Μηπως τοτε δεν γουσταρει πισωγυρισμα;εγω βεβαια πιστευω οτι αν δεν παιξει και φετος θα τον δεις σε καμια τουρκια ή ΑραβιαΠρώτος σκόρερ της ήταν πέρυσι σε μια ομάδα που σκόραρε με το σταγονόμετρο.
Στα 28 του δεν νομίζω να ξεχασε να ντριπλαρει και να τρέχει.
Εδώ θα ξέρει ότι θα παίζει βασικός και θα έχει άλλη ψυχολογία.
Ο μιραλλας ήταν 30 χρονών και ξεζουμισμενος σε Έβερτον και εθνική Βελγίου.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
SLIM SHADY
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 3.075
- Κριτικές
- 8
- Like
- 32.332
- Πόντοι
- 4.936
Δεν ξέρω δεν έχω διαβάσει κάτι πέρα από το ότι τον πουλά η WolvesΜηπως τοτε δεν γουσταρει πισωγυρισμα;εγω βεβαια πιστευω οτι αν δεν παιξει και φετος θα τον δεις σε καμια τουρκια ή Αραβια
Μηπως τοτε δεν γουσταρει πισωγυρισμα;εγω βεβαια πιστευω οτι αν δεν παιξει και φετος θα τον δεις σε καμια τουρκια ή Αραβια
Αν πουλαειι κατω απο 10 δεν πουλαειΔεν ξέρω δεν έχω διαβάσει κάτι πέρα από το ότι τον πουλά η Wolves
SLIM SHADY
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 3.075
- Κριτικές
- 8
- Like
- 32.332
- Πόντοι
- 4.936
Αν πουλαειι κατω απο 10 δεν πουλαει
Θα δείξειΑν πουλαειι κατω απο 10 δεν πουλαει
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.652
- Like
- 30.686
- Πόντοι
- 6.256
Ρε εδω εναν πιτσιρικο απο την Αργεντινη απο μια μικρομεσαια ομαδα και παλευουμε 3 εβδομαδες να αγορασουμε και εσεις θελετε και αγορα Ποντενσε απο Γουλβς;

Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.652
- Like
- 30.686
- Πόντοι
- 6.256
Εφτασε ο αντικαταστατης του Ραντζελοβιτς....αυτος σε ποσες ομαδες θα παει δανεικος αραγε;
www.sport24.gr
Ολυμπιακός μεταγραφές: Ανακοίνωσε την απόκτηση του Μπρίνιτς
Ο Ιβάν Μπρίνιτς αποτελεί το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, με τους ερυθρόλευκους να γνωστοποιούν τη συμφωνία τους με την Μάριμπορ για την απόκτησή του.
www.sport24.gr
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.587
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.048
- Πόντοι
- 28.246
Ρε εδω εναν πιτσιρικο απο την Αργεντινη απο μια μικρομεσαια ομαδα και παλευουμε 3 εβδομαδες να αγορασουμε και εσεις θελετε και αγορα Ποντενσε απο Γουλβς;![]()




Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.587
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.048
- Πόντοι
- 28.246
Τον Αλεξανδροπουλο στην Σπορτινγκ τον στειλανε στην Β ομαδα. (Μαλλον η Β Σπόρτινγκ εκει που παιζει ειναι ανωτερη της Β Ιταλιας) Αλλα εχεις αρχισει να σκεφτεσαι αν τον αγορασει ο χοντρος.Και ο τύπος είναι καμενος Παναθηναϊκός. Από αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς ότι θα κάνει ωραία πράγματα έστω και για ένα χρόνο, γιατί για παραπάνω δεν το κόβω
Ας κανει άλλα τεσσερα πεντε σαν το χτεσινο χωρις απαραίτητα να σταξει και γκολ και θα τα δωσει. 4 εκατομμυρια δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο για τον Ολυμπιακο.
Υποψιν, οπως καποιοι γαυροι πλεον σταζουν μελακι για τον Αλεξανδροπουλο που δεν τους γεμιζε το ματι πριν ετσι καποιοι βαζελοι ξεκινησαν απο χτες βραδυ να βγαζουν χολη δηλωνοντας ποσο πονανε. Οι Αεκτζηδες το παιζουν ανετοι μιας και σε αυτους θα ειχε ρολο παγκιτη αλλα η καρδούλα το ξερει.
Το σχόλιο ειναι συμπληρωματικό σε σχεση με τα οσα ειπαμε το πρωι για Ζαγαριτη. Πιπινι ειναι και αυτος στα 22... Ασε ομως να μαντεψω. Τον Ορτεγκα τον ξέρεις καλα μιας και ξενυχτας για να παρακολουθεις Αργεντίνικο ποδοσφαιρο και εισαι σιγουρος οτι μας κανει. Και για να σε προλαβω κανεναν δεν βγάζω παιχταρα κανεναν σαπακι απο τους δυο.
Ερωτηση. Ποτε ηταν πιο επιφοβο να μην βγει η μεταγραφη του Αλεξανδροπουλου. Οταν ηρθε ή απο σημερα και περα; Τα μουνοπανα οι δημοσιογραφοι εχουν στησει καρτερι.
Τελευταία τροποποίηση:
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.652
- Like
- 30.686
- Πόντοι
- 6.256
Ζαγαριτης και Αλεξανδροπουλος ηταν οι μονοι που αγοραζα απο βαζελο με κλειστα ματια.....Τον Αλεξανδροπουλο στην Σπορτινγκ τον στειλανε στην Β ομαδα. (Μαλλον η Β Σπόρτινγκ εκει που παιζει ειναι ανωτερη της Β Ιταλιας) Αλλα εχεις αρχισει να σκεφτεσαι αν τον αγορασει ο χοντρος.
Ας κανει άλλα τεσσερα πεντε σαν το χτεσινο χωρις απαρσιτητα να σταξει και γκολ και θα τα δωσει. 4 εκατομμυρια δνε ειναι και κανενα μεγαλο ποσο για τον Ολυμπιακο.
Υποψιν, οπως καποιοι γαυροι πλεον σταζουν μελακι για τον Αλεξανδροπουλο που δεν τους γεμιζε το ματι πριν ετσι καποιοι βαζελοι ξεκινησαν απο χτες βραδυ να βγαζουν χολη δηλωνοντας ποσο πονανε. Οι Αεκτζηδες το παιζουν ανετοι μιας και σε αυτους θα ειχε ρολο παγκιτη αλλα η καρδούλα το ξερει.
Το σχόλιο ειναι συμπληρωματικό σε σχεση με τα οσα ειοαμε το πρωι για Ζαγαριτη. Πιπινι ειναι και αυτος στα 22... Ασε ομως να μαντεψω. Τον Ορτεγκα τιν ξέρεις καλα μιας και ξενυχτας για να παρακολουθεις Αργεντινικο ποδοσφαιρο και εισαι σιγουρος οτι μας κανει. Και γιαννα σε προλαβω κανενα δνε βγάζω παιχταρα κανενα σαπακι απο τους δυο.
Ερωτηση. Ποτε ηταν πιο επιφοβο να μην βγει η μεταγραφη του Αλεξανδροπουλου. Οταν ηρθε ή απο σημερα και περα; Τα μουνοπανα οι δημοσιογραφοι εχουν στησει καρτερι.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.587
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.048
- Πόντοι
- 28.246
Τον Εμμανουηλιδη γιατι τον βγαζεις στην απεξω; Δεν ειναι κανενας Ποντενσε να ντριμπλαρει μεσα σε τηλεφωνικο θαλαμο αλλα την εχει την θεση.Ζαγαριτης και Αλεξανδροπουλος ηταν οι μονοι που αγοραζα απο βαζελο με κλειστα ματια.....
Σημειωση. Ο παιχτης λογικα μόλις ξαναγυρισε στη ενεργω δραση μιας και τον Φλεβαρη υπεστη ρηξη χιαστου.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.652
- Like
- 30.686
- Πόντοι
- 6.256
Οχι καμμια σχεση με τους αλλους δυο....και ο Βαγιαννιδης πως σκατα λεγεται ειναι καλος.Τον Εμμανουηλιδη γιατι τον βγαζεις στην απεξω; Δεν ειναι κανενας Ποντενσε να ντριμπλαρει μεσα σε τηλεφωνικο θαλαμο αλλα την εχει την θεση.
Σημειωση. Ο παιχτης λογικα μόλις ξαναγυρισε στη ενεργω δραση μιας και τον Φλεβαρη υπεστη ρηξη χιαστου.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.587
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.048
- Πόντοι
- 28.246
Εδω διαφωνουμε. Εμμανουηλιδη ηθελα εγω απο εκει, Ζαγαριτη και Μπουζουκη. Τωρα ο Μπουζουκης δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι θα ειχα επιφυλαξεις.Οχι καμμια σχεση με τους αλλους δυο....και ο Βαγιαννιδης πως σκατα λεγεται ειναι καλος.
Για τον Αλεξανδροπουλο να πω την αληθεια δεν ειχα αποψη. Ο Βαγιαννιδης δεν με καιει.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.652
- Like
- 30.686
- Πόντοι
- 6.256
Ποιον Μπουζουκη ρε αυτος δεν επαιζε ουτε στον ΟΦΗ.....Εδω διαφωνουμε. Εμμανουηλιδη ηθελα εγω απο εκει, Ζαγαριτη και Μπουζουκη. Τωρα ο Μπουζουκης δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι θα ειχα επιφυλαξεις.
Για τον Αλεξανδροπουλο να πω την αληθεια δεν ειχα αποψη. Ο Βαγιαννιδης δεν με καιει.
shadow
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 10 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 11.809
- Κριτικές
- 1
- Like
- 9.639
- Πόντοι
- 2.456
Από τα 4Κ αν τα δώσει του χρόνου για μεταγραφή ,το 1 πάει στον ΠαναθηναϊκόΤον Αλεξανδροπουλο στην Σπορτινγκ τον στειλανε στην Β ομαδα. (Μαλλον η Β Σπόρτινγκ εκει που παιζει ειναι ανωτερη της Β Ιταλιας) Αλλα εχεις αρχισει να σκεφτεσαι αν τον αγορασει ο χοντρος.
Ας κανει άλλα τεσσερα πεντε σαν το χτεσινο χωρις απαραίτητα να σταξει και γκολ και θα τα δωσει. 4 εκατομμυρια δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο για τον Ολυμπιακο.
Υποψιν, οπως καποιοι γαυροι πλεον σταζουν μελακι για τον Αλεξανδροπουλο που δεν τους γεμιζε το ματι πριν ετσι καποιοι βαζελοι ξεκινησαν απο χτες βραδυ να βγαζουν χολη δηλωνοντας ποσο πονανε. Οι Αεκτζηδες το παιζουν ανετοι μιας και σε αυτους θα ειχε ρολο παγκιτη αλλα η καρδούλα το ξερει.
Το σχόλιο ειναι συμπληρωματικό σε σχεση με τα οσα ειπαμε το πρωι για Ζαγαριτη. Πιπινι ειναι και αυτος στα 22... Ασε ομως να μαντεψω. Τον Ορτεγκα τον ξέρεις καλα μιας και ξενυχτας για να παρακολουθεις Αργεντίνικο ποδοσφαιρο και εισαι σιγουρος οτι μας κανει. Και για να σε προλαβω κανεναν δεν βγάζω παιχταρα κανεναν σαπακι απο τους δυο.
Ερωτηση. Ποτε ηταν πιο επιφοβο να μην βγει η μεταγραφη του Αλεξανδροπουλου. Οταν ηρθε ή απο σημερα και περα; Τα μουνοπανα οι δημοσιογραφοι εχουν στησει καρτερι.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.587
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.048
- Πόντοι
- 28.246
Παναιτωλικο ειναι τωρα. Δεν ξερω. Ο παιχτης του κοπηκε η φορα και ειναι πλεον 25. Ψιλομεγαλωνει....Ποιον Μπουζουκη ρε αυτος δεν παιζει ουτε στον ΟΦΗ.....
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.587
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.048
- Πόντοι
- 28.246
Αρχικα σκεφτηκα οτι ο Μαρινακης παει να δωσει λεφτα στον Αλαφουζο χωρις να τα βγαλει απο την τσεπη του. Παίρνοντας δηλαδη ο Παναθηναικος το ποσοστο μεταπωλησης. Σιγουρα δεν εχει βαλει ρητρα αντιπαλοτητας γιατι δεν θα ερχοτανε αν ειχε βαλει.Από τα 4Κ αν τα δώσει του χρόνου για μεταγραφή ,το 1 πάει στον Παναθηναϊκό
Με 500 χιλιαρικα ομως, σιγα μην εχει βαλει 20% ποσοστο μεταπωλησης ο Παναθηναικος δεν νομιζω να ισχυει. Δεν εχει αναγκη ουτε απο 500 ουτε απο 1 εκατομμυριο. Αντε να σου κανω το χατηρι, ενα εκατομμυριο. Δεν εχει αναγκη πλέον ο Παναθηναικος απο ψιχουλα.
SLIM SHADY
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 3.075
- Κριτικές
- 8
- Like
- 32.332
- Πόντοι
- 4.936
Δεν ξέρω ούτε πως είναι φατσικα ο Ορτέγκα, όμως τον ζαγαριτη που τον παρακολουθώ 2 χρόνια μου θυμίζει βαγιανιδη στην Ίντερ. Καμία εξέλιξη και αν έρθει εδώ θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα χρόνο για να ανταπεξέλθει σε αυτό το επίπεδο. Για ΟΦΗ είναι μία χαράΤον Αλεξανδροπουλο στην Σπορτινγκ τον στειλανε στην Β ομαδα. (Μαλλον η Β Σπόρτινγκ εκει που παιζει ειναι ανωτερη της Β Ιταλιας) Αλλα εχεις αρχισει να σκεφτεσαι αν τον αγορασει ο χοντρος.
Ας κανει άλλα τεσσερα πεντε σαν το χτεσινο χωρις απαραίτητα να σταξει και γκολ και θα τα δωσει. 4 εκατομμυρια δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο για τον Ολυμπιακο.
Υποψιν, οπως καποιοι γαυροι πλεον σταζουν μελακι για τον Αλεξανδροπουλο που δεν τους γεμιζε το ματι πριν ετσι καποιοι βαζελοι ξεκινησαν απο χτες βραδυ να βγαζουν χολη δηλωνοντας ποσο πονανε. Οι Αεκτζηδες το παιζουν ανετοι μιας και σε αυτους θα ειχε ρολο παγκιτη αλλα η καρδούλα το ξερει.
Το σχόλιο ειναι συμπληρωματικό σε σχεση με τα οσα ειπαμε το πρωι για Ζαγαριτη. Πιπινι ειναι και αυτος στα 22... Ασε ομως να μαντεψω. Τον Ορτεγκα τον ξέρεις καλα μιας και ξενυχτας για να παρακολουθεις Αργεντίνικο ποδοσφαιρο και εισαι σιγουρος οτι μας κανει. Και για να σε προλαβω κανεναν δεν βγάζω παιχταρα κανεναν σαπακι απο τους δυο.
Ερωτηση. Ποτε ηταν πιο επιφοβο να μην βγει η μεταγραφη του Αλεξανδροπουλου. Οταν ηρθε ή απο σημερα και περα; Τα μουνοπανα οι δημοσιογραφοι εχουν στησει καρτερι.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αυτός έχει πολλά ψυχολογικά, διαφορετικά θα ήταν τώρα σε τοπ ομάδα Ολλανδίας ή ΒελγίουΤον Εμμανουηλιδη γιατι τον βγαζεις στην απεξω; Δεν ειναι κανενας Ποντενσε να ντριμπλαρει μεσα σε τηλεφωνικο θαλαμο αλλα την εχει την θεση.
Σημειωση. Ο παιχτης λογικα μόλις ξαναγυρισε στη ενεργω δραση μιας και τον Φλεβαρη υπεστη ρηξη χιαστου.
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.127
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.151
- Πόντοι
- 9.345
τη σκεφτοσουνα καιρο αυτη τη μουτσουνα στο αβαταρ ?Ρε εδω εναν πιτσιρικο απο την Αργεντινη απο μια μικρομεσαια ομαδα και παλευουμε 3 εβδομαδες να αγορασουμε και εσεις θελετε και αγορα Ποντενσε απο Γουλβς;![]()

Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.652
- Like
- 30.686
- Πόντοι
- 6.256
Μαστουρωμενος πρωθυπουργος σε θρησκευτικη τελετη τυπε....αξια ανεκτιμητη.τη σκεφτοσουνα καιρο αυτη τη μουτσουνα στο αβαταρ ?![]()
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.587
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.048
- Πόντοι
- 28.246
Για δες τον Βαγιαννιδη τωρα. Πρωτη μουρη ειναι. Ασχετα αν εμενα δεν με εντυπωσιαζει.Δεν ξέρω ούτε πως είναι φατσικα ο Ορτέγκα, όμως τον ζαγαριτη που τον παρακολουθώ 2 χρόνια μου θυμίζει βαγιανιδη στην Ίντερ. Καμία εξέλιξη και αν έρθει εδώ θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα χρόνο για να ανταπεξέλθει σε αυτό το επίπεδο. Για ΟΦΗ είναι μία χαρά
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αυτός έχει πολλά ψυχολογικά, διαφορετικά θα ήταν τώρα σε τοπ ομάδα Ολλανδίας ή Βελγίου
Μια ζωη δικαιολογιες ρε πουστη μου.
Οσο για τον Εμμανουηλιδη. Η μανα δεν χορταινεται ποτε οσο χρονων και αν εισαι οταν την χανεις. Ποσο μαλλον οταν την χανεις πριν τη γνωρίσεις και καλα και εισαι αναγκασμενος να μεγαλωσεις χωρις αυτην.
Μικρος ειναι θα την βρει την ακρη. Με την κατάλληλη στηριξη θα την βρει.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 36K