You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόστος ζωής στριπτητζούς!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα vasos
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 106
- Εμφανίσεις 6K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Yorgos
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 21 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 15.504
- Κριτικές
- 22
- Like
- 60
- Πόντοι
- 4.095
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:
Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.
Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"
Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.
Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας...
Σε ποια κατηγορία περνάνε;
Vrikolakas
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 2.126
- Κριτικές
- 4
- Like
- 8
- Πόντοι
- 16
Yorgos κορυφαία ανάλυση όπου έχουμε καιρό να δούμε τέτοιες.Εύγε.
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Μου λεει η κορασιδα του BG μετα απο πολλα ποτα και ψησιμο για συναντηση εκτος χωρου εργασιας:
¨Αν θες μπορουμε να βρεθουμε για καφε αυριο στο Κολωνακι. Θα παω για ψωνια¨
vasos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 7.928
- Κριτικές
- 33
- Like
- 32
- Πόντοι
- 2.057
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:
Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.
Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"
οντως κορυφαια αναλυση,δειγμα γνωσης,εμπειριας!ευγε γιωργο!
vasos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 7.928
- Κριτικές
- 33
- Like
- 32
- Πόντοι
- 2.057
ειδατε οτι ολα αυτα τα θρεντ που θεωρειται περιγελο τελικα εχουν καποιο νοημα?Να τωρα ο γιωργος εκανε μια πολυ καλη αναλυση του κοστους ζωης για να δουν και αυτοι που εχουν σχεση με στριπτητζαδικα και αυτοι που δεν εχουν τί παιζει....


michael967
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 241
- Κριτικές
- 7
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
Αρκετές φορές υπάρχει και .... παιδί. Πολλές φυσικά δεν το λένε.
Που το έκανε στην πατρίδα στα 17-20 με κάποιον που πάντα αποκαλείται μαλάκας.
Σε αυτήν την περίπτωση +400/μήνα,
και αν δε υπάρχει και μαμά/αδερφή/ξαδέρφη να το κρατήσει ο βράδυ + άλλα 400/μήνα για γυναίκα (Ρωσίδα ή Ρουμάνα)
Που το έκανε στην πατρίδα στα 17-20 με κάποιον που πάντα αποκαλείται μαλάκας.
Σε αυτήν την περίπτωση +400/μήνα,
και αν δε υπάρχει και μαμά/αδερφή/ξαδέρφη να το κρατήσει ο βράδυ + άλλα 400/μήνα για γυναίκα (Ρωσίδα ή Ρουμάνα)
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:
Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.
Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"
Πολυ καλη η αναλυση σου..Γιαυτο με 4-5,000 € συνδρομη το μηνα, την βγαζες γκομενα..
Επισκέπτης
Επειδή τυχαία μου έχουν πέσει στα χέρια κάποιες αποδείξεις εξόδων καλλιτέχνιδας....νομίζω πως τα πράγματα έχουν περίπου έτσι:
Extensions 1 φορά το τρίμηνο: 900€ => 300€/μήνα
Coiffures: 400€/μήνα
Solarium/Γυμναστήριο: 100€/μήνα
Νύχια: 200€/μήνα
Καλλυντικά, κρέμες, μαλακίες κλπ: 300€/μήνα
Κινητό: 20€/μήνα (SMS μόνο, δεν παίρνουν ποτέ τηλέφωνο, μόνο αναπάντητες κάνουν και στέλνουν SMS)
Σιλικόνη βυζιά 1 φορά την 3ετία:4000€ => 110€/μήνα
Σιλικόνες χείλη 1 φορά το δίμηνο: 400€ => 200€/μήνα
Ρούχα δουλειάς (ψευτοεσώρουχα, ψευτοφορέματα κλπ): 150€/μήνα
Ρούχα κανονικά: 0€/μήνα (Είναι όλα δώρα)
Ενοίκιο, φαγητό κλπ: 300€/μήνα (συγκατοίκηση, οικονομίες εδώ, φαγητό όσο μπορούμε κερασμένο από μαλάκες)
Έξοδα κίνησης: 0€/μήνα (μένουμε κοντά στο μαγαζί και περπατάμε, μας πάνε καλοί πελάτες σπίτι κλπ)
Τσιγάρα/ναρκωτικά: 0€/μήνα (μας τα κέρνάνε)
Καφέδες/ποτά: 0€/μήνα (καφέδες μας τους κερνάνε οι "φίλοι", ποτά μας τα κερνάει ο Barman του μαγαζιού)
Ασφάλιση/ΙΚΑ κλπ: 0€/μήνα (δεν θα μείνω Ελλάδα, τι να την κάνω την σύνταξη στην Ελλάδα)(Κλάδο Υγείας κοπέλα μου όμως? Άμα πάθεις κάτι τι θα κάνεις? Έχω έναν πελάτη γιατρό...πολύ καλό παιδί...)
Ταξείδια στην πατρίδα: 0€/μήνα, τα εισητήρια τα πληρώνει ένα καλό παιδί πελάτης που έχει/δουλεύει σε ταξειδιωτικό γραφείο.
Σύνολο περίπου: 2100€/μήνα για κάποια που "την ζηλεύουν όλες οι άλλες, αλλά αυτή δεν κρατάει κακία"
Το red-bold(ed)...είναι το βασικό....

καλυτερο να τα καψωΠολυ καλη η αναλυση σου..Γιαυτο με 4-5,000 € συνδρομη το μηνα, την βγαζες γκομενα..
Επισκέπτης
Πολλά λες φιλαράκι...με αυτά τα λεφτά...δεν διαλέγεις ξεβράκωτη για γκόμενα...Πολυ καλη η αναλυση σου..Γιαυτο με 4-5,000 € συνδρομη το μηνα, την βγαζες γκομενα..
Τουλάχιστον εγώ δεν κάνω τέτοιες μαλακίες...γιατί τι να την κάνεις την ξεβράκωτη...όταν μπορείς να έχεις high class baby δίπλα σου ?
Πολλά λες φιλαράκι...με αυτά τα λεφτά...δεν διαλέγεις ξεβράκωτη για γκόμενα...
Τουλάχιστον εγώ δεν κάνω τέτοιες μαλακίες...γιατί τι να την κάνεις την ξεβράκωτη...όταν μπορείς να έχεις high class baby δίπλα σου ?
Που γυρνας μπρε Μεφι ???
Εδω εχουμε παθει στριπτηζομανια και εχουμε ξεσκιστει στα ποσταρισματα..και εσυ λειπεις κανα-δυο μερες..Που γυρνας ?
Επισκέπτης
Kerkyra....Που γυρνας μπρε Μεφι ???
Εδω εχουμε παθει στριπτηζομανια και αλλαξει ξεσκιστει στα ποσταρισματα..
Έχω απεξαρτηθεί απ'τις ξεβράκωτες...τα πράγματα πάνε απ'το καλό στο καλύτερο...είμαι πολύυυυ μακριά....
Kerkyra....
Έχω απεξαρτηθεί απ'τις ξεβράκωτες...τα πράγματα πάνε απ'το καλό στο καλύτερο...είμαι πολύυυυ μακριά....
Aγορι μου ολες ειναι ξεβρακωτες...Οι φραπολες μετρανε..!!
Επισκέπτης
Mpaaaa....I don't think so....όμως ο χρόνος θα δείξει...(σεβασμός για την εμπειρία σου) !!!Aγορι μου ολες ειναι ξεβρακωτες...Οι φραπολες μετρανε..!!
**Αν μιλάμε ΚΑΙ για μη στρίπερ...
**Αν πάλι μιλάμε για στρίπερ...απλά προσπέρασε το μήνυμα.... :-
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 205
- Εμφανίσεις
- 66K
- Απαντήσεις
- 111
- Εμφανίσεις
- 36K
- Απαντήσεις
- 47
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K