Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 90 άτομα (2 μέλη και 88 επισκέπτες)

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Σωστά. Βάλε και τους μαλακες που αν δεν είναι τουλάχιστον κατά το ήμισυ γνωστός ο παιχτης γκρινιάζουν ότι δεν εδώσε λεφτά για μεταγραφές.

Για φαντάσου, λέει να σου έβγαζε κατά τις 15 Ιούλη ότι ο Ολυμπιακός αγοράσε τον Ζαφείρη για αντι Φορτουνη, πριν μαθευτεί το όνομα του. Εσένα φαντάσου....

Το θέμα μας δεν είναι αν θα γκρινιάζω εγώ ή εσυ ή ο Χελ αλλά το αν η ομάδα θα παίζει μπαλα ή θα σερνεται. Μακάρι να είχε το σκαουτινγκ να φέρνει παιχταράδες που δε τους ξερει η μανα τους και να μπαινουν στο γήπεδο και να καταπινουμε τη γλώσσα μας. Αλλά ξερουμε όλοι οτι δε το έχει. Ο,τι σαπακι του πλασαρουν οι μανατζερ παιρνει κατα κανονα. Μιση χρονια αντεξε με τεχνικο διευθυντη περσι και ειδαμε 3-4 παιχτες της προκοπης, εστω δανεικους. Με τα "αν" και τα "για φαντασου" γινομαστε Αγιαξ. Αλλα δεν ειμαστε Αγιαξ , ειμαστε ο Ολυμπιακος του χοντρου.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.839
Πόντοι
28.246
Drunk That 70S Show GIF by Peacock
Αλίμονο, ο Χελ απαντάει πάντα με καλαμάκια και κανάτες.Δεν έχει να επιχειρηματολογήσει.

Βέβαια κακια κουβέντα για το Κωτσο είπα...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.839
Πόντοι
28.246
Το θέμα μας δεν είναι αν θα γκρινιάζω εγώ ή εσυ ή ο Χελ αλλά το αν η ομάδα θα παίζει μπαλα ή θα σερνεται
Είναι το θέμα μας. Γιατί θα του ζαλίζεις τ'αρχιδια στα social και αυτός σε θέλει ήρεμο. Αντί να σε γράψει στ'αρχιδια του.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.367
Κριτικές
207
Like
67.033
Πόντοι
48.917
ι. Μακάρι να είχε το σκαουτινγκ να φέρνει παιχταράδες που δε τους ξερει η μανα τους και να μπαινουν στο γήπεδο και να καταπινουμε τη γλώσσα μας.
Κάποτε αυτοπροταθηκα στην ομάδα να γίνει σκάουτερ από την Αφρική αλλά ο χοντρός δεν συγκινήθηκε :confused::cry:
Δες εδώ στη Σενεγάλη ....νέο mpape είχα βρει ...θα δίναμε στον πατέρα του δύο κατσίκες ( από αυτές με την πανώλη ).κ θα τον παιρνάμε ...δες ισορροπία σώματος χωρίς μπάλα βέβαια διότι πού λεφτά για να αγοράσουνε μπαλα
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Κάποτε αυτοπροταθηκα στην ομάδα να γίνει σκάουτερ από την Αφρική αλλά ο χοντρός δεν συγκινήθηκε :confused::cry:
Δες εδώ στη Σενεγάλη ....νέο mpape είχα βρει ...θα δίναμε στον πατέρα του δύο κατσίκες ( από αυτές με την πανώλη ).κ θα τον παιρνάμε ...δες ισορροπία σώματος χωρίς μπάλα βέβαια διότι πού λεφτά για να αγοράσουνε μπαλα

Aμυντικο χαφ τον κοβω. Φερτον.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.839
Πόντοι
28.246

Το θέμα μας δεν είναι αν θα γκρινιάζω εγώ ή εσυ ή ο Χελ αλλά το αν η ομάδα θα παίζει μπαλα ή θα σερνεται. Μακάρι να είχε το σκαουτινγκ να φέρνει παιχταράδες που δε τους ξερει η μανα τους και να μπαινουν στο γήπεδο και να καταπινουμε τη γλώσσα μας. Αλλά ξερουμε όλοι οτι δε το έχει. Ο,τι σαπακι του πλασαρουν οι μανατζερ παιρνει κατα κανονα. Μιση χρονια αντεξε με τεχνικο διευθυντη περσι και ειδαμε 3-4 παιχτες της προκοπης, εστω δανεικους. Με τα "αν" και τα "για φαντασου" γινομαστε Αγιαξ. Αλλα δεν ειμαστε Αγιαξ , ειμαστε ο Ολυμπιακος του χοντρου.
Παιδάκια, και τα δύο. Ο Ζότα Σίλβα, που ανησυχησατε ότι θα σας τον φέρει δανεικό δώθε για να ξεφορτώσει από κειθε, (τελικά δεν θα έρθει) το κάρφωσε απόψε με την Νιούκαστλ. Παιδάκια...
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056
Τι ιστορία είμαι αυτός ο Βραζιλιάνος Γουίλιαν ( Τσέλσι Άρσεναλ ) που λέμε ότι πήραμε στα 36 του ?:think:
Θα αρχίσω να βρίζω αλλά μετά τον ιμπορα κ το μάθημα που μάς δίδαξε ,ας περιμένουμε

O Γουιλιαν της Τσέλσι;Ακόμα παίζει αυτός; :dunno:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.839
Πόντοι
28.246
@Hellraiser4Ever και @DayStalker που να βρούμε άραγε δεκαρι σαν τον Φορτουνη μωρέ. Μετά και τον Ορτα το χάος. Θα έρθει ο Γουίλιαμ, να ρίξουμε το αεροδρομιο.

ΠΑΙΔΑΚΙΑ.....


 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
@Hellraiser4Ever και @DayStalker που να βρούμε άραγε δεκαρι σαν τον Φορτουνη μωρέ. Μετά και τον Ορτα το χάος. Θα έρθει ο Γουίλιαμ, να ρίξουμε το αεροδρομιο.

ΠΑΙΔΑΚΙΑ.....


με ονομα ζαφειρης δεν κανεις καριερα τυπε...:confused:
μονο αν εισαι πορνοσταρ....
maxresdefault.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.839
Πόντοι
28.246
@Τακη ξημερωσε 29. Ξεκινα. :rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Εμενα το βαπτιστικό μου βγήκε ΑΕΚ ......κ αναγκαστικά του παίρνω Κοπιτσής κ Τσιάρτα ...δέκα χρόνων είναι ..να μην το στεναχωρησω:confused:
Να του πάρεις του Κετσπάγια.
Ξεκινα να το χτίζεις σιγα σιγα, αλλα ύπουλα...
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
Tι μαθημα σας διδαξε ο Ιμπορα ; Οτι ενας παιχτης μπορεί να είναι παρτάλι και να περπατάει στο γήπεδο για 9 μηνες αλλα αν τον 10ο κανει 1,5 ματς αξιοπρεπες δειχνοντας λιγο ενδιαφερον για το αθλημα , θεοποιειται απ' τον κοσμο του θρυλου ;

τον ιμπορα δεν θα τον πιανεις στο στομα σου ρε γαμημενε!!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom