Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 64 άτομα (0 μέλη και 64 επισκέπτες)

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.252
Like
19.135
Πόντοι
2.606
Για να μας φέρνει τον αφρο και οχι την μουργα....

Αφρο δεν είδαμε βεβαια....
Όταν θέλεις αφρο Τέιλορ οφ ολντ μποντ στριτ αλλά πληρώνεις προρασο τι να σου κάνει και ο έρμος ο μπαρμπερης
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Όταν θέλεις αφρο Τέιλορ οφ ολντ μποντ στριτ αλλά πληρώνεις προρασο τι να σου κάνει και ο έρμος ο μπαρμπερης
Πάμε άλλη μια.

Όταν όλη η Ισπανία, άσε τους δικούς μας, υποκλίνεται στον Ολυμπιακό για τον τεχνικό διευθυντή που έκλεισε, τότε αυτό σημαίνει ότι βρήκες τεχνικό διευθυντή με αρχιδια. Συγγνώμη... ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ!!!! Έτσι με μεγάλα γράμματα. Και δεν είδαμε όλο το καλοκαίρι τίποτε. Αλλά ήθελε μπάτζετ, προχτές τα έγραψα, και στην Μπετουλα μπάτζετ δεν του δώσανε αλλά με τις κινησεις του την έβγαλε για δυο συνεχόμενα τσουλου και σήκωσε και κούπα. Τον αφύπνισε τον γίγαντα όπως είχε υποσχεθεί. ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΖΕΤ.

Los Poulos!
 
Τελευταία τροποποίηση:

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Αλλά άντε να πετάξω την μαλακια μου μιας και ήμουνα την μισή μέρα στην θάλασσα σήμερα και είχε και πολύ ήλιο. Μην σας κάνει εντύπωση αν ο χοντρος κάνει τον μαλακα μέχρι να τελειώσουν τα προκριματικά. Ανεξάρτητου τι θα γίνει, μην σας κάνει εντύπωση αν διώξει και τους δυο, προπονητή και τεχνικό διευθυντή πακέτο.
Kı εγώ εκει το βλέπω να πηγαίνει το πράγμα... Η υποθεση με το ατσαλινο φτερο χτυπαει καμπανακια...

Όταν θέλεις αφρο Τέιλορ οφ ολντ μποντ στριτ αλλά πληρώνεις προρασο τι να σου κάνει και ο έρμος ο μπαρμπερης
Υποτίθεται οτι έχει διασυνδέσεις και με ομάδες και κυρίως με γραφεία , συνεπώς θα μπορούσε να μας φέρει 5-6 καλα προτζεκτάκια φθηνους/δανεικους/ελευθερους όπως μας έφερνε τοσα χρονια ο Μοντεστο. Επισης θα αναλαμβανε να σπρώξει και 4-5 παλτουδιές απο αυτές που έχουμε μαζέψει να μπει κανα φραγκο στο ταμείο. Δεν εδειξε να πιανει το νοημα. Για αρπαχτη μας βλεπει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.252
Like
19.135
Πόντοι
2.606
Παίδες ειλικρινά δεν ξέρω
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Υποτίθεται οτι έχει διασυνδέσεις και με ομάδες και κυρίως με γραφεία , συνεπώς θα μπορούσε να μας φέρει 5-6 καλα προτζεκτάκια φθηνους/δανεικους/ελευθερους όπως μας έφερνε τοσα χρονια ο Μοντεστο. Επισης θα αναλαμβανε να σπρώξει και 4-5 παλτουδιές
Πες το και στον φίλο μου τον Χελ αυτό μπας και το καταλάβει. Τόσες φορές του το είπα μέχρι που ξεφύγαμε το κάτι τις..

Και για ακομα μια φορά. Το αν είναι ο Β κατηγορία δεν δίνω δεκάρα. Ας έρθει και βλέπουμε
Αλλά να δώσω και πάνω από ένα 4-5 εκατομμύρια για παίχτη Β κατηγορίας στην Ισπανία (Ντε Φρουτος) όσο φαντεζι παίχτης αλλά και το γκολ το έχει, δεν τα δίνω. Αν ήτανε στην championship της Αγγλιας, ναι. Θέλει πολύ βαριά, ακόμα πιο βαριά αρχιδια για να παίξεις εκεί.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Πες το και στον φίλο μου τον Χελ αυτό μπας και το καταλάβει. Τόσες φορές του το είπα μέχρι που ξεφύγαμε το κάτι τις..

Και για ακομα μια φορά. Το αν είναι ο Β κατηγορία δεν δίνω δεκάρα. Ας έρθει και βλέπουμε
Αλλά να δώσω και πάνω από ένα 4-5 εκατομμύρια για παίχτη Β κατηγορίας στην Ισπανία (Ντε Φρουτος) όσο φαντεζι παίχτης αλλά και το γκολ το έχει, δεν τα δίνω. Αν ήτανε στην championship της Αγγλιας, ναι. Θέλει πολύ βαριά, ακόμα πιο βαριά αρχιδια για να παίξεις εκεί.

Ήταν πολύ σαφές από τη συνεντευξη τυπου που εδωσαν μαζι με Βαγγελα οτι δεν θα εχουμε μπατζετ και θα παμε σε τετοιες λυσεις. Αλλα ηταν εξισου σαφες και τι στοχους εχει η ομαδα. Μεχρι στιγμης δεν τσουλαει ιδιαιτερα. Τουλαχιστον οπως το βλεπω εγω.
Τωρα για Ντε Φρουτος (που μαλλον ειναι επινοηση των ΑΡΔ) και καθε Ντε Φρουτος , πιστευω οτι αν ο χοντρος δει οτι υπαρχει potential να βγαλει τα πολλαπλάσια πουλώντας τον σε 1-2 χρονια , θα τα δώσει και τα 5 και τα 7 , όσο σφιχτή πολιτική κι αν εχει. Επιχειρηματίας είναι πανω απ ολα. Αλλά μαλακίες τύπου Ονιεκουρου δεν θα ξανακανει.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.252
Κριτικές
67
Like
38.774
Πόντοι
10.656
μαγκες δεν ξερω τι φρουτο ειναι ο ντε φρουτος αλλα με αυτο το ονομα δεν κανει καριερα.
να τον παρει αλλος, εγω δεν τον θελω στην ομαδα :coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Ήταν πολύ σαφές από τη συνεντευξη τυπου που εδωσαν μαζι με Βαγγελα οτι δεν θα εχουμε μπατζετ και θα παμε σε τετοιες λυσεις. Αλλα ηταν εξισου σαφες και τι στοχους εχει η ομαδα. Μεχρι στιγμης δεν τσουλαει ιδιαιτερα. Τουλαχιστον οπως το βλεπω εγω.
Τωρα για Ντε Φρουτος (που μαλλον ειναι επινοηση των ΑΡΔ) και καθε Ντε Φρουτος , πιστευω οτι αν ο χοντρος δει οτι υπαρχει potential να βγαλει τα πολλαπλάσια πουλώντας τον σε 1-2 χρονια , θα τα δώσει και τα 5 και τα 7 , όσο σφιχτή πολιτική κι αν εχει. Επιχειρηματίας είναι πανω απ ολα. Αλλά μαλακίες τύπου Ονιεκουρου δεν θα ξανακανει.
Οπως το λες δεν νομιζω να εμπιστευτει για να δωσει πανω απο ταληρο μαξιμουμ για να τον παρει αν τον παρει. Νεος ειναι αλλα οχι και στις πρωτες του νιοτες για προοπτικη να βγάλει λεφτα 26 στα 27 ειναι. Αν ηταν 23 στα 24 τοτε να το ρισκαρε να δωσει παραπανω.. Ισως να πονταρει και οτι θα της μεινει στο ραφι της Λεβαντε και εχει και αυτη τα θεματα της μιας και θα ειναι και την νεα χρονια στην segunda αρα λεφτα γιοκ και εκει και πρεπει να πουλησει.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.479
Like
15.952
Πόντοι
3.556
Η ομάδα θα είναι δυνατή φέτος. Έχω εμπιστοσύνη στον γίγαντα του Κεμπαμπ ,Βαγγέλη Μαρινάκη
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Οπως το λες δεν νομιζω να εμπιστευτει για να δωσει πανω απο ταληρο μαξιμουμ για να τον παρει αν τον παρει. Νεος ειναι αλλα οχι και στις πρωτες του νιοτες για προοπτικη να βγάλει λεφτα 26 στα 27 ειναι. Αν ηταν 23 στα 24 τοτε να το ρισκαρε να δωσει παραπανω.. Ισως να πονταρει και οτι θα της μεινει στο ραφι της Λεβαντε και εχει και αυτη τα θεματα της μιας και θα ειναι και την νεα χρονια στην segunda αρα λεφτα γιοκ και εκει και πρεπει να πουλησει.

Δε νομίζω οτι θα δώσουμε λεφτά για τον συγκεκριμένο . Αν είχαμε πρόθεση να δώσουμε τόσα λεφτά θα τα δίναμε για Κανός.
Αν θέλουν να μας τον δώσουν δανεικό με οψιον , έχει καλώς. Αν δεν πουληθεί μέχρι τέλους της μεταγραφικής περιόδου έχουμε καποιες πιθανότητες. Αλλιώς παμε γι' αλλα. Καλός παίχτης αλλά δεν είναι οτι θα μας αλλάξει την ιστορία.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Δε νομίζω οτι θα δώσουμε λεφτά για τον συγκεκριμένο . Αν είχαμε πρόθεση να δώσουμε τόσα λεφτά θα τα δίναμε για Κανός.
Αν θέλουν να μας τον δώσουν δανεικό με οψιον , έχει καλώς. Αν δεν πουληθεί μέχρι τέλους της μεταγραφικής περιόδου έχουμε καποιες πιθανότητες. Αλλιώς παμε γι' αλλα. Καλός παίχτης αλλά δεν είναι οτι θα μας αλλάξει την ιστορία.
Τον Κάνος ξέχνα το αυτός πατάει πόδι για να φύγει ελεύθερος και στα αρχιδια του αν του κόψουν τη μπάλα. Για εξι μήνες θα είναι. Και στην Βαλενθια να μην καταφέρει να πάει, θα βρει αλλού που ως ελεύθερος θα είναι και η μεταγραφική του ζωή θα είναι πιο εύκολη. Είναι και στραβωμενος με την Μπρέντφορντ για τον λόγο ότι του ανανέωσε μονομερος το συμβόλαιο για να πάρει λεφτά Δύσκολα αλλάζει για Κανος. Τα ίδια είχε κάνει και στην Λίβερπουλ πιο μικρός όταν κατάλαβε ότι θέλουν να τον ανανεώσουν για να τον διαχειρίζονται αυτοί όπως θέλουν.

Για τον Ντε Φρουτος, όντως δεν μας αλλάζει την ζωή αλλά καλό είναι να τον έχουμε. Στα εξτρέμ δεν καίγομαι εγώ και τόσο. Και δεν θα ματωνα οικονομικα για να τον αποκτησω. Την βγάζω και έτσι και περιμένω και μέχρι τέλος Αυγούστου για εξτρέμ. Εκεί όπως σωστά είπε και ο Αντωνάκης, υπάρχουν ευκαιρίες... Αν δεν καίγεσαι παίρνεις παίχτη τότε και ας θέλει και ένα μήνα να προετοιμαστεί.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Τον Κάνος ξέχνα το αυτός πατάει πόδι για να φύγει ελεύθερος και στα αρχιδια του αν του κόψουν τη μπάλα. Για εξι μήνες θα είναι. Και στην Βαλενθια να μην καταφέρει να πάει, θα βρει αλλού που ως ελεύθερος θα είναι και η μεταγραφική του ζωή θα είναι πιο εύκολη. Είναι και στραβωμενος με την Μπρέντφορντ για τον λόγο ότι του ανανέωσε μονομερος το συμβόλαιο για να πάρει λεφτά Δύσκολα αλλάζει για Κανος. Τα ίδια είχε κάνει και στην Λίβερπουλ πιο μικρός όταν κατάλαβε ότι θέλουν να τον ανανεώσουν για να τον διαχειρίζονται αυτοί όπως θέλουν.

Για τον Ντε Φρουτος, όντως δεν μας αλλάζει την ζωή αλλά καλό είναι να τον έχουμε. Στα εξτρέμ δεν καίγομαι εγώ και τόσο. Και δεν θα ματωνα οικονομικα για να τον αποκτησω. Την βγάζω και έτσι και περιμένω και μέχρι τέλος Αυγούστου για εξτρέμ. Εκεί όπως σωστά είπε και ο Αντωνάκης, υπάρχουν ευκαιρίες... Αν δεν καίγεσαι παίρνεις παίχτη τότε και ας θέλει και ένα μήνα να προετοιμαστεί.

Κι εγώ το ίδιο πιστεύω. Θα βρεθούν ευκαιρίες τέλος του μήνα. Το θέμα είναι να κάνουμε σωστές επιλογές , να ταιριάζουν στην ομάδα και κυρίως να έχουν όρεξη να παίξουν. Γιατί αν έρθει ο άλλος ξενερωμένος επειδή δεν βρήκε κατι καλύτερο , χλωμό να προσφέρει. Έχουμε καει πολλές φορές με τετοιες μεταγραφές.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.069
Κριτικές
174
Like
118.958
Πόντοι
46.423

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.069
Κριτικές
174
Like
118.958
Πόντοι
46.423

Οι άλλοι ακόμα κλαίγονται που δεν έσπρωξαν το σαπάκι τους.

Ισως ο Κορδόν να ήθελε να κάνει χατίρι στον Ρονάλντο ...

Για να τον απόρριψαν πάει να πεί ότι δεν θα ήταν έτοιμος σύντομα.

Ίσως έχει και κάποιο πονηρό ... τραυματισμό.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Ισως ο Κορδόν να ήθελε να κάνει χατίρι στον Ρονάλντο .
Μήπως ήθελε να κάνει το χατίρι στον συνάδελφό του τον τεχνικό διευθυντή της Βογιαδιδ, γιατί το "φαινόμενο" τον είχε ήδη στην μπούκα γιατί δεν προχωράνε οι πωλήσεις; Και ο ένας συνάδελφος να βοηθήσει τον άλλον....
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Μήπως ήθελε να κάνει το χατίρι στον συνάδελφό του τον τεχνικό διευθυντή της Βογιαδιδ, γιατί το "φαινόμενο" τον είχε ήδη στην μπούκα γιατί δεν προχωράνε οι πωλήσεις; Και ο ένας συνάδελφος να βοηθήσει τον άλλον....

Γι' αυτο και τον σουταραν άλλωστε...Τι κανει νιαου νιαου στα κεραμίδια...
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.252
Κριτικές
67
Like
38.774
Πόντοι
10.656
εν τω μεταξυ καπου διαβαζα οτι ο Κοροσο και ο Μπραουν, αμυντικοι της Τρουα, που περσι επεσε κατηγορια εχοντας αρπαξει δεν ξερω και εγω ποσα γκολ, ηρθαν σε βαζελο και γαυρο αντιστοιχα :tooth:

απο το πανω ραφι (της β γαλλιας) ψωνισαμε παλι ρε πουστη :2funny:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
εν τω μεταξυ καπου διαβαζα οτι ο Κοροσο και ο Μπραουν, αμυντικοι της Τρουα, που περσι επεσε κατηγορια εχοντας αρπαξει δεν ξερω και εγω ποσα γκολ, ηρθαν σε βαζελο και γαυρο αντιστοιχα :tooth:

απο το πανω ραφι (της β γαλλιας) ψωνισαμε παλι ρε πουστη :2funny:
Το θέμα με τον δικό μας μπλέκει γιατί άκουσα τον Νικολακόπουλο να λέει ότι η ρήτρα είναι μεγάλη και αν τον αγοράσει θα τον αγοράσει με συνιδιοκτησία με την City.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
εν τω μεταξυ καπου διαβαζα οτι ο Κοροσο και ο Μπραουν, αμυντικοι της Τρουα, που περσι επεσε κατηγορια εχοντας αρπαξει δεν ξερω και εγω ποσα γκολ, ηρθαν σε βαζελο και γαυρο αντιστοιχα :tooth:

απο το πανω ραφι (της β γαλλιας) ψωνισαμε παλι ρε πουστη :2funny:

Η Τρουά ανήκει στη Σίτι. Οπότε είναι σαν να κάνεις μεταγραφές απ' τη Σίτι β' . :rockon::rockon::rockon::rockon:

Σοβαρά τώρα, οι περισσότεροι παίχτες από Γαλλία που εφερε ο Μοντεστο απ την Αζαξιο και μας βγήκαν (Καμαρα, Σισε ,Μπα, Μαζουακου κλπ) , τέτοιες περιπτώσεις ήταν. Κάποιοι δεν είχαν παίξει καν Λιγκ 1. Μεταγραφές απ' την ΠΣΖ με το μπατζετ που εχουμε λιγο δύσκολο. Ασε που δεν ερχονται Ελλάδα καν. Οι Τουρκοι και τους ακριβοπληρώνουν και τους ταζουν ατζεμ πιλαφια και χαρέμια με τουρκάλες. Εδω τι να τους δώσουμε σαν κινητρο , πιτόγυρα και λοατκια+ ;
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom