Νέα

POKEMON GO

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα asia_fun
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 127
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

asia_fun

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2009
Μηνύματα
3.888
Κριτικές
1
Like
10
Πόντοι
16
επιασα το πρωτο στη πλατεια απεναντι απ το σπιτι μου  :headbang2: ενα charmander
 

Απολλύων

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.871
Like
6.249
Πόντοι
2.356
το παιχνιδι ανεβασε την χρηματιστιριακη αξια της Νιντεντο κατα 7,5 δις δολλαρια...
ρε με τι βλακειες βγαζει φραγκα ο κοσμος...
 

ass_kavlos

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2009
Μηνύματα
8.223
Κριτικές
2
Like
32
Πόντοι
66
:coffee:
 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    103,6 KB · Εμφανίσεις: 73

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166
για γουιντοους κινητα ποτε θα βγει?
 

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.308
Κριτικές
11
Like
308
Πόντοι
3.225
Ηδη στην Αμερική δυο μαλακες πεσανε απο γκρεμό,προσπαθωντας να πιασουν pokemon.Ολοι οι πιτσιρικαδες με το κινητο στη μουρη κολλητα περπατανε στο δρομο χωρις να βλεπουν μπροστα τους.Οπως ελεγε και ο Αυλωνίτης "Ρε που πάμε ρε?"
 

Vikings

Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2015
Μηνύματα
5.141
Like
3
Πόντοι
66
Νταξει τυπε και οσοι ασχοληστε με τετοια παρτε και δεστε μια πετρα στο λαιμο σας και βρειτε μια λιμνη η ενα μερος που να εχει μαζεμενο νερο (και πισινα κανει ακρει να ειναι πανω απο 2μ.)και βουτηξτε μεσα, να ξερετε μεγαλο καλο θα κανετε σε αυτη την χωρα.
 

ola2012

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2012
Μηνύματα
188
Like
23
Πόντοι
1
πως γινεται να το κατεβασω? δεν εινε διαθεσημο για ελλαδα ακομα
 

poustalekos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2010
Μηνύματα
3.024
Like
800
Πόντοι
96
επιασα το πρωτο στη πλατεια απεναντι απ το σπιτι μου  :headbang2: ενα charmander
Καυλιαρη στην αρχη για πρωτο ποκεμον αν ψαξεις δεξια κ αριστερα εχει και μπουλμπασαρ και σκουιρτλ!
Απλα ετυχε εκεινη την ωρα να εχεις μπροστα σου τον τσαρμαντερ.
Για να πιασεις τα αλλα ποκεμον πρεπει να βγεις εξω και να περπατησεις να γινεις! Το ποκεμον μας φερνει κοντα!  :dancing:

ΠΟΥΣΤΑΛΕΚΟΣ  :s&m_2:
 

poustalekos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2010
Μηνύματα
3.024
Like
800
Πόντοι
96
το παιχνιδι ανεβασε την χρηματιστιριακη αξια της Νιντεντο κατα 7,5 δις δολλαρια...
ρε με τι βλακειες βγαζει φραγκα ο κοσμος...


Μαγκες να τα θυμαστε αυτα που λετε! Αν μεθαυριο βγαλετε καμια γκομενα απο το ποκεμον θα αλλαξετε γνωμη και θα γινεται πρωτοι εκπαιδευτες!!  :2funny:
 

streetwalker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2007
Μηνύματα
8.759
Κριτικές
3
Like
209
Πόντοι
86
Και εγώ όταν τσαρκάρω με το κινητό ανοιχτό στο bou περπατάω. Pipokemon GO!
 
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
7
Like
0
Πόντοι
0
δεν καταλαβαινω, αμα ο αλλος ειναι 200 κιλα κι εχει μια προφαση να βγει απο το σπιτι και να περπατησει να καψει καμια θερμιδα, εμεις γιατι να κολαμε; τι μας χαλαει;
 
OP
OP
asia_fun

asia_fun

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2009
Μηνύματα
3.888
Κριτικές
1
Like
10
Πόντοι
16
Καυλιαρη στην αρχη για πρωτο ποκεμον αν ψαξεις δεξια κ αριστερα εχει και μπουλμπασαρ και σκουιρτλ!
Απλα ετυχε εκεινη την ωρα να εχεις μπροστα σου τον τσαρμαντερ.
Για να πιασεις τα αλλα ποκεμον πρεπει να βγεις εξω και να περπατησεις να γινεις! Το ποκεμον μας φερνει κοντα!  :dancing:

ΠΟΥΣΤΑΛΕΚΟΣ   :s&m_2:
με τη μηχανη πρεπει να γινετε δουλεια, ενας να οδηγει και ο συνεπιβατης να δινει οδηγειες, αυτο θα κανω την επομενη φορα
παντως το mobile internet καταναλωνει τα mb σαν τρελα, και η μπαταρια γαμιετε σε καμια ωρα μεσα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom