Δηλαδή η Σπόρτινγκ αγόρασε τον παίχτη για 4,5. Τον δίνει στον Ολυμπιακό με ρήτρα αγοράς 4. Ήδη χάνει 500. Και θα πουληθεί με τέσσερα και το θα της μείνει αν δώσει το 25% του παίχτη; Σέσκουλα. Κόψε το σανό. Το ποσοστό μεταπώλησης το συγκεκριμένο, αν υπάρχει ,είναι και για συγκεκριμένη πώληση του Αλεξανδροπούλου και αυτή δεν είναι τα 4 εκατομμύρια. Κόψε το σανό
Υπάρχει σενάριο που ίσως ο Μαρινάκης πάει να πλουτίσει τον Παναθηναϊκό με τον Αλεξανδροπούλο. Χωρίς να τον αγοράσει ο ίδιος. Απλά αν ο παίχτης παίξει καλά ίσως ενδιαφερθεί άλλος και δώσει παραπάνω εφόσων ο Ολυμπιακός δεν κάνει χρήση της ρήτρας.