DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Μακάρι να ερθει ο Μαροκινός. Εξαιρετική λύση για την επίθεση. Θυμίζει πολύ Αραμπι. Οχι κλάση Αραμπι αλλα σε καλύτερη ηλικία. Εμενα μου κάνει.
Καλή και η προσθήκη Αλεξανδρόπουλου αν γίνει. Βαζω σε ολα ΑΝ γιατί αφενος δεν εμπιστευομαι τους ΑΡΔ και αφετερου ειδαμε πως κατέληξε το ατσαλινο φτερο.
Μετά όλα θα κριθούν στα εξτρεμ . Τον πιτσιρικα της Αρσεναλ δεν τον γνωριζω. Πιστεύω θα γίνει 1 τουλάχιστον καλή μεταγραφή από τους ελευθερους το Σεπτεμβρη (οπως πηραμε περσι Χαμες και Μακαμπου). Αν καταφερουμε να φτιαξουμε πτερυγες με ταχυτητα να πατανε περιοχη , κατι μπορει να γινει.
Europa δύσκολα τα πράγματα με τους Βελγους. Εχουμε που εχουμε τα χαλια μας , εκεινοι εχουν ξεκινησει και το πρωταθλημα. Ελπιζω είτε να κάνουμε την υπερβαση είτε εστω να εχουμε μια καλυτερη κληρωση για Μιλκο καπ. Το να μην παιξουμε Ευρωπη θα ειναι καταστροφη.
Καλή και η προσθήκη Αλεξανδρόπουλου αν γίνει. Βαζω σε ολα ΑΝ γιατί αφενος δεν εμπιστευομαι τους ΑΡΔ και αφετερου ειδαμε πως κατέληξε το ατσαλινο φτερο.
Μετά όλα θα κριθούν στα εξτρεμ . Τον πιτσιρικα της Αρσεναλ δεν τον γνωριζω. Πιστεύω θα γίνει 1 τουλάχιστον καλή μεταγραφή από τους ελευθερους το Σεπτεμβρη (οπως πηραμε περσι Χαμες και Μακαμπου). Αν καταφερουμε να φτιαξουμε πτερυγες με ταχυτητα να πατανε περιοχη , κατι μπορει να γινει.
Europa δύσκολα τα πράγματα με τους Βελγους. Εχουμε που εχουμε τα χαλια μας , εκεινοι εχουν ξεκινησει και το πρωταθλημα. Ελπιζω είτε να κάνουμε την υπερβαση είτε εστω να εχουμε μια καλυτερη κληρωση για Μιλκο καπ. Το να μην παιξουμε Ευρωπη θα ειναι καταστροφη.


