Νέα

«Δεν έχω οξυγόνο»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα troubakhs
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22K
  • Εμφανίσεις 535K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (0 μέλη και 27 επισκέπτες)

koskam

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Μαρ 2018
Μηνύματα
3.804
Κριτικές
24
Like
15.541
Πόντοι
5.896
Στις 28 Φεβρουάριου κατεβαίνουμε όλοι και όλες Σύνταγμα κρατώντας στο χέρι μία σημαία της Ν. Δ.
Να δεις για πότε στραβώνει το στόμα του Άδωνι και του Άρη.

διαβασα αυτο καπου και εκλαψα :2funny::2funny::2funny::2funny:
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Στις 28 Φεβρουάριου κατεβαίνουμε όλοι και όλες Σύνταγμα κρατώντας στο χέρι μία σημαία της Ν. Δ.
Να δεις για πότε στραβώνει το στόμα του Άδωνι και του Άρη.

διαβασα αυτο καπου και εκλαψα :2funny::2funny::2funny::2funny:

μαλάκα άμα είναι έτσι να σταματήσει να γκαρίζει στα κανάλια πρώτος και καλύτερος θα το κάνω
:hi:
 
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.620
Κριτικές
48
Like
2.457
Πόντοι
6.955
Τα παζάρια με νεκρούς προκειμένου να κερδηθούν εντυπώσεις στα φόρα είναι ανήθικα και ΥΒΡΙΣ τύπε...
Κανένα παζάρι και καμμία εντύπωση. Ίσα ίσα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 57. Είναι οι λαθρεπιβάτες, είναι οι αγνοούμενοι και οι δολοφονημένοι απ' την ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Φίλε και εγώ συμφωνώ μαζί σου. Κάποια κομμουνια όμως θέλουν για πρωθυπουργό οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον Μητσοτάκη.

Οποιονδήποτε από την ΝΔ η άλλο κόμμα δεν είναι γόνος οικογένειας ολιγαρχων.
Οποιονδήποτε από την ΝΔ η άλλο κόμμα θα είχε τα αρχιδια να πληρώσει τα 300 ευρώ πρόστιμο που επέβαλε στους πλεμπαιους υπηκόους του, όταν τους μαντρωσε στα σπίτια τους και αυτός έκανε “ανέμελες ποδηλαταδες”.
Οποιονδήποτε από την ΝΔ, ή άλλο κόμμα, δεν αισθανόταν τόση ανασφάλεια που τον αναγκάζει να ελέγχει όλες τις εξουσίες και τον Τύπο, να παρακολουθει ακόμα και την ίδια του την οικογένεια με το πρεντατορ, όχι για εθνικό όφελος, αλλά για να μην του ξεφύγει καμμία μίζα και για να τους κρατάει όλους από τα αρχιδια.
Οποιονδήποτε από την ΝΔ η άλλο κόμμα κράταγε μια πισινή στο Ουκρανικό και δεν κυρηττε τον πόλεμο στην Ρωσία (ευτυχώς που δεν το πήρε χαμπάρι ο Πούτιν) χωρίς να υπολογίζει τις οικονομικές συνέπειες.
Οποιονδήποτε από την ΝΔ η, άλλο κόμμα, δεν έτρεχε πρώτος να συμπαρασταθεί στον Νετανιάχου, που οταν ακόμα και να κλάσει ένας Παλαιστίνιος σε Ελληνικό αεροδρόμιο καταστρέφεις την μοναδική βιομηχανία που έχεις, τον τουρισμό.
Οποιονδήποτε από την ΝΔ, ή άλλο κόμμα, δεν παρίστανε τον εθνικό εισαγγελέα προσπαθώντας να επηρεάσει αποφάσεις της Δικαιοσύνης την οποία ο ίδιος ελέγχει.
Οποιονδήποτε από την ΝΔ η άλλο κόμμα δεν “χάριζε” τους φόρους του Έλληνα φορολογούμενου στα καρτέλ ενέργειας και σούπερ μάρκετ, μετατρέποντας τους σε pass και σε απευθείας αναθέσεις. (Εδώ βγαζω το καπέλο στο επιτελείο του πρωθυπουργού που σκέφτηκε αυτη την φοβερή πατέντα, χαλάλι τα λεφτά που δώσανε για να σπουδασουνε στα Χάρβαρντ).
Οποιονδήποτε από την ΝΔ, η άλλο κόμμα χειριζόταν την υπόθεση των Τεμπών με τιμιότητα και όχι συγκαλυπτοντας, είτε μόνο για να κερδίσει τις εκλογές, είτε όπως πιστεύουν 7 στους 10 Έλληνες για να συγκαλύψει κάτι άλλο.

Όχι όμως
Ο ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΆΣΕΙ
Μητσοτάκης μέχρι να σβήσει σύντομα ο ήλιος

απλά respect :hi:
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.301
Like
2.379
Πόντοι
456
Κανένα παζάρι και καμμία εντύπωση. Ίσα ίσα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 57. Είναι οι λαθρεπιβάτες, είναι οι αγνοούμενοι και οι δολοφονημένοι απ' την ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Τρικυμία εν κρανίω τύπε...
Καληνύχτα και μην ξεχνάς τα χάπια σου...
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886

SailorGr

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Αυγ 2013
Μηνύματα
1.720
Κριτικές
31
Like
18.106
Πόντοι
5.236

Greece Percent of Population Over 65​

23.15% for 2023


ΑΥΤΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗ ΝΔ
Η περηφανη γενια του πολυτεχνειου με λιγα λογια. Αυτοι που περασαν ζαχαρη στο δημόσιο και παίρνουν ατόφιες τις συνταξεις τους και τα εφαπαξ απο τα 45+ τους, και ολοι οι αλλοι να πανε να....
 

forest

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.542
Κριτικές
88
Like
4.507
Πόντοι
13.145
Εδω εχουμε να κανουμε με καμορα.Πρωτοπαλικαρα της Δικαστικοι,Αστυνομια,Δημοσιογραφοι,παρατρεχαμενοι σε σημαντικες θεσεις του κρατους,λυπαμαι που θα το πω αλλα οπως και τις προηγουμενες φορες δεν θα γινει τιποτα και πραγματικα ευχομαι να βγω λαθος.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506
για κάνε ένα γκάλοπ εδώ να δούμε ποιος δίνει την εντύπωση ότι βιδώνει στο κωλοτρυπίδι ότι βρεθεί μπροστά του

εγώ ή εσύ :tooth::tooth::tooth:
Τύπε αποφάσισε είτε η πλειοψηφία έχει δίκιο, άρα και το 41% που ψήφισε Κυριακο ή οι 5-10 μαλακες εδώ μέσα που νομίζετε πως είστε πλειοψηφία είστε πραγματικά μαλακες.

Ξέρω, είναι λίγο πολύπλοκο, διάβασε το δυο τρεις φορές να το καταλάβεις και μετά απαντάς, με το πάσο σου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom