DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Παιζουμε με με ενα ανυπαρκτο χωριό που δεν εχει περάσει ποτέ στην ιστορία του σε 2ο γυρο προκριματικών , έχει ευρωπαικές νικες μονο με μπυραριες απ το Λιχτενσταιν και τα νησια Γκαλαπαγκος , οι καλύτεροι παιχτες του εχουν χρηματιστηριακή αξία σαν τον Ντόη και παιζει σε γηπεδο μικροτερο απο της Λαμιας.
Ελπιζω να μην διαβασω παλι δικαιολογιες οτι λειπει ο Γκριλις με τον Χααλαντ απ την ομαδα για να παιξουμε επιθετικα και να μην πονεσουν τα ματια μας. Ε?
Ελπιζω να μην διαβασω παλι δικαιολογιες οτι λειπει ο Γκριλις με τον Χααλαντ απ την ομαδα για να παιξουμε επιθετικα και να μην πονεσουν τα ματια μας. Ε?




