Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 46 άτομα (0 μέλη και 46 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.552
Κριτικές
42
Like
50.015
Πόντοι
28.246
Για τον Ορτεγκα δουλευει την μεταγραφή για βασικο.

Τον Ραμον θέλει να τον ξεφορτωθει με κανενα δσνεισμο.

Ηρεμηστε. Απλα γραφουν για τον Ζαγαριτη. Μεχρι να τον φερει και να υπογραψει ειναι μακρυς ο δρομος.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.148
Κριτικές
174
Like
119.295
Πόντοι
46.423
Ο Αλεξανδρόπουλος πάντως τα έβγαλε τα χρήματά του για φέτος.

:rockon:
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.424
Like
87.518
Πόντοι
12.056
Είδα εχτές το παιχνίδι...και είδα και κάποιους παίχτες του Ολυμπιακού από κοντά στα στην τηλεόραση....και μετά από τόσα χρόνια μπορούμε να ξεχωρίζουμε ποιοί παίχτες έχουν μπαλαδοφατσα....αυτό μόνο!!!!!!!
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.148
Κριτικές
174
Like
119.295
Πόντοι
46.423
Τρίβω τα μάτια μου με τον Ρέτσο.

Μακάρι να επανέλθει το παιδί.

Νέος είναι ακόμα και έχει πολλά να προσφέρει.

Ο Σκάρπα πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ στον Ολυμπιακό.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
F3w44C3XQAAsXA9.jpg
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.424
Like
87.518
Πόντοι
12.056
Απλά καθώς έβλεπε το παιχνίδι εχτές έλεγα ...ο Ολυμπιακός χωρίς κέντρο....η γκεγκ με μέτρια κεντρική γραμμή...ένας φορτουνης να τρέχει για όλους .... πόσο να αντέξει....!!!!!
 

Mpooumpoukos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Νοε 2022
Μηνύματα
1.292
Κριτικές
25
Like
14.079
Πόντοι
3.246
Πάντως μετά το 70 η ομάδα έπαιξε μπάλα ,είχε υπομονή στο παιχνίδι ,εμφανής ΠΟΛΥ η απουσία ενός επιθετικού ,είναι προπονημένη, δόξα τω θεώ σε αυτό και αν Ισπανός είχε τελικές καλές ( σε αυτό είναι πολύ μείον ) θα'χε τελειώσει ο αγώνας πιο νωρίς . Δώστε χρόνο σε προπονητή κ παίκτες και θα πηγαίνει καλύτερα η ομάδα ,τουλάχιστον δεν είναι το συνονθύλευμα της περσινής σαπίλας .
Παίξαμε μπάλα ? 11 vs 10 και κάθε τρίτη πάσα ήταν λάθος ... που το είδες το "παίξαμε" ... κωλόφαρδοι ήμασταν 9/11 παίχτες έκαναν λάθος τα μισά τους control ... παίζει να κάναμε 5 τρίπλες απο το κέντρο και μπροστά σε όλο το match.
Το θεμα ειναι ρε φιλε μου γιατι καθε χρονο προσθηκες 20/8 ; αφου τα φραγκα της ευρωπης παιζονται πια πιο νωρις με την ποδ.καταντια μας....
Για να ξερεις αν θα εχεις εσοδα απο Ευρωπη ή οχι....γιατι το παχυδερμο τα προηγουμενα χρονια τα εκανε μουνι και εχουμε βρεθει με 50 συμβολαια κατσαπλιαδων.
Ναι ισχύει αυτό αλλά ισχύει εξίσου το ότι είμαστε η τελευταία επιλογή των περισσοτέρων και δεν θέλουν να δεσμευτούν πριν εξαντλήσουν όλες τις άλλες ή έχουν σίγουρο ότι θα παίξουν Ευρώπη.
Βασικά η ομάδα μια 7-8ετία τώρα είναι σαν την γιαγιά που πάει 14:00 στην λαϊκή να πετύχει τις χαμηλές τιμές σε ότι απέμεινε.
Πολυ λες. Αν οντως βγουν οι μεταγραφες φετος απο Οκτώβρη θα αρχισει να στρωνει.

Εγω ξανα λεω, τον Ισπανο στον παγκο φοβαμαι. Οκ και τον χοντρο μην κανει καμια μαλακια και φερει κανενα αρχιδι για να ριξει βομβες.
ναί, για αυτό έχεις αποκλειστεί από Οκτώβρη κάθε χρονιά, κάθε χρονιά τα ίδια, ξέρεις ότι παίζεις από τον Αύγουστο αλλά "δεν είναι έτοιμη η ομάδα" , "δεν έχουν γίνει όλες οι προσθήκες", "θέλει χρόνο να δέσει η 11άδα", "δεν έχει επίσημα ματς"
έλεος πια με το κουτόχορτο ρε, το ξέρεις από τον Απρίλιο πώς θα παίζεις μέσα Αυγούστου, άσε τις πίπες (δεν το λέω προσωπικά)
απλα περιμενει τα επιβεβαιωμενα φραγκα απο αυτους που διωχνει για να παρει... μεγαλη ιστορια το περσινο....τα εχουμε χιλιοπει εδω .... λειτουργησαμε ως παραρτημα της Νοτιγχαμ περυσι...επρεπε να φτιαχτει το εκει μαγαζι και εδω το αφησε μπουρδελο και μρτα μαζευε οτι του πασαρανε...ανοιξε μια τρυπα τοσα εκατομμυρια και τωρα τρεχει να την μαζεψει που δεν μαζευεται....η φετινη χρονια ειναι μεταβατικη , ξεκινας απο την τριτη θεση που τερματισες, εδωσες δικαιωμα στους αλλους να φτιαξουν ομαδα , και βασικα να το πιστεψουν γιατι ετρεμαν μεχρι την τελευταια στιγμη ....αυτοι θελουν πλεον λιγες προσθηκες εσυ ξηλωμα και χτισιμο , αρα ποιος εχει προβαδισμα... ελπιζω μονο οσο και αν σου φαινεται περιεργο στο ....dna του συλλογου, γιατι πιεση και μουρμουρα θα υπαρχει και περισσευμα
μεταβατική χρονιά που διαρκεί 6-7 χρόνια όμως, τίποτα, απλά είναι το τσιφλίκι του χοντρού η ομάδα, δεν θα αφήσει ποτέ έναν τεχνικό διευθυντή και έναν προπονητή να κάνουν την δουλειά τους σωστά, θα παρεμβαίνει πάντα είτε εγωιστικά (είναι το αφεντικό ...)είτε έχοντας ώς σκοπό άλλα πράγματα, έχει τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του σαν μέσο πίεσης στην πολιτεία/κράτος/πολιτικούς για να κανονίζει τις άλλες δουλειές του και θα τον συντηρεί εκεί, όσο-όσο ... έχω σταματήσει το γήπεδο 4 χρόνια τώρα και όσο το παίζει έτσι ο χοντρός δεν ξαναπαίρνω διαρκείας.
Όσο για τους "άλλους", δεν πιστεύω πως έχουν φτιάξει ομάδες "καλές", το δικό μας επίπεδο έχει πέσει τόσο που μας βγαίνει έτσι, δεν λέω ότι έχουν μείνει άπραγοι ή δεν προσπαθούν, αλλά το επίπεδο είναι χαμηλό, απλά έχει κατέβει το ταβάνι, δεν έχει ανέβει το πάτωμα.
Το κακό μάλλον είναι πως επειδή επειδή έχουμε ζήσει τις καλές χρονιές Λεμονή/Valverde/Mitchel κλπ. με τα αντίστοιχα καλά/αξιοπρεπή roster πιστεύουμε πως θα μας ξαναφτάσει εκεί ο χοντρός που δεν το έχει σκοπό προφανώς.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Παίξαμε μπάλα ? 11 vs 10 και κάθε τρίτη πάσα ήταν λάθος ... που το είδες το "παίξαμε" ... κωλόφαρδοι ήμασταν 9/11 παίχτες έκαναν λάθος τα μισά τους control ... παίζει να κάναμε 5 τρίπλες απο το κέντρο και μπροστά σε όλο το match.

Ακριβως αυτο .. δεν βλεπόταν το ματς
Ουτε καν 3 πάσα , κοντρολ μηδεν , τριπλες δεν υπηρχαν , απλα κακα κοντρόλ ηταν που τους εφευγε η μπάλα τις περισσότερες φορές
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Ακριβως αυτο .. δεν βλεπόταν το ματς
Ουτε καν 3 πάσα , κοντρολ μηδεν , τριπλες δεν υπηρχαν , απλα κακα κοντρόλ ηταν που τους εφευγε η μπάλα τις περισσότερες φορές
γιατι πρεπει ντε και καλα να φαρμακωνουμε τα καλοκαιρια μας? γιατι δεν μπορουμε να ζουμε ευτυχισμενοι και με αγαπη? γιατι οταν ερχεται ο ερωτας εμεις αλλαζουμε δρομο? γιατι?
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.291
Κριτικές
67
Like
38.996
Πόντοι
10.656
Ο Αλεξανδρόπουλος πάντως τα έβγαλε τα χρήματά του για φέτος.

:rockon:
πες το ψεματα, η ενεργεια του σου εξασφαλισε ευρωπαικο ομιλο και τα αντιστοιχα εσοδα.

το αστειο της υποθεσης ειναι οτι εχει ηδη βαλει οσα γκολ ειχε βαλει με το βαζελο :2funny: (εκτος αν δεν ειναι ενημερωμενη η βικιπεδια)

1692353587194.png
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.728
Πόντοι
12.756
Στην Αθήνα βρίσκεται εδώ και λίγα λεπτά ο Μπρίνιτς. Ο Κροάτης μεσοεπιθετικός έφτασε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» λίγο μετά τις 14:00 για λογαριασμό του Ολυμπιακού και για να ολοκληρώσει την μεταγραφή του σε αυτή. Ο Μπρίνιτς ο οποίος έχει φτάσει σε συμφωνία με τους ερυθρόλευκους, αναμένεται να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια να υπογράψει το συμβόλαιό του και να ανακοινωθεί από τους Πειραιώτες.:alivedick:
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.330
Πόντοι
4.936
alexandropoulos1.jpg
τετοια μουτρα πρεπει να βλεπουμε στην ομαδα
Και ο τύπος είναι καμενος Παναθηναϊκός. Από αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς ότι θα κάνει ωραία πράγματα έστω και για ένα χρόνο, γιατί για παραπάνω δεν το κόβω
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Παίξαμε μπάλα ? 11 vs 10 και κάθε τρίτη πάσα ήταν λάθος ... που το είδες το "παίξαμε" ... κωλόφαρδοι ήμασταν 9/11 παίχτες έκαναν λάθος τα μισά τους control ... παίζει να κάναμε 5 τρίπλες απο το κέντρο και μπροστά σε όλο το match.


Ναι ισχύει αυτό αλλά ισχύει εξίσου το ότι είμαστε η τελευταία επιλογή των περισσοτέρων και δεν θέλουν να δεσμευτούν πριν εξαντλήσουν όλες τις άλλες ή έχουν σίγουρο ότι θα παίξουν Ευρώπη.
Βασικά η ομάδα μια 7-8ετία τώρα είναι σαν την γιαγιά που πάει 14:00 στην λαϊκή να πετύχει τις χαμηλές τιμές σε ότι απέμεινε.

ναί, για αυτό έχεις αποκλειστεί από Οκτώβρη κάθε χρονιά, κάθε χρονιά τα ίδια, ξέρεις ότι παίζεις από τον Αύγουστο αλλά "δεν είναι έτοιμη η ομάδα" , "δεν έχουν γίνει όλες οι προσθήκες", "θέλει χρόνο να δέσει η 11άδα", "δεν έχει επίσημα ματς"
έλεος πια με το κουτόχορτο ρε, το ξέρεις από τον Απρίλιο πώς θα παίζεις μέσα Αυγούστου, άσε τις πίπες (δεν το λέω προσωπικά)

μεταβατική χρονιά που διαρκεί 6-7 χρόνια όμως, τίποτα, απλά είναι το τσιφλίκι του χοντρού η ομάδα, δεν θα αφήσει ποτέ έναν τεχνικό διευθυντή και έναν προπονητή να κάνουν την δουλειά τους σωστά, θα παρεμβαίνει πάντα είτε εγωιστικά (είναι το αφεντικό ...)είτε έχοντας ώς σκοπό άλλα πράγματα, έχει τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του σαν μέσο πίεσης στην πολιτεία/κράτος/πολιτικούς για να κανονίζει τις άλλες δουλειές του και θα τον συντηρεί εκεί, όσο-όσο ... έχω σταματήσει το γήπεδο 4 χρόνια τώρα και όσο το παίζει έτσι ο χοντρός δεν ξαναπαίρνω διαρκείας.
Όσο για τους "άλλους", δεν πιστεύω πως έχουν φτιάξει ομάδες "καλές", το δικό μας επίπεδο έχει πέσει τόσο που μας βγαίνει έτσι, δεν λέω ότι έχουν μείνει άπραγοι ή δεν προσπαθούν, αλλά το επίπεδο είναι χαμηλό, απλά έχει κατέβει το ταβάνι, δεν έχει ανέβει το πάτωμα.
Το κακό μάλλον είναι πως επειδή επειδή έχουμε ζήσει τις καλές χρονιές Λεμονή/Valverde/Mitchel κλπ. με τα αντίστοιχα καλά/αξιοπρεπή roster πιστεύουμε πως θα μας ξαναφτάσει εκεί ο χοντρός που δεν το έχει σκοπό προφανώς.
Ακου και πριν την ελευση του Μαρτινς μπουρδελο ημασταν, οταν του εδωσε τα κλειδια και στηριξε τον προπονητη οταν ειχε αρχισει η γκρινια - και τοτε υπηρχε πολλη σκαρταδουρα....μετα τα πραγματα εγινε και παλι σκατα.... ειχε αλλες εννοιες την Νοτιγχαμ, αποψιλωσε την ομαδα και απο στελεχη και απο τεχν.διευθυντη..... οποτε κρατησε τον Μαρτινς ενω επρεπε να φυγει γιατι ειχε ολοκληρωσει ο κυκλος του....μετα πηρε την σαρα και την μαρα...
Κοιτα οσο αναφορα τους αλλους , πρεπει να καταλαβεις , οχι δηλ οτι δεν το καταλαβαινεις, οτι μια ομαδα πουπαιρνει πρωταθλημα καταρχην κερδιζει σε ψυχολογια και βεβαιοτητα, αυτοπεποιθηση....αν δε συμπεριφερθει και συνετα, δηλαδη δεν κανει ανω κατω το ροστερ της, τοτε εχει προβαδισμα για την επομενη χρονια, ποσο μαλλον οταν εσυ κανεις δυο χρονια τουλαχιστον ανω κατω το ροστερ και πρεπει και Ιουλιο Αυγουστο να περασεις στην Ευρωπη,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ , οποτε κατι θυσιαζεις , δεν το εκανες περυσι, απο την Ευρωπη "αποβληθηκες" να μην πω λογω βλακειας....πρωταθλημα θα μπορουσες να το διεκδικησεις αλλα για ολα ...εφταινε ο Μιτσελ....
Φετος φαινεται να κανεις καινουργια αρχη, με την εννοια οτι πηρες τεχν.διευθυντη, τωρα καλος ή κακος θα φανει (και ο Παοκ πηρε τον Μποτο με καλο βιογραφικο αλλα δεν τον αφησαν να δουλεψει γι δικους τους λογους και δεν πειραζει αλλωστε , τοσο τους κοβει τοσα κανουν....καλυτερα για τον Ολυμπιακο στην τελικη....)
Τωρα μεταγραφες και τα λοιπα ,τοσα βαζει στο τραπεζι με αυτα πορευεται ο διευθυντης....σκαουτιγκ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ εδω και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ, βασικα αμφεβαλλα αν υπηρχε και ποτε σοβαρα δομημενο.... παιδομαζωμα απο τα ελπιδοφορα ελληνοπουλα δεν γινεται οποτε το κτηριο θελει ξηλωμα σαν τον πυργο του Πειραια....και εγω δεν παω πια γηπεδο εχω ξενερωσεκ γενικα με το ελλ.ποδοσφαιρο , βασικα αν πεις στο Καραισκακη οτι πχ δεν γουσταρεις τον αμπαλο Μασουρα σου κανουν ντου οι παρατρεχαμενοι....επειδη δε εχω ανακατευτει και με κατι ψιλοδιοικητικα στο ποδοσφαιρο σε χαμηλοτερη κατηγορια αλλα σε επαγ.προτυπα( τουλαχιστον αυτο προσπαθουσα) ξερω πως φτιαχνονται οι ομαδες , πως δεν γινονται μιας χρησης , μιλονταςμε προπονητες μαθαινοντας παντα απο το 0 ....οποτε για να επανελθω στον Ολυμπιακο ....
Παιχτες απο πρωτοκλασσατα πρωταθληματα ονοματα δυσκολα ξαναερχονται, λογω περισσοτερων επιλογων ( οι αραβες εχουν ανοιξει την κανουλα και δινουν απιθανα λεφτα σε καθε πιθανο και απιθανο ποδ.απατεωνα, χωρια οτι ειναι βασιλιαδες εκει, εκτος αν μουτρωσει καμια χαζογκομενα ξή καμια γυναικα που κανει κουμαντο στο σπιτι για το κλιμα και το περιβαλλον....
Δευτερον οσο να κανει το επιπεδο του ελ.ποδοσφαιρου ειναι σε πτωση...φετος στην ευρωπη και μιλω συνολικα μετα απο καποια χρονια αχνοφαινεγαι κατι καλυτερο και εδω με ερωτηματικο ετσι;
Γιατι να ερθει καλος ποδοσφαιριστησ οπως εσυ και εγω τον θελουμε;
Παρενθεση ενα απο τα πραγματα που εμαθα στο ποδοσφαιρο ειναι το εξης ενας μυαλομενος με προοπτικες ποδοσφαιριστης γνωριζει καλα οτι η φετινη χρονια , η αποδοση του δηλ. του φτιαχνει την επομενη χρονια, τα ποσα θα παρει δηλαδη...οποτε καταλαβαινεις το νοημα...
Ο Λεμονης που λες στρωμενο συλλογο εβρισκε , αυτο που εκανε ειναι να αλλαζει βασικα ψυχολογια, περα αυτου υπηρχαν παιχτες που ηταν χρονια στον συλλογο, Τζορτζεβιτς , Γιαννακοπουλο π.χ.
Τωρα τι απο αυτα υπαρχουν;ΤΙΠΟΤΑ
Δυστυχως εχουμε γυρισει παλι στην αρχη του ποδ.αλφαβητου...
Οποτε ναι εχεις δικιο να διαμαρτυρεσαι και εγω μουρμοθραω σχεδον δεν βλεπω ουτε καν τα παιχνιδια στην τ.β.,ομως κανε υπομονη, σε καθε περιπτωση ή θα βγει κατι καλο ή ο χοντρος θα στριμωχτει και αλλο, και οσο και αν εχει παρατρεχαμενους να τον υπηρετουν, η αληθεια παντα βγαινει μπρος ...το θεμα ειναι να μην μας υποτιμουν την νοημοσυνη
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.330
Πόντοι
4.936
Να ρωτήσω κάτι, για ποιο λόγο δεν κάνουμε κρούση για podence;
Τόσα χρόνια ψάχνουμε τον αντικαταστάτη του και τώρα που είναι για διωξιμο είναι καλή ευκαιρία έστω και σαν δανεικό
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Να ρωτήσω κάτι, για ποιο λόγο δεν κάνουμε κρούση για podence;
Τόσα χρόνια ψάχνουμε τον αντικαταστάτη του και τώρα που είναι για διωξιμο είναι καλή ευκαιρία έστω και σαν δανεικό
Παιχτης που φευγει για παραπανω και δεν τα καταφερνει δυσκολα επανερχται( π.χ. Μιραλας)
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.330
Πόντοι
4.936
Παιχτης που φευγει για παραπανω και δεν τα καταφερνει δυσκολα επανερχται( π.χ. Μιραλας)
Πρώτος σκόρερ της ήταν πέρυσι σε μια ομάδα που σκόραρε με το σταγονόμετρο.
Στα 28 του δεν νομίζω να ξεχασε να ντριπλαρει και να τρέχει.
Εδώ θα ξέρει ότι θα παίζει βασικός και θα έχει άλλη ψυχολογία.
Ο μιραλλας ήταν 30 χρονών και ξεζουμισμενος σε Έβερτον και εθνική Βελγίου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom