Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 86 άτομα (4 μέλη και 82 επισκέπτες)

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Πρώτος σκόρερ της ήταν πέρυσι σε μια ομάδα που σκόραρε με το σταγονόμετρο.
Στα 28 του δεν νομίζω να ξεχασε να ντριπλαρει και να τρέχει.
Εδώ θα ξέρει ότι θα παίζει βασικός και θα έχει άλλη ψυχολογία.
Ο μιραλλας ήταν 30 χρονών και ξεζουμισμενος σε Έβερτον και εθνική Βελγίου.
Μηπως τοτε δεν γουσταρει πισωγυρισμα;εγω βεβαια πιστευω οτι αν δεν παιξει και φετος θα τον δεις σε καμια τουρκια ή Αραβια
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.332
Πόντοι
4.936
Μηπως τοτε δεν γουσταρει πισωγυρισμα;εγω βεβαια πιστευω οτι αν δεν παιξει και φετος θα τον δεις σε καμια τουρκια ή Αραβια
Δεν ξέρω δεν έχω διαβάσει κάτι πέρα από το ότι τον πουλά η Wolves
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Μηπως τοτε δεν γουσταρει πισωγυρισμα;εγω βεβαια πιστευω οτι αν δεν παιξει και φετος θα τον δεις σε καμια τουρκια ή Αραβια

Δεν ξέρω δεν έχω διαβάσει κάτι πέρα από το ότι τον πουλά η Wolves
Αν πουλαειι κατω απο 10 δεν πουλαει
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Ρε εδω εναν πιτσιρικο απο την Αργεντινη απο μια μικρομεσαια ομαδα και παλευουμε 3 εβδομαδες να αγορασουμε και εσεις θελετε και αγορα Ποντενσε απο Γουλβς;:2funny:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Εφτασε ο αντικαταστατης του Ραντζελοβιτς....αυτος σε ποσες ομαδες θα παει δανεικος αραγε;:confused:

 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.587
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.587
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Και ο τύπος είναι καμενος Παναθηναϊκός. Από αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς ότι θα κάνει ωραία πράγματα έστω και για ένα χρόνο, γιατί για παραπάνω δεν το κόβω
Τον Αλεξανδροπουλο στην Σπορτινγκ τον στειλανε στην Β ομαδα. (Μαλλον η Β Σπόρτινγκ εκει που παιζει ειναι ανωτερη της Β Ιταλιας) Αλλα εχεις αρχισει να σκεφτεσαι αν τον αγορασει ο χοντρος.
Ας κανει άλλα τεσσερα πεντε σαν το χτεσινο χωρις απαραίτητα να σταξει και γκολ και θα τα δωσει. 4 εκατομμυρια δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο για τον Ολυμπιακο.

Υποψιν, οπως καποιοι γαυροι πλεον σταζουν μελακι για τον Αλεξανδροπουλο που δεν τους γεμιζε το ματι πριν ετσι καποιοι βαζελοι ξεκινησαν απο χτες βραδυ να βγαζουν χολη δηλωνοντας ποσο πονανε. Οι Αεκτζηδες το παιζουν ανετοι μιας και σε αυτους θα ειχε ρολο παγκιτη αλλα η καρδούλα το ξερει.

Το σχόλιο ειναι συμπληρωματικό σε σχεση με τα οσα ειπαμε το πρωι για Ζαγαριτη. Πιπινι ειναι και αυτος στα 22... Ασε ομως να μαντεψω. Τον Ορτεγκα τον ξέρεις καλα μιας και ξενυχτας για να παρακολουθεις Αργεντίνικο ποδοσφαιρο και εισαι σιγουρος οτι μας κανει. Και για να σε προλαβω κανεναν δεν βγάζω παιχταρα κανεναν σαπακι απο τους δυο.

Ερωτηση. Ποτε ηταν πιο επιφοβο να μην βγει η μεταγραφη του Αλεξανδροπουλου. Οταν ηρθε ή απο σημερα και περα; Τα μουνοπανα οι δημοσιογραφοι εχουν στησει καρτερι.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Τον Αλεξανδροπουλο στην Σπορτινγκ τον στειλανε στην Β ομαδα. (Μαλλον η Β Σπόρτινγκ εκει που παιζει ειναι ανωτερη της Β Ιταλιας) Αλλα εχεις αρχισει να σκεφτεσαι αν τον αγορασει ο χοντρος.
Ας κανει άλλα τεσσερα πεντε σαν το χτεσινο χωρις απαρσιτητα να σταξει και γκολ και θα τα δωσει. 4 εκατομμυρια δνε ειναι και κανενα μεγαλο ποσο για τον Ολυμπιακο.

Υποψιν, οπως καποιοι γαυροι πλεον σταζουν μελακι για τον Αλεξανδροπουλο που δεν τους γεμιζε το ματι πριν ετσι καποιοι βαζελοι ξεκινησαν απο χτες βραδυ να βγαζουν χολη δηλωνοντας ποσο πονανε. Οι Αεκτζηδες το παιζουν ανετοι μιας και σε αυτους θα ειχε ρολο παγκιτη αλλα η καρδούλα το ξερει.

Το σχόλιο ειναι συμπληρωματικό σε σχεση με τα οσα ειοαμε το πρωι για Ζαγαριτη. Πιπινι ειναι και αυτος στα 22... Ασε ομως να μαντεψω. Τον Ορτεγκα τιν ξέρεις καλα μιας και ξενυχτας για να παρακολουθεις Αργεντινικο ποδοσφαιρο και εισαι σιγουρος οτι μας κανει. Και γιαννα σε προλαβω κανενα δνε βγάζω παιχταρα κανενα σαπακι απο τους δυο.

Ερωτηση. Ποτε ηταν πιο επιφοβο να μην βγει η μεταγραφη του Αλεξανδροπουλου. Οταν ηρθε ή απο σημερα και περα; Τα μουνοπανα οι δημοσιογραφοι εχουν στησει καρτερι.
Ζαγαριτης και Αλεξανδροπουλος ηταν οι μονοι που αγοραζα απο βαζελο με κλειστα ματια.....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.587
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Ζαγαριτης και Αλεξανδροπουλος ηταν οι μονοι που αγοραζα απο βαζελο με κλειστα ματια.....
Τον Εμμανουηλιδη γιατι τον βγαζεις στην απεξω; Δεν ειναι κανενας Ποντενσε να ντριμπλαρει μεσα σε τηλεφωνικο θαλαμο αλλα την εχει την θεση.

Σημειωση. Ο παιχτης λογικα μόλις ξαναγυρισε στη ενεργω δραση μιας και τον Φλεβαρη υπεστη ρηξη χιαστου.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Τον Εμμανουηλιδη γιατι τον βγαζεις στην απεξω; Δεν ειναι κανενας Ποντενσε να ντριμπλαρει μεσα σε τηλεφωνικο θαλαμο αλλα την εχει την θεση.

Σημειωση. Ο παιχτης λογικα μόλις ξαναγυρισε στη ενεργω δραση μιας και τον Φλεβαρη υπεστη ρηξη χιαστου.
Οχι καμμια σχεση με τους αλλους δυο....και ο Βαγιαννιδης πως σκατα λεγεται ειναι καλος.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.587
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Οχι καμμια σχεση με τους αλλους δυο....και ο Βαγιαννιδης πως σκατα λεγεται ειναι καλος.
Εδω διαφωνουμε. Εμμανουηλιδη ηθελα εγω απο εκει, Ζαγαριτη και Μπουζουκη. Τωρα ο Μπουζουκης δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι θα ειχα επιφυλαξεις.

Για τον Αλεξανδροπουλο να πω την αληθεια δεν ειχα αποψη. Ο Βαγιαννιδης δεν με καιει.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.652
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Εδω διαφωνουμε. Εμμανουηλιδη ηθελα εγω απο εκει, Ζαγαριτη και Μπουζουκη. Τωρα ο Μπουζουκης δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι θα ειχα επιφυλαξεις.

Για τον Αλεξανδροπουλο να πω την αληθεια δεν ειχα αποψη. Ο Βαγιαννιδης δεν με καιει.
Ποιον Μπουζουκη ρε αυτος δεν επαιζε ουτε στον ΟΦΗ.....
 

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456
Τον Αλεξανδροπουλο στην Σπορτινγκ τον στειλανε στην Β ομαδα. (Μαλλον η Β Σπόρτινγκ εκει που παιζει ειναι ανωτερη της Β Ιταλιας) Αλλα εχεις αρχισει να σκεφτεσαι αν τον αγορασει ο χοντρος.
Ας κανει άλλα τεσσερα πεντε σαν το χτεσινο χωρις απαραίτητα να σταξει και γκολ και θα τα δωσει. 4 εκατομμυρια δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο για τον Ολυμπιακο.

Υποψιν, οπως καποιοι γαυροι πλεον σταζουν μελακι για τον Αλεξανδροπουλο που δεν τους γεμιζε το ματι πριν ετσι καποιοι βαζελοι ξεκινησαν απο χτες βραδυ να βγαζουν χολη δηλωνοντας ποσο πονανε. Οι Αεκτζηδες το παιζουν ανετοι μιας και σε αυτους θα ειχε ρολο παγκιτη αλλα η καρδούλα το ξερει.

Το σχόλιο ειναι συμπληρωματικό σε σχεση με τα οσα ειπαμε το πρωι για Ζαγαριτη. Πιπινι ειναι και αυτος στα 22... Ασε ομως να μαντεψω. Τον Ορτεγκα τον ξέρεις καλα μιας και ξενυχτας για να παρακολουθεις Αργεντίνικο ποδοσφαιρο και εισαι σιγουρος οτι μας κανει. Και για να σε προλαβω κανεναν δεν βγάζω παιχταρα κανεναν σαπακι απο τους δυο.

Ερωτηση. Ποτε ηταν πιο επιφοβο να μην βγει η μεταγραφη του Αλεξανδροπουλου. Οταν ηρθε ή απο σημερα και περα; Τα μουνοπανα οι δημοσιογραφοι εχουν στησει καρτερι.
Από τα 4Κ αν τα δώσει του χρόνου για μεταγραφή ,το 1 πάει στον Παναθηναϊκό
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.587
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.587
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Από τα 4Κ αν τα δώσει του χρόνου για μεταγραφή ,το 1 πάει στον Παναθηναϊκό
Αρχικα σκεφτηκα οτι ο Μαρινακης παει να δωσει λεφτα στον Αλαφουζο χωρις να τα βγαλει απο την τσεπη του. Παίρνοντας δηλαδη ο Παναθηναικος το ποσοστο μεταπωλησης. Σιγουρα δεν εχει βαλει ρητρα αντιπαλοτητας γιατι δεν θα ερχοτανε αν ειχε βαλει.

Με 500 χιλιαρικα ομως, σιγα μην εχει βαλει 20% ποσοστο μεταπωλησης ο Παναθηναικος δεν νομιζω να ισχυει. Δεν εχει αναγκη ουτε απο 500 ουτε απο 1 εκατομμυριο. Αντε να σου κανω το χατηρι, ενα εκατομμυριο. Δεν εχει αναγκη πλέον ο Παναθηναικος απο ψιχουλα.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.332
Πόντοι
4.936
Τον Αλεξανδροπουλο στην Σπορτινγκ τον στειλανε στην Β ομαδα. (Μαλλον η Β Σπόρτινγκ εκει που παιζει ειναι ανωτερη της Β Ιταλιας) Αλλα εχεις αρχισει να σκεφτεσαι αν τον αγορασει ο χοντρος.
Ας κανει άλλα τεσσερα πεντε σαν το χτεσινο χωρις απαραίτητα να σταξει και γκολ και θα τα δωσει. 4 εκατομμυρια δεν ειναι και κανενα μεγαλο ποσο για τον Ολυμπιακο.

Υποψιν, οπως καποιοι γαυροι πλεον σταζουν μελακι για τον Αλεξανδροπουλο που δεν τους γεμιζε το ματι πριν ετσι καποιοι βαζελοι ξεκινησαν απο χτες βραδυ να βγαζουν χολη δηλωνοντας ποσο πονανε. Οι Αεκτζηδες το παιζουν ανετοι μιας και σε αυτους θα ειχε ρολο παγκιτη αλλα η καρδούλα το ξερει.

Το σχόλιο ειναι συμπληρωματικό σε σχεση με τα οσα ειπαμε το πρωι για Ζαγαριτη. Πιπινι ειναι και αυτος στα 22... Ασε ομως να μαντεψω. Τον Ορτεγκα τον ξέρεις καλα μιας και ξενυχτας για να παρακολουθεις Αργεντίνικο ποδοσφαιρο και εισαι σιγουρος οτι μας κανει. Και για να σε προλαβω κανεναν δεν βγάζω παιχταρα κανεναν σαπακι απο τους δυο.

Ερωτηση. Ποτε ηταν πιο επιφοβο να μην βγει η μεταγραφη του Αλεξανδροπουλου. Οταν ηρθε ή απο σημερα και περα; Τα μουνοπανα οι δημοσιογραφοι εχουν στησει καρτερι.
Δεν ξέρω ούτε πως είναι φατσικα ο Ορτέγκα, όμως τον ζαγαριτη που τον παρακολουθώ 2 χρόνια μου θυμίζει βαγιανιδη στην Ίντερ. Καμία εξέλιξη και αν έρθει εδώ θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα χρόνο για να ανταπεξέλθει σε αυτό το επίπεδο. Για ΟΦΗ είναι μία χαρά
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τον Εμμανουηλιδη γιατι τον βγαζεις στην απεξω; Δεν ειναι κανενας Ποντενσε να ντριμπλαρει μεσα σε τηλεφωνικο θαλαμο αλλα την εχει την θεση.

Σημειωση. Ο παιχτης λογικα μόλις ξαναγυρισε στη ενεργω δραση μιας και τον Φλεβαρη υπεστη ρηξη χιαστου.
Αυτός έχει πολλά ψυχολογικά, διαφορετικά θα ήταν τώρα σε τοπ ομάδα Ολλανδίας ή Βελγίου
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Ρε εδω εναν πιτσιρικο απο την Αργεντινη απο μια μικρομεσαια ομαδα και παλευουμε 3 εβδομαδες να αγορασουμε και εσεις θελετε και αγορα Ποντενσε απο Γουλβς;:2funny:
τη σκεφτοσουνα καιρο αυτη τη μουτσουνα στο αβαταρ ? :new_shocked:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.587
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Δεν ξέρω ούτε πως είναι φατσικα ο Ορτέγκα, όμως τον ζαγαριτη που τον παρακολουθώ 2 χρόνια μου θυμίζει βαγιανιδη στην Ίντερ. Καμία εξέλιξη και αν έρθει εδώ θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα χρόνο για να ανταπεξέλθει σε αυτό το επίπεδο. Για ΟΦΗ είναι μία χαρά
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Αυτός έχει πολλά ψυχολογικά, διαφορετικά θα ήταν τώρα σε τοπ ομάδα Ολλανδίας ή Βελγίου
Για δες τον Βαγιαννιδη τωρα. Πρωτη μουρη ειναι. Ασχετα αν εμενα δεν με εντυπωσιαζει.
Μια ζωη δικαιολογιες ρε πουστη μου.

Οσο για τον Εμμανουηλιδη. Η μανα δεν χορταινεται ποτε οσο χρονων και αν εισαι οταν την χανεις. Ποσο μαλλον οταν την χανεις πριν τη γνωρίσεις και καλα και εισαι αναγκασμενος να μεγαλωσεις χωρις αυτην.
Μικρος ειναι θα την βρει την ακρη. Με την κατάλληλη στηριξη θα την βρει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom