Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 74 άτομα (5 μέλη και 69 επισκέπτες)

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Μακάρι να ερθει ο Μαροκινός. Εξαιρετική λύση για την επίθεση. Θυμίζει πολύ Αραμπι. Οχι κλάση Αραμπι αλλα σε καλύτερη ηλικία. Εμενα μου κάνει.
Καλή και η προσθήκη Αλεξανδρόπουλου αν γίνει. Βαζω σε ολα ΑΝ γιατί αφενος δεν εμπιστευομαι τους ΑΡΔ και αφετερου ειδαμε πως κατέληξε το ατσαλινο φτερο.
Μετά όλα θα κριθούν στα εξτρεμ . Τον πιτσιρικα της Αρσεναλ δεν τον γνωριζω. Πιστεύω θα γίνει 1 τουλάχιστον καλή μεταγραφή από τους ελευθερους το Σεπτεμβρη (οπως πηραμε περσι Χαμες και Μακαμπου). Αν καταφερουμε να φτιαξουμε πτερυγες με ταχυτητα να πατανε περιοχη , κατι μπορει να γινει.

Europa δύσκολα τα πράγματα με τους Βελγους. Εχουμε που εχουμε τα χαλια μας , εκεινοι εχουν ξεκινησει και το πρωταθλημα. Ελπιζω είτε να κάνουμε την υπερβαση είτε εστω να εχουμε μια καλυτερη κληρωση για Μιλκο καπ. Το να μην παιξουμε Ευρωπη θα ειναι καταστροφη.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411
Marquinhos επειδή πολλοί δεν θα ξέρετε (παρακολουθώ Arsenal).

Αριστεροπόδαρος ~1.73, πολύ δυνατός και πολύ γρήγορος. Πολύ εργατικός, τρέχει συνέχεια και έχει καλά θεμέλια (κοντρόλ, τρόπος που βάζει το σώμα του για να πάρει μπάλα) και πολύ ωραία σέντρα. Αξιόλογο σουτ και ΟΚ πάσα.

Τα αρνητικά; Δεν ντριμπλάρει. Με την καμμία. Ελπίζω να το διορθώσει κάπως. Αν παίξει στην αριστερή πλευρά ίσως είναι καλύτερα.

Λογικά μέρος της συμφωνίας του Turner της Arsenal στην Nottingham.
Μαρινάκης σου λέει δίνω 20εκ. για τον τερματοφύλακα αλλά δώσε μου και έναν δανεικό για Ολυμπιακό, αν μου βγει τον αγοράζω του χρόνου.
Βραζιλιάνος χωρίς ντρίμπλα?:confused:
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.255
Κριτικές
67
Like
38.788
Πόντοι
10.656
Μετά από εμάς,κατρακύλισε
μαλακα τωρα το βλεπω, μονο με εμας "επαιξε" μπαλα
1691006457567.png

ολη του τη ζωη δανεικος, αλλα 8 παστελια σε μια σεζον μονο με το θρυλο μοιρασε
και φρεσκος, 23-24 χρονων ηταν σε μας
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.255
Κριτικές
67
Like
38.788
Πόντοι
10.656
Δεν ήταν μόνο τα γκολ του,γενικώς είχε καλά στοιχεία
ηταν καλο παικτακι ναι, μας ειχαν παρει και την προκριση το 14 με την εθνικη, με το ΜΑΛΑΚΑ το γκεκα να πουμε :coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.412
Κριτικές
42
Like
49.832
Πόντοι
28.246
αφενος δεν εμπιστευομαι τους ΑΡΔ και αφετερου ειδαμε πως κατέληξε το ατσαλινο φτερο
Και τελικά όπως αποδείχτηκε, τα ΑΡΔακια δεν έχουν σύνορα. Τι γράψανε και τα Ισπανικά μουνια; Έκλεισε με 7 εκατομμύρια ο Ντε Φρουτος στην Ράγιο Βαγιεκάνο. Και έψαχνα να τον βρω στις συνθέσεις στο φιλικό με τον βαζελο. Λέω δεν θα τον πήρε μαζί, πρόσφατα τον αγόρασε. Αμ πριτς. Δεν τον πήρε καν. Και πείτε μου οτι δεν ήτανε κόλπα της Λεβάντε σε συνεννόηση με τους δημοσιογράφους για να ανεβάσουν την τιμή του παίχτη...
 
Τελευταία τροποποίηση:

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Για τις καινούριες μεταγραφές Παροσο και Αλεξανδροπούλου όποιος νομίζει ότι τις έκανε ο Αντωνάκης κοιμάται με τα παπούτσια... Δεν τους ήξερε καν.

Χωρίς να γνωρίζω κάτι παραπάνω, τουλάχιστον τον έναν φαίνεται ότι τον ήξερε.

1691006920326.png
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411
Εγω πάντως θα γούσταρα Θρύλο με Βραζιλιάνους επιθετικούς,Αργεντίνους μέσους και Ιταλούς αμυντικούς
:wanker::wanker::wanker::wanker:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.645
Like
57.285
Πόντοι
12.756

Ο Ολυμπιακός προσπαθεί να φέρει στην Ελλάδα τον διεθνή Μαροκινό σέντερ φορ Αγιούμπ Ελ Κααμπί, για να συζητήσει μαζί του και να τον αποκτήσει..​

Ο Ολυμπιακός κινείται ασταμάτητα στη μεταγραφική αγορά, με σκοπό να τρέξει ακόμη μία μεταγραφή, ύστερα από εκείνες του Σωτήρη Αλεξανδρόπουλου και του Τζάκσον Πορόζο. Οι Ερυθρόλευκοι προσπαθουν να φέρουν άμεσα στην Ελλάδα τον διεθνή Μαροκινό επιθετικό Αγιούμπ Ελ Κααμπί, με σκοπό να συζητήσουν μαζί του το ενδεχόμενο να συνεργαστούν.:wanker:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.255
Like
19.137
Πόντοι
2.606
Ποιος είναι αυτός ο ακεξανδροπουλος τύποι παίζει καμια εθνική Ελλάδος γιατί δεν την παρακολουθώ
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.076
Κριτικές
174
Like
118.977
Πόντοι
46.423

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.076
Κριτικές
174
Like
118.977
Πόντοι
46.423

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.412
Κριτικές
42
Like
49.832
Πόντοι
28.246
Σωστός ο παίχτης,ο ζεμπου τον βάρεσε λίγο ο ηλιος:tooth:
ΟΚ. Τον έφερε ο Αντωνάκης. Δεν χαλάμε χατηρια. Παρεμπιπτόντως έναν χρόνο έκατσε εκεί.

Ο Αντωνάκης έκλεισε δύο μεταγραφές και πάει για τρίτη μέσα σε ένα 48ωρο. Ενώ κάναμε αμάν να κλείσει τις τρεις πρώτες.

Ταμάμ!
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ουτε εγω πιστευω οτι ο Ποροζο ειναι μεταγραφη μιζαντόνιο. Νομίζω εχουν αρχισει να τον παρακαμπτουν γιατι δε φαινεται να εχει διαθεση να παρει παιχτη που δεν εχει να λαμβανει απ αυτον. Τον χοντρο ηλιθιο δε τον λες....
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.076
Κριτικές
174
Like
118.977
Πόντοι
46.423
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ολυμπιακός τα βρήκε σε όλα με τον Μαροκινό επιθετικό και απομένουν πλέον μόνο τα τυπικά για να σφραγιστεί η μεταγραφή.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.412
Κριτικές
42
Like
49.832
Πόντοι
28.246
Ουτε εγω πιστευω οτι ο Ποροζο ειναι μεταγραφη μιζαντόνιο. Νομίζω εχουν αρχισει να τον παρακαμπτουν γιατι δε φαινεται να εχει διαθεση να παρει παιχτη που δεν εχει να λαμβανει απ αυτον. Τον χοντρο ηλιθιο δε τον λες....
Μήπως εννοείς για λεφτά που δεν έχει να λαμβάνει; Έλα ρε συ μην το ξανά πεις. Αν εννοείς αυτό.

Τα έχουμε λουστεί στο παρελθόν... Βλέπε και Ντε Φρουτος παραπάνω αλλά είπα να μην το χοντρυνω και βάλω και τον Αντωνάκη μέσα....

Αλλά άντε να πετάξω την μαλακια μου μιας και ήμουνα την μισή μέρα στην θάλασσα σήμερα και είχε και πολύ ήλιο. Μην σας κάνει εντύπωση αν ο χοντρος κάνει τον μαλακα μέχρι να τελειώσουν τα προκριματικά. Ανεξάρτητου τι θα γίνει, μην σας κάνει εντύπωση αν διώξει και τους δυο, προπονητή και τεχνικό διευθυντή πακέτο.

ΥΓ. Μήπως μαζί με τις δύο μεταγραφές και μια στα σκαριά του Μαροκινου σε ένα 48ωρο έκανε και τις δυο πωλήσεις (Ζιγκερναγκελ, Μπουτουτσι) και πάει και για τρίτη; (Ρεαμπτσιουκ)
Μπράβο ο Αντωνάκης κινητικότητα Ρε που το έκρυβε τοσο τσαγανο!
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.255
Like
19.137
Πόντοι
2.606
Ουτε εγω πιστευω οτι ο Ποροζο ειναι μεταγραφη μιζαντόνιο. Νομίζω εχουν αρχισει να τον παρακαμπτουν γιατι δε φαινεται να εχει διαθεση να παρει παιχτη που δεν εχει να λαμβανει απ αυτον. Τον χοντρο ηλιθιο δε τον λες....
Ε τότε γιατί τον έφερε για διευθυντή?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom