Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (0 μέλη και 39 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.645
Like
57.284
Πόντοι
12.756
6 μυρια από Ρέαμπτσιουκ :wanker:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Διακόπτω τις διακοπές μου και ανεβαίνω με το Μαζντα Αθήνα να υποδεχτώ τον υπερπαικταρα από την ποδοσφαιρομανα Κατάρ!
Πάρε κρεμα :2on1::2on1:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Τελικά κρατήσαμε χαρακτήρα ...

:tooth: :tooth:

Εμείς ειμαστε παραδοπιστοι ρε συ. Δεν είμαστε σαν την ΑΕΚ που της σταξανε ακόμα και 27 εκατομμύρια και δεν ενέδωσε για τον Λιβαι

Έξι εκατομμύρια ο Μολδαβός και παίζει υπό όρους άλλο ενάμιση; Ρε τι παλικάρι ήταν αυτό

ΥΓ. Να δω τι θα φέρει τώρα που λυσσαξατε για τον Ρεαμπτσιουκ.... Έφυγε, μας γέμισε τα ταμεία, άντε να δω τον επόμενο.
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
δεν τα πιστεύω εγώ αυτά, 6 εκατομμύρια το παλτό, 27 ο λιβάι γκαρσία, ποιον κοροιδεύουν?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
δεν τα πιστεύω εγώ αυτά, 6 εκατομμύρια το παλτό, 27 ο λιβάι γκαρσία, ποιον κοροιδεύουν?
Μην πιστεύετε κανέναν και τίποτα.

Ο Μολδαβός έφυγε. Μπορείτε να ηρεμήσετε. Ακόμα και για τον καιρό έφταιγε αυτός.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411
Μην πιστεύετε κανέναν και τίποτα.

Ο Μολδαβός έφυγε. Μπορείτε να ηρεμήσετε. Ακόμα και για τον καιρό έφταιγε αυτός.
Αντίο Όλεγκ
Θα σε θυμόμαστε για πάντα

00b6a5c2-0f66-4cdf-a00c-0775b72e8271_5352850-960x640.jpg


HtFP5CJ.gif
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Στον αγυριστο ο κουραδομαλακας ο αμπαλος!!!
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.255
Κριτικές
67
Like
38.788
Πόντοι
10.656
25 χρονων και παει σε χειροτερη ομαδα. Μαλακια για μενα, ειχε πολλα περιθωρια βελτιωσης. Εκει που παει τωρα και ειδικα σε αυτην την περιοδο, ειναι καταστροφη καριερας
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
To οτι δεν θα ξαναδούμε το μολδαβοουκρανό Βυντρα με την ερυθρολευκη , εγω το θεωρω μεταγραφή. Δεν ξερω αν θα ωφελήσει την ομάδα ή όχι (θα εξαρτηθεί από το ποιον θα παρουμε) αλλά σίγουρα θα ωφελήσει τα μάτια μας.
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
δλδ . υπαρχει καποιος που να πιστευει οτι εδινε ομαδα 27 μυρια για τον λιβαι ? αντε και υπαρχει... υπαρχει καποιος που να πιστευει οτι δινανε του μελισανιδη 27 μυρια και δεν τον εδωσε ???? γι'αυτους που τα πιστευουν αυτα θελω να τους κανω μια αποκαλυψη: τα παιδια δεν τα φερνει ο πελαργος ουτε ο αγιος βασιλης παιδες.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
25 χρονων και παει σε χειροτερη ομαδα. Μαλακια για μενα, ειχε πολλα περιθωρια βελτιωσης. Εκει που παει τωρα και ειδικα σε αυτην την περιοδο, ειναι καταστροφη καριερας
Ποια περιθωρια βελτιωσης ειχε ρε τυπε....ο τυπος του πεταγες μια μπαλα και νομιζε οτι ηταν καρυδα.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.255
Κριτικές
67
Like
38.788
Πόντοι
10.656
Ποια περιθωρια βελτιωσης ειχε ρε τυπε....ο τυπος του πεταγες μια μπαλα και νομιζε οτι ηταν καρυδα.
εχει 3 σεζον σουπερλιγκ στα ποδια του και ειναι 25.
Ο επομενος μπορει να σου βγει τα ιδια σκατα αλλα χωρις την εμπειρια και το μικρο συμβολαιο του ριαπτσουκ (2εκ).

βγαλαμε μια σεζον με 4-5 προπονητες. Κανενας παικτης δεν μπορει να παιξει στο 100% σε 5 διαφορετικα συστηματα, τα 3 απο τα 5 θα ειναι πειραματα που δεν του ταιριαζουν. Δεν ειναι ολοι αμπαλοι.

1691238293594.png
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
δλδ . υπαρχει καποιος που να πιστευει οτι εδινε ομαδα 27 μυρια για τον λιβαι ? αντε και υπαρχει... υπαρχει καποιος που να πιστευει οτι δινανε του μελισανιδη 27 μυρια και δεν τον εδωσε ???? γι'αυτους που τα πιστευουν αυτα θελω να τους κανω μια αποκαλυψη: τα παιδια δεν τα φερνει ο πελαργος ουτε ο αγιος βασιλης παιδες.
Κι ομως. Οι 99/100 αεκτζηδες το πιστευουν!
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Λέτε?:confused:

Θα δουμε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
βγαλαμε μια σεζον με 4-5 προπονητες. Κανενας παικτης δεν μπορει να παιξει στο 100% σε 5 διαφορετικα συστηματα, τα 3 απο τα 5 θα ειναι πειραματα που δεν του ταιριαζουν. Δεν ειναι ολοι αμπαλοι.
Στην θεση που παιζει ο Ρεσμπτσιουκ σε συστημα με τετραδα στην αμυνα, ο,τι και να κανει ο προπονητης απο την άμυνα και περα, τον Μολδαβο δεν τον επηρεαζει οπως και κανεναν στην αμυνα.

Ο Ρεαμπτσιουκ αξιζε για το παθος του, την τιμιοτητα του, την σκυλισια αμυνα του και οτι προσπαθουσε οσο μπορουσε να βοηθησει και επιθετικα, δεν ηταν ζαμανφουτιστας. Οσο ηξερε, τοσο επαιζε απο την γραμμή και μπρος. Κυριως δεν του εκοβε το μυαλο.

Δες για παραδειγμα το γκολ του Μπακαμπου της ισοφαρισης με τον Παοκ στο Καραισκακη στα play off.

Του δινει χαμηλά τη μπάλα ο Μολδαβος, και στο καπακι κανει κινηση ευθεια μπας και του την ξανα δωσει να βγαλει σεντρα αντι να κινηθει διαγωνια και προς τα μεσα στην περιοχη ωστε αν του την δωσει να τελειωσει την φαση αυτος απο πιο πλεονεκτικη θεση. Δεν του εκοβε ο μυλος.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.255
Κριτικές
67
Like
38.788
Πόντοι
10.656
η γκενκ επηρρεασμενη απο τον αποκλεισμο και εχοντας στο νου τον θρυλο, χανει 0-1 στο ημιχρονο :rockon:
Ετσι φερτους μας, με καταθλιψη :rockon:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Απο τις 2 το πρωι θα ειμαι στο αεροδρομιο να υποδεχτω τον παιχταρα και μετα θα τον παω με το Μαζντα συνοδεια στα γραφεια στης Αλεξανδρας.....τρελανε μας Χοντρε!!!:wanker:

 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.645
Like
57.284
Πόντοι
12.756
Απο τις 2 το πρωι θα ειμαι στο αεροδρομιο να υποδεχτω τον παιχταρα και μετα θα τον παω με το Μαζντα συνοδεια στα γραφεια στης Αλεξανδρας.....τρελανε μας Χοντρε!!!:wanker:

:wanker::alivedick:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom