DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Σωστά. Βάλε και τους μαλακες που αν δεν είναι τουλάχιστον κατά το ήμισυ γνωστός ο παιχτης γκρινιάζουν ότι δεν εδώσε λεφτά για μεταγραφές.
Για φαντάσου, λέει να σου έβγαζε κατά τις 15 Ιούλη ότι ο Ολυμπιακός αγοράσε τον Ζαφείρη για αντι Φορτουνη, πριν μαθευτεί το όνομα του. Εσένα φαντάσου....
Το θέμα μας δεν είναι αν θα γκρινιάζω εγώ ή εσυ ή ο Χελ αλλά το αν η ομάδα θα παίζει μπαλα ή θα σερνεται. Μακάρι να είχε το σκαουτινγκ να φέρνει παιχταράδες που δε τους ξερει η μανα τους και να μπαινουν στο γήπεδο και να καταπινουμε τη γλώσσα μας. Αλλά ξερουμε όλοι οτι δε το έχει. Ο,τι σαπακι του πλασαρουν οι μανατζερ παιρνει κατα κανονα. Μιση χρονια αντεξε με τεχνικο διευθυντη περσι και ειδαμε 3-4 παιχτες της προκοπης, εστω δανεικους. Με τα "αν" και τα "για φαντασου" γινομαστε Αγιαξ. Αλλα δεν ειμαστε Αγιαξ , ειμαστε ο Ολυμπιακος του χοντρου.

