Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 58 άτομα (0 μέλη και 58 επισκέπτες)

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Παιζουμε με με ενα ανυπαρκτο χωριό που δεν εχει περάσει ποτέ στην ιστορία του σε 2ο γυρο προκριματικών , έχει ευρωπαικές νικες μονο με μπυραριες απ το Λιχτενσταιν και τα νησια Γκαλαπαγκος , οι καλύτεροι παιχτες του εχουν χρηματιστηριακή αξία σαν τον Ντόη και παιζει σε γηπεδο μικροτερο απο της Λαμιας.

Ελπιζω να μην διαβασω παλι δικαιολογιες οτι λειπει ο Γκριλις με τον Χααλαντ απ την ομαδα για να παιξουμε επιθετικα και να μην πονεσουν τα ματια μας. Ε?
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Τι συνεχεια ρε φιλε...τωρα κανουν μια προσπαθεια να διωξουν τα σαπακια και εχουν διωξει 4-5 μεχρι τωρα.Για να διορθωθει το χαλι των προηγουμενων ετων δεν φτανει μια μεταγραφικη περιοδος.

Το ειχα πει απο περυσι οτι θα χρειαστουν 2-3 χρονια για να ξαναγινει κανονικο σωματειο ο Ολυμπιακος τοσο αγωνιστικα οσο και εξωαγωνιστικα.....
απλα περιμενει τα επιβεβαιωμενα φραγκα απο αυτους που διωχνει για να παρει... μεγαλη ιστορια το περσινο....τα εχουμε χιλιοπει εδω .... λειτουργησαμε ως παραρτημα της Νοτιγχαμ περυσι...επρεπε να φτιαχτει το εκει μαγαζι και εδω το αφησε μπουρδελο και μρτα μαζευε οτι του πασαρανε...ανοιξε μια τρυπα τοσα εκατομμυρια και τωρα τρεχει να την μαζεψει που δεν μαζευεται....η φετινη χρονια ειναι μεταβατικη , ξεκινας απο την τριτη θεση που τερματισες, εδωσες δικαιωμα στους αλλους να φτιαξουν ομαδα , και βασικα να το πιστεψουν γιατι ετρεμαν μεχρι την τελευταια στιγμη ....αυτοι θελουν πλεον λιγες προσθηκες εσυ ξηλωμα και χτισιμο , αρα ποιος εχει προβαδισμα... ελπιζω μονο οσο και αν σου φαινεται περιεργο στο ....dna του συλλογου, γιατι πιεση και μουρμουρα θα υπαρχει και περισσευμα
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Για να ξερεις αν θα εχεις εσοδα απο Ευρωπη ή οχι....γιατι το παχυδερμο τα προηγουμενα χρονια τα εκανε μουνι και εχουμε βρεθει με 50 συμβολαια κατσαπλιαδων.
Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό και δεν έφτανε μόνο αυτό (ο αυλόγυρος του φταίει) αλλά ήταν και οικονομική καταστροφή να αποκλείεται από μία Μακάμπι και μία Λουντογκόρετς . Πόναγαν τα μάτια μας με τα τραγελαφικά που βλέπαμε εντός και εκτός αγώνων .
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Παντως πλακα πλακα επρεπε να παρουμε ...βαζελο για να βαλουμε γκολ στο.... 110
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
και τωρα γαμιουνται κατι σεσκουλεοι αθηναιοι ψυχοπαιδια παραπαιδια,ετσι απλα και ομορφα. :coffee:
 

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456
O ράυπάυ που κορόιδευε παλιά τον βάζελο με τους αλεξανδρόπουλους και τους αϊτόρ, αύριο θα λέει πάντα το λεγα τι παικταράς είναι ο αλεξανδρόπουλος.
Μην τον παρεξηγείς τα ναρκωτικά καταστρέφουν τον εγκέφαλο :sad2:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.254
Πόντοι
46.423
Η αποβολή του Ρόντινει κάνει επιτακτική την αγορά του Ορτέγκα.

Δεξί μπάκ ο Κίνι.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.254
Πόντοι
46.423

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.317
Πόντοι
4.936
Αμα φερει και τον Ζαγαριτη και βγει και αυτος, τοτε οι βαζελοι θα το φυσανε και δεν θα κρυωνει. :2funny:
Εδώ δεν παίζει στην β Ιταλίας, τι να βγεί ρε φίλε.
Από όταν έφυγε ο τσιμικας, ο μόνος τίμιος αριστερός μπακ που είχαμε είναι ο χολεμπας.
Θλίψης
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Εδώ δεν παίζει στην β Ιταλίας, τι να βγεί ρε φίλε.
Σωστο κι αυτο. Η Β Ιταλιας ειναι ευκολοτερο πρωταθλημα απο την Ελληνικη super league που εδω πέφτουν κορμια και δεν μας κανει ουτε για αναπληρωματικος.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.289
Κριτικές
67
Like
38.986
Πόντοι
10.656
Ενα πραγμα θα πω...
ειμαστε τυχεροι που παιζουμε με την Κουκαρατσα στα playoff.
Οχι επειδη θα την περασουμε ευκολα, αλλα επειδη τουλαχιστον δεν θα ξεφτυλιστουμε... :tooth:

πονεσαν τα ματακια μας σημερα, ευτυχως δεν μπορουμε να παιξουμε χειροτερα οποτε μονο βελτιωση παιρνει αυτη η ομαδα :coffee:
Αααααααααααααντε να δουμε τι θα δουμε παλι φετος
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Αααααααααααααντε να δουμε τι θα δουμε παλι φετος
Οπως το παει ο Ισπανος μεχρι τωρα τον περσινο Παναθηναικο. Ξεκιναμε τον αγωνα σε Ευρώπη και πρωταθλημα με το σκεπτικο να "κλεψουμε" τον αγωνα με μισο μηδεν, κραταμε το αποτελεσμα και αν φαμε πρωτοι γκολ να περιμενουμε να μας σωσει καποιος Αλεξανδροπουλος. Που ξερεις, ισως να μας δινει και κανενα πεναλτι στο 90φευγα το VAR και ισως φτασουμε να διεκδικουμε το πρωταθλημα και να το χανουμε προτελευταια αγωνιστικη με την δικαιολογια κανενος covid, καμιας επο που δεν μας γουσταρει.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.317
Πόντοι
4.936
Σωστο κι αυτο. Η Β Ιταλιας ειναι ευκολοτερο πρωταθλημα απο την Ελληνικη super league που εδω πέφτουν κορμια και δεν μας κανει ουτε για αναπληρωματικος.
Βασικό ψάχνουμε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom