Νέα

Κόστος ζωής στριπτητζούς!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vasos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 106
  • Εμφανίσεις 6K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
αλλο ενα θρεντακι για τις αγαπημενες μας κορασιδες.....μην ανησυχειτε....ειναι το τελευταιο θρεντ για σημερα.... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :rockon:
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Τι εννοείς ρε vaso; :2funny: πόσο της κοστίζει η ζωή ή πόσο κοστίζει σε εμάς;
 

Borg

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.170
Like
6
Πόντοι
16
Αν πας δικοπές θες διακοποδάνειο από την χ τράπεζα για τα έξοδα ...

Αν Δεν πας διακοπές θες διακοποδάνειο από όλεςντις τράπεζες για να ...περάσεις καλά ...

Αυτό ε΄ναι η απάντηση σο πόσο κοστιζει σε μας  :2funny: :2funny: :2funny:
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
60
Πόντοι
4.095
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:

Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.

Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"

 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
Yorgo δεν παιζεσαι(για ακομα μια φορα) :grin: :grin: :grin: :grin: :rockon: :rockon: :rockon:
πληρωνετε αγαπουληδες γερα :grin: :grin: :grin:
 

Vrikolakas

Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.126
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
Yorgos κορυφαία ανάλυση όπου έχουμε καιρό να δούμε τέτοιες.Εύγε.
 

samy

Μέλος
Εγγρ.
9 Φεβ 2008
Μηνύματα
680
Κριτικές
2
Like
5
Πόντοι
6
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:


Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)

Μου λεει η κορασιδα του BG μετα απο πολλα ποτα και ψησιμο για συναντηση εκτος χωρου εργασιας:
¨Αν θες μπορουμε να βρεθουμε για καφε αυριο στο Κολωνακι. Θα παω για ψωνια¨
 
OP
OP
vasos

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:

Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.

Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"

οντως κορυφαια αναλυση,δειγμα γνωσης,εμπειριας!ευγε γιωργο!
 
OP
OP
vasos

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
ειδατε οτι ολα αυτα τα θρεντ που θεωρειται περιγελο τελικα εχουν καποιο νοημα?Να τωρα ο γιωργος εκανε μια πολυ καλη αναλυση του κοστους ζωης για να δουν και αυτοι που εχουν σχεση με στριπτητζαδικα και αυτοι που δεν εχουν τί παιζει.... :rockon: :rockon:
 

michael967

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2006
Μηνύματα
241
Κριτικές
7
Like
1
Πόντοι
1
Αρκετές φορές υπάρχει και .... παιδί. Πολλές φυσικά δεν το λένε.
Που το έκανε στην πατρίδα στα 17-20 με κάποιον που πάντα αποκαλείται μαλάκας.

Σε αυτήν την περίπτωση +400/μήνα,
και αν δε υπάρχει και μαμά/αδερφή/ξαδέρφη να το κρατήσει ο βράδυ + άλλα 400/μήνα για γυναίκα (Ρωσίδα ή Ρουμάνα)
 

nokia

Μέλος
Εγγρ.
22 Φεβ 2007
Μηνύματα
2.108
Like
3
Πόντοι
16
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:

Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.

Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"

Πολυ καλη η αναλυση σου..Γιαυτο με 4-5,000 € συνδρομη το μηνα, την βγαζες γκομενα..
 

Επισκέπτης
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:

Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.

Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"

Το red-bold(ed)...είναι το βασικό.... :dancing:
 

Επισκέπτης
Πολυ καλη η αναλυση σου..Γιαυτο με 4-5,000 € συνδρομη το μηνα, την βγαζες γκομενα..
Πολλά λες φιλαράκι...με αυτά τα λεφτά...δεν διαλέγεις ξεβράκωτη για γκόμενα...
Τουλάχιστον εγώ δεν κάνω τέτοιες μαλακίες...γιατί τι να την κάνεις την ξεβράκωτη...όταν μπορείς να έχεις high class baby δίπλα σου ?
 

nokia

Μέλος
Εγγρ.
22 Φεβ 2007
Μηνύματα
2.108
Like
3
Πόντοι
16
Πολλά λες φιλαράκι...με αυτά τα λεφτά...δεν διαλέγεις ξεβράκωτη για γκόμενα...
Τουλάχιστον εγώ δεν κάνω τέτοιες μαλακίες...γιατί τι να την κάνεις την ξεβράκωτη...όταν μπορείς να έχεις high class baby δίπλα σου ?

Που γυρνας μπρε Μεφι ???

Εδω εχουμε παθει στριπτηζομανια και εχουμε ξεσκιστει στα ποσταρισματα..και εσυ λειπεις κανα-δυο μερες..Που γυρνας ?
 

Επισκέπτης
Που γυρνας μπρε Μεφι ???

Εδω εχουμε παθει στριπτηζομανια και αλλαξει ξεσκιστει στα ποσταρισματα..
Kerkyra....

Έχω απεξαρτηθεί απ'τις ξεβράκωτες...τα πράγματα πάνε απ'το καλό στο καλύτερο...είμαι πολύυυυ μακριά....
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Είσαι και στο νησί
 

Επισκέπτης
Aγορι μου ολες ειναι ξεβρακωτες...Οι φραπολες μετρανε..!!
Mpaaaa....I don't think so....όμως ο χρόνος θα δείξει...(σεβασμός για την εμπειρία σου) !!!

**Αν μιλάμε ΚΑΙ για μη στρίπερ...


**Αν πάλι μιλάμε για στρίπερ...απλά προσπέρασε το μήνυμα.... :-
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom