Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας...
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:
Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.
Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"

Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:
Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.
Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:
Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.
Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"

καλυτερο να τα καψωΠολυ καλη η αναλυση σου..Γιαυτο με 4-5,000 € συνδρομη το μηνα, την βγαζες γκομενα..
Πολλά λες φιλαράκι...με αυτά τα λεφτά...δεν διαλέγεις ξεβράκωτη για γκόμενα...Πολυ καλη η αναλυση σου..Γιαυτο με 4-5,000 € συνδρομη το μηνα, την βγαζες γκομενα..
Πολλά λες φιλαράκι...με αυτά τα λεφτά...δεν διαλέγεις ξεβράκωτη για γκόμενα...
Τουλάχιστον εγώ δεν κάνω τέτοιες μαλακίες...γιατί τι να την κάνεις την ξεβράκωτη...όταν μπορείς να έχεις high class baby δίπλα σου ?
Kerkyra....Που γυρνας μπρε Μεφι ???
Εδω εχουμε παθει στριπτηζομανια και αλλαξει ξεσκιστει στα ποσταρισματα..
Kerkyra....
Έχω απεξαρτηθεί απ'τις ξεβράκωτες...τα πράγματα πάνε απ'το καλό στο καλύτερο...είμαι πολύυυυ μακριά....
Mpaaaa....I don't think so....όμως ο χρόνος θα δείξει...(σεβασμός για την εμπειρία σου) !!!Aγορι μου ολες ειναι ξεβρακωτες...Οι φραπολες μετρανε..!!