Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.420
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.839
- Πόντοι
- 28.246
Για να μας φέρνει τον αφρο και οχι την μουργα....Ε τότε γιατί τον έφερε για διευθυντή?
Αφρο δεν είδαμε βεβαια....
Για να μας φέρνει τον αφρο και οχι την μουργα....Ε τότε γιατί τον έφερε για διευθυντή?
Όταν θέλεις αφρο Τέιλορ οφ ολντ μποντ στριτ αλλά πληρώνεις προρασο τι να σου κάνει και ο έρμος ο μπαρμπερηςΓια να μας φέρνει τον αφρο και οχι την μουργα....
Αφρο δεν είδαμε βεβαια....
Πάμε άλλη μια.Όταν θέλεις αφρο Τέιλορ οφ ολντ μποντ στριτ αλλά πληρώνεις προρασο τι να σου κάνει και ο έρμος ο μπαρμπερης
Kı εγώ εκει το βλέπω να πηγαίνει το πράγμα... Η υποθεση με το ατσαλινο φτερο χτυπαει καμπανακια...Αλλά άντε να πετάξω την μαλακια μου μιας και ήμουνα την μισή μέρα στην θάλασσα σήμερα και είχε και πολύ ήλιο. Μην σας κάνει εντύπωση αν ο χοντρος κάνει τον μαλακα μέχρι να τελειώσουν τα προκριματικά. Ανεξάρτητου τι θα γίνει, μην σας κάνει εντύπωση αν διώξει και τους δυο, προπονητή και τεχνικό διευθυντή πακέτο.
Υποτίθεται οτι έχει διασυνδέσεις και με ομάδες και κυρίως με γραφεία , συνεπώς θα μπορούσε να μας φέρει 5-6 καλα προτζεκτάκια φθηνους/δανεικους/ελευθερους όπως μας έφερνε τοσα χρονια ο Μοντεστο. Επισης θα αναλαμβανε να σπρώξει και 4-5 παλτουδιές απο αυτές που έχουμε μαζέψει να μπει κανα φραγκο στο ταμείο. Δεν εδειξε να πιανει το νοημα. Για αρπαχτη μας βλεπει.Όταν θέλεις αφρο Τέιλορ οφ ολντ μποντ στριτ αλλά πληρώνεις προρασο τι να σου κάνει και ο έρμος ο μπαρμπερης
Πες το και στον φίλο μου τον Χελ αυτό μπας και το καταλάβει. Τόσες φορές του το είπα μέχρι που ξεφύγαμε το κάτι τις..Υποτίθεται οτι έχει διασυνδέσεις και με ομάδες και κυρίως με γραφεία , συνεπώς θα μπορούσε να μας φέρει 5-6 καλα προτζεκτάκια φθηνους/δανεικους/ελευθερους όπως μας έφερνε τοσα χρονια ο Μοντεστο. Επισης θα αναλαμβανε να σπρώξει και 4-5 παλτουδιές
Πες το και στον φίλο μου τον Χελ αυτό μπας και το καταλάβει. Τόσες φορές του το είπα μέχρι που ξεφύγαμε το κάτι τις..
Και για ακομα μια φορά. Το αν είναι ο Β κατηγορία δεν δίνω δεκάρα. Ας έρθει και βλέπουμε
Αλλά να δώσω και πάνω από ένα 4-5 εκατομμύρια για παίχτη Β κατηγορίας στην Ισπανία (Ντε Φρουτος) όσο φαντεζι παίχτης αλλά και το γκολ το έχει, δεν τα δίνω. Αν ήτανε στην championship της Αγγλιας, ναι. Θέλει πολύ βαριά, ακόμα πιο βαριά αρχιδια για να παίξεις εκεί.

Οπως το λες δεν νομιζω να εμπιστευτει για να δωσει πανω απο ταληρο μαξιμουμ για να τον παρει αν τον παρει. Νεος ειναι αλλα οχι και στις πρωτες του νιοτες για προοπτικη να βγάλει λεφτα 26 στα 27 ειναι. Αν ηταν 23 στα 24 τοτε να το ρισκαρε να δωσει παραπανω.. Ισως να πονταρει και οτι θα της μεινει στο ραφι της Λεβαντε και εχει και αυτη τα θεματα της μιας και θα ειναι και την νεα χρονια στην segunda αρα λεφτα γιοκ και εκει και πρεπει να πουλησει.Ήταν πολύ σαφές από τη συνεντευξη τυπου που εδωσαν μαζι με Βαγγελα οτι δεν θα εχουμε μπατζετ και θα παμε σε τετοιες λυσεις. Αλλα ηταν εξισου σαφες και τι στοχους εχει η ομαδα. Μεχρι στιγμης δεν τσουλαει ιδιαιτερα. Τουλαχιστον οπως το βλεπω εγω.
Τωρα για Ντε Φρουτος (που μαλλον ειναι επινοηση των ΑΡΔ) και καθε Ντε Φρουτος , πιστευω οτι αν ο χοντρος δει οτι υπαρχει potential να βγαλει τα πολλαπλάσια πουλώντας τον σε 1-2 χρονια , θα τα δώσει και τα 5 και τα 7 , όσο σφιχτή πολιτική κι αν εχει. Επιχειρηματίας είναι πανω απ ολα. Αλλά μαλακίες τύπου Ονιεκουρου δεν θα ξανακανει.
Οπως το λες δεν νομιζω να εμπιστευτει για να δωσει πανω απο ταληρο μαξιμουμ για να τον παρει αν τον παρει. Νεος ειναι αλλα οχι και στις πρωτες του νιοτες για προοπτικη να βγάλει λεφτα 26 στα 27 ειναι. Αν ηταν 23 στα 24 τοτε να το ρισκαρε να δωσει παραπανω.. Ισως να πονταρει και οτι θα της μεινει στο ραφι της Λεβαντε και εχει και αυτη τα θεματα της μιας και θα ειναι και την νεα χρονια στην segunda αρα λεφτα γιοκ και εκει και πρεπει να πουλησει.
Τον Κάνος ξέχνα το αυτός πατάει πόδι για να φύγει ελεύθερος και στα αρχιδια του αν του κόψουν τη μπάλα. Για εξι μήνες θα είναι. Και στην Βαλενθια να μην καταφέρει να πάει, θα βρει αλλού που ως ελεύθερος θα είναι και η μεταγραφική του ζωή θα είναι πιο εύκολη. Είναι και στραβωμενος με την Μπρέντφορντ για τον λόγο ότι του ανανέωσε μονομερος το συμβόλαιο για να πάρει λεφτά Δύσκολα αλλάζει για Κανος. Τα ίδια είχε κάνει και στην Λίβερπουλ πιο μικρός όταν κατάλαβε ότι θέλουν να τον ανανεώσουν για να τον διαχειρίζονται αυτοί όπως θέλουν.Δε νομίζω οτι θα δώσουμε λεφτά για τον συγκεκριμένο . Αν είχαμε πρόθεση να δώσουμε τόσα λεφτά θα τα δίναμε για Κανός.
Αν θέλουν να μας τον δώσουν δανεικό με οψιον , έχει καλώς. Αν δεν πουληθεί μέχρι τέλους της μεταγραφικής περιόδου έχουμε καποιες πιθανότητες. Αλλιώς παμε γι' αλλα. Καλός παίχτης αλλά δεν είναι οτι θα μας αλλάξει την ιστορία.
Τον Κάνος ξέχνα το αυτός πατάει πόδι για να φύγει ελεύθερος και στα αρχιδια του αν του κόψουν τη μπάλα. Για εξι μήνες θα είναι. Και στην Βαλενθια να μην καταφέρει να πάει, θα βρει αλλού που ως ελεύθερος θα είναι και η μεταγραφική του ζωή θα είναι πιο εύκολη. Είναι και στραβωμενος με την Μπρέντφορντ για τον λόγο ότι του ανανέωσε μονομερος το συμβόλαιο για να πάρει λεφτά Δύσκολα αλλάζει για Κανος. Τα ίδια είχε κάνει και στην Λίβερπουλ πιο μικρός όταν κατάλαβε ότι θέλουν να τον ανανεώσουν για να τον διαχειρίζονται αυτοί όπως θέλουν.
Για τον Ντε Φρουτος, όντως δεν μας αλλάζει την ζωή αλλά καλό είναι να τον έχουμε. Στα εξτρέμ δεν καίγομαι εγώ και τόσο. Και δεν θα ματωνα οικονομικα για να τον αποκτησω. Την βγάζω και έτσι και περιμένω και μέχρι τέλος Αυγούστου για εξτρέμ. Εκεί όπως σωστά είπε και ο Αντωνάκης, υπάρχουν ευκαιρίες... Αν δεν καίγεσαι παίρνεις παίχτη τότε και ας θέλει και ένα μήνα να προετοιμαστεί.
www.sport24.gr
www.sport24.gr
Μήπως ήθελε να κάνει το χατίρι στον συνάδελφό του τον τεχνικό διευθυντή της Βογιαδιδ, γιατί το "φαινόμενο" τον είχε ήδη στην μπούκα γιατί δεν προχωράνε οι πωλήσεις; Και ο ένας συνάδελφος να βοηθήσει τον άλλον....Ισως ο Κορδόν να ήθελε να κάνει χατίρι στον Ρονάλντο .
Μήπως ήθελε να κάνει το χατίρι στον συνάδελφό του τον τεχνικό διευθυντή της Βογιαδιδ, γιατί το "φαινόμενο" τον είχε ήδη στην μπούκα γιατί δεν προχωράνε οι πωλήσεις; Και ο ένας συνάδελφος να βοηθήσει τον άλλον....


Το θέμα με τον δικό μας μπλέκει γιατί άκουσα τον Νικολακόπουλο να λέει ότι η ρήτρα είναι μεγάλη και αν τον αγοράσει θα τον αγοράσει με συνιδιοκτησία με την City.εν τω μεταξυ καπου διαβαζα οτι ο Κοροσο και ο Μπραουν, αμυντικοι της Τρουα, που περσι επεσε κατηγορια εχοντας αρπαξει δεν ξερω και εγω ποσα γκολ, ηρθαν σε βαζελο και γαυρο αντιστοιχα
απο το πανω ραφι (της β γαλλιας) ψωνισαμε παλι ρε πουστη![]()
εν τω μεταξυ καπου διαβαζα οτι ο Κοροσο και ο Μπραουν, αμυντικοι της Τρουα, που περσι επεσε κατηγορια εχοντας αρπαξει δεν ξερω και εγω ποσα γκολ, ηρθαν σε βαζελο και γαυρο αντιστοιχα
απο το πανω ραφι (της β γαλλιας) ψωνισαμε παλι ρε πουστη![]()


