Νέα

POKEMON GO

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα asia_fun
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 127
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.308
Κριτικές
11
Like
308
Πόντοι
3.225
τελικα, ο,τι μαλακια και να βγει, αρκει να κανουνε διαφημιση και τα χαζα το ακολουθουν...τωρα εξηγειται πως βγαζουμε τετοιους πρωθυπουργους
Σε πληροφορω οτι δεν εχει γινει καμμια διαφημιση και αυτη η "μαλακια" σε 15 μερες εχει αυξησει την αξια της Nintendo 6,5 δις.Μιλαμε για μια εταιρεια που πηγαινε για φούντο χρηματιστηριακα τα τελευταια χρονια
 
Εγγρ.
29 Ιουν 2014
Μηνύματα
2.119
Κριτικές
8
Like
605
Πόντοι
96
μεχρι και εδω γι αυτο το ποκεμον γκο .... τα πρωτα παιδακια ζομπι βγηκαν στους δρομους... διαβαζα ενα αρθρο σχετικα και σε μερικες χωρες σκευτονται να το απαγορευσουν... οσο για το ποσο κοντα σε στελνει λενε οτι για να βρεις μερικα σπανια ποκεμον πρεπει να πας μεχρι το θιβετ
 

Επισκέπτης
Πιστευεις οτι ειναι καλο και για τον ντοπα;

bw6feknmyyo0vyga7yop.png


i got laid σημαινει γαμησα
 

piko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.146
Like
2.589
Πόντοι
216
:idiot:
 

Συνημμένα

  • pokemon.jpg
    pokemon.jpg
    106,2 KB · Εμφανίσεις: 53

Επισκέπτης
Παιζει να μου φαγε κανα ποκεμον την παντοφλα απ την αυλη?

Η φολα τα πιανει?
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Kανα ποκεμον σε μπουρδελο βρηκε κανεις?
 
Εγγρ.
22 Φεβ 2015
Μηνύματα
255
Like
280
Πόντοι
21

priksarxidis

Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2014
Μηνύματα
974
Like
2
Πόντοι
6
στο θεμα μας!!! πως βοηθαει αυτη η μαλακια το καμακι??? μηπως σου δειχνει στο χαρτη και αλλους παιχτες? μηπως σου δειχνει τις παιχτριες με ροζ? μηπως μπορεις να τους τσακωνεις τα ποκεμον και να μη τους τα δινεις αν δε σε τσιμπουκωσουν? σιγουρα καποιο κολπο θα υπαρχει
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Ρε σεις ολο σχολιαροπαιδα παιζουν τι καμακι και μαλακιες; Αμα βαλουν ποκεμον στη Φυλης φωναξτε με.
 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Τι μαλακια ειναι παλι αυτη..?  :huh:


 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.487
Like
3.175
Πόντοι
456
Ποση μαλακια δερνει μερικους που καθονται και ασχολουνται με αυτο :jerking: :jerking:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom