SilkenFlame
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 1.407
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.155
- Πόντοι
- 496
Αν μπορει καποιος και για FBI να γραψει
Εχθές πήγα με 2 φιλαράκια τα σπάσαμε, όλα καλά, πολλά μωρά για όλα τα γούστα,ο κολλητός ενθουσιάστηκε...Αν μπορει καποιος και για FBI να γραψει


Τι εννοεί ο ποιητής?Αντνηκσν τα prive λόγω γιορτών
Αυτά τα μαγαζιά που προσπαθούν να κάνουν μεγάλες μπάζες ζητώντας εξωφρενικά ποσά για το τίποτα, δεν μου αρέσουν καθόλου, μου βρωμάνε πολύ άσχημα. Μακριά...Στο αλκατραζ 50ε ο χορός για 10λ γεμάτα ντεμεκ..αλλά ούτε 4λ δε κράτησε μια φορα που πηγα πριν 2 μηνες.. βγαζει τα μισά ρούχα αγγίζεις κ γλύφεις..αλλά το θεωρώ κοροϊδία..
πες και για πρόσφατο τιμοκατάλογο φίλε για να μείνει στο threadΕχθές πήγα με 2 φιλαράκια τα σπάσαμε, όλα καλά, πολλά μωρά για όλα τα γούστα,ο κολλητός ενθουσιάστηκε...![]()
Με το δώρο χριστουγγένων ή χωρίς?Μπορεί να γράψει κάποιος για τιμοκατάλογο του Athens queens ;
22 το ποτό της κοπέλας και 110 το prive με σεξ. Και μέσα στις μέρες των Χριστουγέννων, μια μελαχρινή που καθόταν με τρεις φίλες ακριβώς στην είσοδο, στον κόμβο, με έκανε μερακάματο μια μελαχρινη βρομιαρα χοντρή άσχημη που καθεται με 3 φιλες ακριβώς στην εισοδο στον κομβο και μου βούτηξε ένα 50άρι από την τσέπη. Με έβλεπε ότι κερνούσα μια κοπέλα και επειδή δεν ήθελα να την κεράσω, έκανε ότι με θέλει και έβαλε χέρι στην τσεπούλα. Δυστυχώς το κατάλαβα μετά. ΧΦτου..... η βρομιαραΜπορεί να γράψει κάποιος για τιμοκατάλογο του Athens queens ;
kinky γιατι ? ποσο το πηγαν το πριβε ? καπου ειχα διαβασει πηγε απο 150 στα 250 για 1 ωρα στον οροφο πανωσυμφωνώ και επαυξάνω μαζί με το μπαμπυλον ναι!!!!! και επίσης είναι μαγαζιά που συμπεριφέρονται έξυπνα και σωστά στον πελάτη όχι όπως στα άλλα της....συγγρού και περιχώρων....για να μην πω για μούσσες!!!!! γελάει ο κόσμος!!!!! και στο αλκατραζ κινκυ εχει πολύ καλά κοράσια αλλά τί να το κάνεις?????? ΓΤΠ
Τιμές των χορών;22 το ποτό της κοπέλας και 110 το prive με σεξ. Και μέσα στις μέρες των Χριστουγέννων, μια μελαχρινή που καθόταν με τρεις φίλες ακριβώς στην είσοδο, στον κόμβο, με έκανε μερακάματο μια μελαχρινη βρομιαρα χοντρή άσχημη που καθεται με 3 φιλες ακριβώς στην εισοδο στον κομβο και μου βούτηξε ένα 50άρι από την τσέπη. Με έβλεπε ότι κερνούσα μια κοπέλα και επειδή δεν ήθελα να την κεράσω, έκανε ότι με θέλει και έβαλε χέρι στην τσεπούλα. Δυστυχώς το κατάλαβα μετά. ΧΦτου..... η βρομιαρα
Ξέρετε αν Υπάρχει καμία άσχημη, φόλα η μπάζο γιαγιά η και πιο μικρή στο Ηράκλειο Κρήτης θέλω και καμιά τέτοια να πάω
hello , kana mayro ebony wraio kaylaki (me wraio kwlaraki) yparxei gia kalo kai prive or anyhing more!!!?? etsi afrikaniko!! oxi latino
Εχει μαυρη?