Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 80 άτομα (5 μέλη και 75 επισκέπτες)

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456
Αρχικα σκεφτηκα οτι ο Μαρινακης παει να δωσει λεφτα στον Αλαφουζο χωρις να τα βγαλει απο την τσεπη του. Παίρνοντας δηλαδη ο Παναθηναικος το ποσοστο μεταπωλησης. Σιγουρα δεν εχει βαλει ρητρα αντιπαλοτητας γιατι δεν θα ερχοτανε αν ειχε βαλει.

Με 500 χιλιαρικα ομως, σιγα μην εχει βαλει 20% ποσοστο μεταπωλησης ο Παναθηναικος δεν νομιζω να ισχυει. Δεν εχει αναγκη ουτε απο 500 ουτε απο 1 εκατομμυριο. Αντε να σου κανω το χατηρι, ενα εκατομμυριο. Δεν εχει αναγκη πλέον ο Παναθηναικος απο ψιχουλα.
25 % είναι το ποσοστό που έχει ο Παναθηναϊκός σε κάποια πώληση του παίκτη ,σε οποιαδήποτε ομάδα και αν πουλήσει η Σπόρτινγκ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
25 % είναι το ποσοστό που έχει ο Παναθηναϊκός σε κάποια πώληση του παίκτη ,σε οποιαδήποτε ομάδα και αν πουλήσει η Σπόρτινγκ
Δηλαδή η Σπόρτινγκ αγόρασε τον παίχτη για 4,5. Τον δίνει στον Ολυμπιακό με ρήτρα αγοράς 4. Ήδη χάνει 500. Και θα πουληθεί με τέσσερα και το θα της μείνει αν δώσει το 25% του παίχτη; Σέσκουλα. Κόψε το σανό. Το ποσοστό μεταπώλησης το συγκεκριμένο, αν υπάρχει ,είναι και για συγκεκριμένη πώληση του Αλεξανδροπούλου και αυτή δεν είναι τα 4 εκατομμύρια. Κόψε το σανό

Υπάρχει σενάριο που ίσως ο Μαρινάκης πάει να πλουτίσει τον Παναθηναϊκό με τον Αλεξανδροπούλο. Χωρίς να τον αγοράσει ο ίδιος. Απλά αν ο παίχτης παίξει καλά ίσως ενδιαφερθεί άλλος και δώσει παραπάνω εφόσων ο Ολυμπιακός δεν κάνει χρήση της ρήτρας.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.150
Κριτικές
174
Like
119.316
Πόντοι
46.423
Εφτασε ο αντικαταστατης του Ραντζελοβιτς....αυτος σε ποσες ομαδες θα παει δανεικος αραγε;:confused:


Αν δεν κάνω λάθος ο Ραντζέλοβιτς εξακολουθεί να είναι παίκτης του Ολυμπιακού.

Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.
 

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456
Δηλαδή η Σπόρτινγκ αγόρασε τον παίχτη για 4,5. Τον δίνει στον Ολυμπιακό με ρήτρα αγοράς 4. Ήδη χάνει 500. Και θα πουληθεί με τέσσερα και το θα της μείνει αν δώσει το 25% του παίχτη; Σέσκουλα. Κόψε το σανό. Το ποσοστό μεταπώλησης το συγκεκριμένο, αν υπάρχει ,είναι και για συγκεκριμένη πώληση του Αλεξανδροπούλου και αυτή δεν είναι τα 4 εκατομμύρια. Κόψε το σανό

Υπάρχει σενάριο που ίσως ο Μαρινάκης πάει να πλουτίσει τον Παναθηναϊκό με τον Αλεξανδροπούλο. Χωρίς να τον αγοράσει ο ίδιος. Απλά αν ο παίχτης παίξει καλά ίσως ενδιαφερθεί άλλος και δώσει παραπάνω εφόσων ο Ολυμπιακός δεν κάνει χρήση της ρήτρας.
Αυτό είχαν γράψει πέρσι στην συμφωνία ότι 4,5 παίρνει ο Παναθηναϊκός και κρατά και 25% ποσοστό ,σου έγραψα ότι έγραψαν κάτι άλλο δεν γνωρίζω
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Αυτό είχαν γράψει πέρσι στην συμφωνία ότι 4,5 παίρνει ο Παναθηναϊκός και κρατά και 25% ποσοστό ,σου έγραψα ότι έγραψαν κάτι άλλο δεν γνωρίζω
Βάλε την λογική να δουλέψει. Και σε εμάς έγραψαν πουλήθηκε ο Ρετσος με 22,5. Τόσα έλεγε και το transfermarkt. Τώρα γράφει 17,5. Μήπως τελικά τα άλλα πέντε ήταν με την μορφή μπόνους που ο παίχτης δεν τα έβγαλε;

Απλά στα φουσκώνουν οι δημοσιογράφοι. Εσύ βάλε την λογική σύμφωνα με τα νούμερα που σου είπα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Αν δεν κάνω λάθος ο Ραντζέλοβιτς εξακολουθεί να είναι παίκτης του Ολυμπιακού.

Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.
Ναι. Και είναι μαζί με τον Σισέ και τον Κουντε και τους άλλους μαζι και ψάχνουμε ομάδα να τον ξεφορτωθούμε.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.150
Κριτικές
174
Like
119.316
Πόντοι
46.423
Δεν έχουμε εξτρέμ.

Έπρεπε να τον βάζουν να παίζει μέχρι να πάρει μεταγραφή.

Δεν είναι κακός παίκτης και είναι και γρήγορος.

Δηλαδή ο Βρουσάϊ είναι καλύτερος ???
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.332
Πόντοι
4.936
Για δες τον Βαγιαννιδη τωρα. Πρωτη μουρη ειναι. Ασχετα αν εμενα δεν με εντυπωσιαζει.
Μια ζωη δικαιολογιες ρε πουστη μου.

Οσο για τον Εμμανουηλιδη. Η μανα δεν χορταινεται ποτε οσο χρονων και αν εισαι οταν την χανεις. Ποσο μαλλον οταν την χανεις πριν τη γνωρίσεις και καλα και εισαι αναγκασμενος να μεγαλωσεις χωρις αυτην.
Μικρος ειναι θα την βρει την ακρη. Με την κατάλληλη στηριξη θα την βρει.
Θα κάτσεις να περιμένεις τον ζαγαριτη δύο χρόνια;
Ο βαγιανιδης ένα καλό ματς, όχι μία σεζόν.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Θα κάτσεις να περιμένεις τον ζαγαριτη δύο χρόνια;
Ο βαγιανιδης ένα καλό ματς, όχι μία σεζόν.
Τον εβγαλες και οτι θα χρειαστει δυο χρονια κιολας. ΟΚ.

Ξανα λεω μην αγχωνεστε. Απλα γραφουν. Μην λυσσατε ακομα. Αν τον φέρει τοτε μπορειτε να ευχηθειτε οχι ρηξη χιαστου αλλα να μην ξανα παιξει καν μπαλα.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.332
Πόντοι
4.936
Τον εβγαλες και οτι θα χρειαστει δυο χρονια κιολας. ΟΚ.

Ξανα λεω μην αγχωνεστε. Απλα γραφουν. Μην λυσσατε ακομα. Αν τον φέρει τοτε μπορειτε να ευχηθειτε οχι ρηξη χιαστου αλλα να μην ξανα παιξει καν μπαλα.
Τι νομίζεις ότι θα μπει και θα ανταπεξέλθει αμέσως; Πολύ αισιόδοξος είσαι. Μακάρι όμως
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Τι νομίζεις ότι θα μπει και θα ανταπεξέλθει αμέσως; Πολύ αισιόδοξος είσαι. Μακάρι όμως
Ρε μην σκας ακομα σου λεω. Δεν τον πηρε. Αν και μολις τον παρει, πηγαινε και κατέστρεψε του τα ποδια!
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Είναι ζάχαρη,είναι μέλι.....

F34VSvzXEAAc_PO.jpeg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom