Και γω καυστικό σχόλιο επί του σχολίου σου έκανα, take it easy. Γενικά τα strip έχουν πέσει πολύ, και γω πάω 3-4 φορές το χρόνο με κανένα φίλο για την καυλάντα αλλά δεν αξίζουν.
Το θέμα είναι ότι παλιά άξιζαν, ενώ τώρα αντί να καλυτερεύουμε χειροτερεύουμε.
Έτσι όπως πάμε, θα γίνει και δεκαπλάσιο το κόστος σαν να μπαίνεις στο Alcatraz.
Πλέον οι τιμές δεν πλησιάζονται για τις υπηρεσίες που δίνονται.
Γενικά δεν είναι το θέμα αν κάποιος μπορεί να τα δώσει· τα δίνει.
Αλλά θέλεις να είναι και αυτό που λέμε value for money.
Αν είχες λεφτά για Ferrari και την αγόραζες, θα γούσταρες και θα χαιρόσουν.
Αν όμως έδινες τα λεφτά μιας Ferrari για κάτι που αξίζει σαν Dacia Duster,
θα ήσουν πραγματικά happy;