Νέα

Τιμοκατάλογος στριπτηζάδικων Αθήνας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kolososieos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 97
  • Εμφανίσεις 19K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.017
Κριτικές
63
Like
5.381
Πόντοι
2.916
Φίλε, σου έχουν πει ποτέ τι σημαίνει η λέξη «χιούμορ»;
Ό,τι ακούς το παίρνεις τόσο σοβαρά λες και κάνουμε συνέδριο, όχι κουβέντα.
Υπάρχει και κάτι που λέγεται «καυστικό σχόλιο» – καμιά φορά ο άλλος απλά περιγράφει μια κατάσταση, κανοντας λιγο καυλαντα
Και γω καυστικό σχόλιο επί του σχολίου σου έκανα, take it easy. Γενικά τα strip έχουν πέσει πολύ, και γω πάω 3-4 φορές το χρόνο με κανένα φίλο για την καυλάντα αλλά δεν αξίζουν.
 

SilkenFlame

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.407
Κριτικές
4
Like
2.155
Πόντοι
496
Και γω καυστικό σχόλιο επί του σχολίου σου έκανα, take it easy. Γενικά τα strip έχουν πέσει πολύ, και γω πάω 3-4 φορές το χρόνο με κανένα φίλο για την καυλάντα αλλά δεν αξίζουν.
Το θέμα είναι ότι παλιά άξιζαν, ενώ τώρα αντί να καλυτερεύουμε χειροτερεύουμε.
Έτσι όπως πάμε, θα γίνει και δεκαπλάσιο το κόστος σαν να μπαίνεις στο Alcatraz.
Πλέον οι τιμές δεν πλησιάζονται για τις υπηρεσίες που δίνονται.
Γενικά δεν είναι το θέμα αν κάποιος μπορεί να τα δώσει· τα δίνει.
Αλλά θέλεις να είναι και αυτό που λέμε value for money.
Αν είχες λεφτά για Ferrari και την αγόραζες, θα γούσταρες και θα χαιρόσουν.
Αν όμως έδινες τα λεφτά μιας Ferrari για κάτι που αξίζει σαν Dacia Duster,
θα ήσουν πραγματικά happy;
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.017
Κριτικές
63
Like
5.381
Πόντοι
2.916
Το θέμα είναι ότι παλιά άξιζαν, ενώ τώρα αντί να καλυτερεύουμε χειροτερεύουμε.
Έτσι όπως πάμε, θα γίνει και δεκαπλάσιο το κόστος σαν να μπαίνεις στο Alcatraz.
Πλέον οι τιμές δεν πλησιάζονται για τις υπηρεσίες που δίνονται.
Γενικά δεν είναι το θέμα αν κάποιος μπορεί να τα δώσει· τα δίνει.
Αλλά θέλεις να είναι και αυτό που λέμε value for money.
Αν είχες λεφτά για Ferrari και την αγόραζες, θα γούσταρες και θα χαιρόσουν.
Αν όμως έδινες τα λεφτά μιας Ferrari για κάτι που αξίζει σαν Dacia Duster,
θα ήσουν πραγματικά happy;
Βro σχετικό είναι το παλιά άξιζαν, εξαρτάται και τι ψάχνει κανένας. Πριν την κρίση που πήγαινα μια στο τόσο σαν πιτσιρίκος είχε πολύ πιο ωραίες γυναίκες και καλό show στην πίστα, αλλά στο privé δεν υπήρχε σεξ και ένας χορός των 4-5 λεπτών έκανε 10-15 ευρώ που για την εποχή ήταν πιο σοβαρά λεφτά, μπορούσες να πας π.χ σε μια καλή ταβέρνα και να φας, σήμερα παίρνεις ένα σουβλάκι και μια μπύρα. Αν κάποιος θέλει να γαμάει θα σου πει ότι τότε δεν άξιζαν καθόλου, αν γουστάρει το στριπ σαν διασκέδαση (show, να κεράσει κλπ.) θα σου πει ότι τότε ήταν καλύτερα. Θέμα προτιμήσεων είναι.
 
OP
OP
K

kolososieos

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουν 2010
Μηνύματα
28
Like
72
Πόντοι
0
καταρχην και μονο που στα στριπ εχει μπει το θεμα του σεξ ειναι λαθος απο πολλες αποψεις. απλα επειδη καποιοι ηταν τοσο αντραρες που εφταναν σε τετοιο σημειο καβλας που θελαν να τον βαλουν καπου και μετα τις 12 και ειδικα προς το ξεμερωμα γενικα δεν παιζουν και πολλα τετοια κολπα(αν εξαιρεσεις τραβελια,πεζοδρομιαζουσες και ακριβες εσκορτ) εβαλαν και αυτη την υπηρεσια.οπως τα κολομπαρα που φραπας που λεει και σε αλλο τοπικ.
Τις παλιες εποχες σε μερικα μαγαζια του ειδους αντε να σου εκανε καμια χειρονακτικη η κοπελα μεσα απο το παντελονι μονο αν εσταζες κατι παραπανω προσωπικα και σε γουσταρε. το ειχα κανει αρκετες φορες.
οπως και να εχει περιμενω και αλλους συμφορουμιστες να πουνε τις τιμες στα αλλα μαγαζια που εχουμε σχολιασει. ας το αφησουμε καθαρο χωρις κουβεντες να βοηθησουμε ολους.
 
  • Like
Αντιδράσεις: AHATIS

Jason Lee Son

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2017
Μηνύματα
250
Κριτικές
5
Like
750
Πόντοι
361
Mousses & Golden ποτέ μπήκε ο 10€ χορός είναι κάτι καινούργιο ή υπήρχε; Δεν μου έχει πει ποτέ καμία για 10€. Έχω να πάω κάνα τρίμηνο.
 
OP
OP
K

kolososieos

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουν 2010
Μηνύματα
28
Like
72
Πόντοι
0
ναι ετσι ειναι οι περισσοτεροι πιτρσιρικαδες παιρνουν χωρο 5 ευρω που ειναι ενα τραγουδι ενω των 10 ευρω 2 τραγουδια. στον 5 ευρω ουτε σουτιεν δεν βγαζουν
 

GeorgeKing06

Μέλος
Εγγρ.
11 Δεκ 2025
Μηνύματα
6
Like
4
Πόντοι
0
ναι ετσι ειναι οι περισσοτεροι πιτρσιρικαδες παιρνουν χωρο 5 ευρω που ειναι ενα τραγουδι ενω των 10 ευρω 2 τραγουδια. στον 5 ευρω ουτε σουτιεν δεν βγαζουν
εγω φιλε τις προαλλες που πηγα μουσσες ο 5 ευρω χορος ηταν γυρω στα 3-4 λεπτα , εβγαλαν και οι 4 κοπελες που πηρα σουτιεν και κανανε σοβαρα αεροπλανικα.
 
OP
OP
K

kolososieos

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουν 2010
Μηνύματα
28
Like
72
Πόντοι
0
ειπαμε μην τα ξαναλεμε...5 ευρω=1 τραγουδι=3 λεπτα βαρια 4. 10 ευρω=2 τραγουδια=6-7 λεπτα. τωρα το τι βγαζουν οκ τυχερος ο φιλος και για 3 λεπτα εκανα σωστο στριπ.
 

Jason Lee Son

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2017
Μηνύματα
250
Κριτικές
5
Like
750
Πόντοι
361
εγω φιλε τις προαλλες που πηγα μουσσες ο 5 ευρω χορος ηταν γυρω στα 3-4 λεπτα , εβγαλαν και οι 4 κοπελες που πηρα σουτιεν και κανανε σοβαρα αεροπλανικα.
Ετσι θυμάμαι και γω την φάση
 

SilkenFlame

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.407
Κριτικές
4
Like
2.155
Πόντοι
496
queens of north ασ βαλει ενας μυστης πληροφοριες σας παρακαλω γιατι δεν εχω καθολου γνωση και θα με ενδιεφερε
 

Poseidon7

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Φεβ 2020
Μηνύματα
320
Κριτικές
35
Like
2.051
Πόντοι
2.471
Τιμοκατάλογος Caissa :

Ποτό δικό μας 10€
Σφηνάκι γυναίκας 20€
Ποτά 35€ και 60€, για 25 και 40 λεπτά αντίστοιχα.

Χορός απλός 10€ , υπάρχει και με 20€ για 4-5 λεπτά παραπάνω.
Πριβέ χορός 50€ ( απόφυγετε τον, γίνεται σε έναν καναπέ δίπλα από τον ταμία και την τουαλέτα στον πάνω όροφο, οπότε σας βλέπουν)
Σεξ 150€ σε δωμάτιο.

Κατά την γνώμη μου έχει το καλύτερο ρόστερ σε γυναίκες αυτή την στιγμή!
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
4.244
Κριτικές
44
Like
10.504
Πόντοι
9.086
Τιμοκατάλογος Caissa :

Ποτό δικό μας 10€
Σφηνάκι γυναίκας 20€
Ποτά 35€ και 60€, για 25 και 40 λεπτά αντίστοιχα.

Χορός απλός 10€ , υπάρχει και με 20€ για 4-5 λεπτά παραπάνω.
Πριβέ χορός 50€ ( απόφυγετε τον, γίνεται σε έναν καναπέ δίπλα από τον ταμία και την τουαλέτα στον πάνω όροφο, οπότε σας βλέπουν)
Σεξ 150€ σε δωμάτιο.

Κατά την γνώμη μου έχει το καλύτερο ρόστερ σε γυναίκες αυτή την στιγμή!
συμφωνώ και επαυξάνω μαζί με το μπαμπυλον ναι!!!!! και επίσης είναι μαγαζιά που συμπεριφέρονται έξυπνα και σωστά στον πελάτη όχι όπως στα άλλα της....συγγρού και περιχώρων....για να μην πω για μούσσες!!!!! γελάει ο κόσμος!!!!! και στο αλκατραζ κινκυ εχει πολύ καλά κοράσια αλλά τί να το κάνεις?????? ΓΤΠ
 

Poseidon7

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Φεβ 2020
Μηνύματα
320
Κριτικές
35
Like
2.051
Πόντοι
2.471
συμφωνώ και επαυξάνω μαζί με το μπαμπυλον ναι!!!!! και επίσης είναι μαγαζιά που συμπεριφέρονται έξυπνα και σωστά στον πελάτη όχι όπως στα άλλα της....συγγρού και περιχώρων....για να μην πω για μούσσες!!!!! γελάει ο κόσμος!!!!! και στο αλκατραζ κινκυ εχει πολύ καλά κοράσια αλλά τί να το κάνεις?????? ΓΤΠ
Σωστά αδελφέ. Το Caissa έχει πολύ ευγενικούς ανθρώπους που δουλεύουν μέσα.
 

SilkenFlame

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.407
Κριτικές
4
Like
2.155
Πόντοι
496
ο πακο ειναι ακομη εκει?
o πακο ειναι ενα τυπακι με χαιτη σαν να εχει γυαλινο ματι και λιγο κουτσουανει και φαινεται σιγουρα ανθρωπος οχι της εκκλησιας?
 

paparoupas

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
13
Like
2.526
Πόντοι
4.420
o πακο ειναι ενα τυπακι με χαιτη σαν να εχει γυαλινο ματι και λιγο κουτσουανει και φαινεται σιγουρα ανθρωπος οχι της εκκλησιας?
lol ξερω πακο απο τοτε που ειχε πρωτοερθει γκραν ριτορνο
Αν σας λεει κατι το ονομα...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom