pipinolatrhs45
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2019
- Μηνύματα
- 45
- Like
- 62
- Πόντοι
- 0
xm... θα έπρεπε ίσως να σκεφτούμε και το ενδεχόμενο να έδωσε επίτηδες άλλο όνομα, από φόβο μην διαρεύσει τι παίχτηκε.... (πάντως να ήταν η γνωστή Μάγια, το βρίσκω και γω κάπως δύσκολο με βάση αυτά που θυμάμαι πριν κανα δυο χρόνια που έκανα αρκετές φορές χορούς μαζί της... βέβαια ο άνθρωπος αλλάζει μέσα σε δυο χρόνια... αλλά πιο πιθανό βλέπω να ήταν άλλη και να έδωσε το όνομα της Μάγιας)
...
Μετά το σχετικό τεστ ντραϊβ σε απλόο χορό εκανα νύξη για πριβέ και το κουκλί υποσχεθηκε καλό πριβέ και το επραξε!Το μενού περιελάμβανε μπριζολίτσα καλά ψημένη στα κάρβουνα με μπόλικο καλαμακι..εεεε σορυ λεμονάκι!!
Το χάρηκα γιατί γούσταρα και γουσταρε και εγινε καλή φάση!
Αυτά το ολίγα από μένα,θα ξαναπάω σύντομα γιατι το ρόστερ μου καλάρεσε