Οι Τσεχοι και οι Νορβηγοι τον βαλανε να δουλεψει πάντως. Αν τον ξςνα δείτε στο Ρεντη να μου το πειτε κι εμενα. Ειχε περασει απο το Ρεντη το 2019, αλλα οι ειδικοι αποφασισαν οτι δεν εχει το ταλεντο.
Μην ξεχασετε να βαλετε καμια κουπα με κρασι τωρα.
Παρακολουθείς ΚΑΙ Σλάβια εκτός απο Ολυμπιακο , Ριο Μαρε , Φορεστ , Β' Ισπανίας , Β' Γαλλίας , Β' Αργεντινης , Β' Πορτογαλίας και πρωτάθλημα βετεράνων Β' Παγκοσμίου πολέμου ;
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Άστο ο μαλαδενης φαλιρισε ......μιλάμε ότι τα έχασε όλα....καμιά σχέση με τον γάτο Βρύζα ......
Του τα φαγαν οι ξανθιώτισσες ;
Εγώ έχω φωτό πιτσιρικάς με το 9 fiat που του την βούτηξε ένας φίλος του πατέρα μου μετά το 4-0 στο Καραϊσκάκη με τον βαζελος (1-0 ) 4-0 στην παράταση και Χαρτ τρικ ο μουστακιαςΠωπω... Εμενα η πρωτη μου αφίσα ήταν του Ντέταρι. Αναστοπουλο τον προλαβα στα τελειωματα.
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.369
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.040
- Πόντοι
- 48.917
Αφραγκος κ οι ψευτοεπενδυσεις ...κρίμα όπως κ ο ταληκριαδηςΤου τα φαγαν οι ξανθιώτισσες ;
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Έβαλα το cosmote για να δω κανένα αγώνα και είδα ότι έχει τον αγώνα της Σλάβια Πράγας με την Λιλ. Και μιας και ο Ζαφείρης πρόσφατα αποφασισε να παίξει για την εθνικη, (είχε δικαίωμα να παίξει για την Νορβηγία) είπα να δω τι παίχτης είναι εκτός από το YouTube που τον είδα και το τι γράφουν για αυτόν. Προς τι ο ντόρος δηλαδή.Παρακολουθείς ΚΑΙ Σλάβια εκτός απο Ολυμπιακο , Ριο Μαρε , Φορεστ , Β' Ισπανίας , Β' Γαλλίας , Β' Αργεντινης , Β' Πορτογαλίας και πρωτάθλημα βετεράνων Β' Παγκοσμίου πολέμου ;
Επίσης, ο Μιλτιάδης με τον Ροντινει αντάλλαξαν follow με τον Γουιλιαν στο instagram.... Άντε καλορίζικος.
Τελευταία τροποποίηση:
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Έβαλα το cosmote για να δω κανένα αγώνα και είδα ότι έχει τον αγώνα της Σλάβια Πράγας με την Λιλ. Και μιας και ο Ζαφείρης πρόσφατα αποφασισε να παίξει για την εθνικη, (είχε δικαίωμα να παίξει για την Νορβηγία) είπα να δω τι παίχτης είναι εκτός από το YouTube που τον είδα και το τι γράφουν για αυτόν. Προς τι ο ντόρος δηλαδή.
Επίσης, ο Μιλτιάδης με τον Ροντινει αντάλλαξαν follow με τον Γουιλιαν στο instagram.... Άντε καλορίζικος.
Τι παιχτης ειναι τελικά ;
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Τέτοιος.....
με ενα ταληρακι τον παιρνουμε ; ειναι κοντα σ αυτο που μας λειπει.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Με τοσα θα παει να τον πσρει ο χοντρος και αν τα δωσει. Οι Τσεχοι, δεν θα στον δώσουν τοσα.με ενα ταληρακι τον παιρνουμε ; ειναι κοντα σ αυτο που μας λειπει.
Ας θυμηθουμε, για να καταλάβεις, τι θελω να πω. Και ο Φορτουνης ητανε στην ακαδημια του Ολυμπιακού. Κριθηκε οτι δεν κανει. Λογικα εβσλε και ο Κωστάκης το χεράκι του γιατι απο μικρος νομιζε οτι το ταλεντο του ειναι αρκετο και δικαιολογημενα εως ενα σημειο τον ξαποστειλαν μιας και ειδσν οτι το παιδι δεν ειχε ισθεση να στρωσει κωλο για δουλεια. Πηγε στον Αστερα Τριπολης. Απο εκει πηρε μεταγραφη στην Γερμανια. Και τον ριχνει ο Σαντος με την Εθνικη απέναντι στην Πολωνια και βγάζει ασιστ στον Σαλπιγγιδη και κερδιζει πέναλτι. Ο Μαρινακης γαμηθηκε να τον φερει πίσω. Αλλα με μικρο ποσο... Το εφερε τελικα μετα απο κανα χρονο πίσω. Βοηθησε παλι ο Κωστσκης γιατι και εκει δεν εδειξε δισθεση νσ στρωσει κωλο και οι Γερμανοι τον ξεφορτωθηκαν.
Τουτον εδω δεν τον βλεπω να το ριχνει στο ζαμαν φου.... Αρα ποιος ο λογος να θελουν να τον ξεφορτωθουν οι Τσεχοι. Θα κοιταξουν νσ σε ματωσουν. Και να μπει στους ομιλους του Τσου Λου αποψε η Σλαβια; χαιρετα μου τον πλατανο...
Σε λιγες μερες, θα κανει και ντεμπουτο με την Εθνικη... Ξανα χαιρετα μου το πλατάνο αν κανει καμια καλη εμφανιση σε περιπτωση που τον βαλει ο τιμιος απατεωνας.
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Με τοσα θα παει να τον πσρει ο χοντρος και αν τα δωσει. Οι Τσεχοι, δεν θα στον δώσουν τοσα.
Ας θυμηθουμε, για να καταλάβεις, τι θελω να πω. Και ο Φορτουνης ητανε στην ακαδημια του Ολυμπιακού. Κριθηκε οτι δεν κανει. Λογικα εβσλε και ο Κωστάκης το χεράκι του γιατι απο μικρος νομιζε οτι το ταλεντο του ειναι αρκετο και δικαιολογημενα εως ενα σημειο τον ξαποστειλαν μιας και ειδσν οτι το παιδι δεν ειχε ισθεση να στρωσει κωλο για δουλεια. Πηγε στον Αστερα Τριπολης. Απο εκει πηρε μεταγραφη στην Γερμανια. Και τον ριχνει ο Σαντος με την Εθνικη απέναντι στην Πολωνια και βγάζει ασιστ στον Σαλπιγγιδη και κερδιζει πέναλτι. Ο Μαρινακης γαμηθηκε να τον φερει πίσω. Αλλα με μικρο ποσο... Το εφερε τελικα μετα απο κανα χρονο πίσω. Βοηθησε παλι ο Κωστσκης γιατι και εκει δεν εδειξε δισθεση νσ στρωσει κωλο και οι Γερμανοι τον ξεφορτωθηκαν.
Τουτον εδω δεν τον βλεπω να το ριχνει στο ζαμαν φου.... Αρα ποιος ο λογος να θελουν να τον ξεφορτωθουν οι Τσεχοι. Θα κοιταξουν νσ σε ματωσουν. Και να μπει στους ομιλους του Τσου Λου αποψε η Σλαβια; χαιρετα μου τον πλατανο...
Σε λιγες μερες, θα κανει και ντεμπουτο με την Εθνικη... Ξανα χαιρετα μου το πλατάνο αν κανει καμια καλη εμφανιση σε περιπτωση που τον βαλει ο τιμιος απατεωνας.
Δεν ειναι υποχρεωση του χοντρου να σκαμπαζει απο μπαλα αλλά των ηλιθιων που πληρώνει για να κανουν αυτη τη δουλεια. Α, ξεχασα τους εχει απολυσει ολους και κανει τις μεταγραφες μονος του με τον Καραπαππα.
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Αφηνω αυτο εδω για τους αμπαλους του νηματος που ακομα δεν εχουν κατανοησει τι σημαινει δημιουργια απ' τον αξονα και νομιζουν οτι θα βγει η χρονια με 2 εξτρεμ και καμιναδες.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Σωστά. Βάλε και τους μαλακες που αν δεν είναι τουλάχιστον κατά το ήμισυ γνωστός ο παιχτης γκρινιάζουν ότι δεν εδώσε λεφτά για μεταγραφές.Δεν ειναι υποχρεωση του χοντρου να σκαμπαζει απο μπαλα αλλά των ηλιθιων που πληρώνει για να κανουν αυτη τη δουλεια. Α, ξεχασα τους εχει απολυσει ολους και κανει τις μεταγραφες μονος του με τον Καραπαππα.![]()
Για φαντάσου, λέει να σου έβγαζε κατά τις 15 Ιούλη ότι ο Ολυμπιακός αγοράσε τον Ζαφείρη για αντι Φορτουνη, πριν μαθευτεί το όνομα του. Εσένα φαντάσου....
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Σωστά. Βάλε και τους μαλακες που αν δεν είναι τουλάχιστον κατά το ήμισυ γνωστός ο παιχτης γκρινιάζουν ότι δεν εδώσε λεφτά για μεταγραφές.
Για φαντάσου, λέει να σου έβγαζε κατά τις 15 Ιούλη ότι ο Ολυμπιακός αγοράσε τον Ζαφείρη για αντι Φορτουνη, πριν μαθευτεί το όνομα του. Εσένα φαντάσου....
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K