Θα κάνω επίσκεψη τότε 100 ευρουλακια απλά για να τα ρημάξω είσαι αδερφόςΝαι ναι σε αφήνει κανονικά να τα απολαύσεις!! Γλυψιμο, ισπανικο κτλ!
Οτι γουστάρεις εσυ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Θερμοπυλων 57Μπορει καποιος να μου πει, εδω ή σε inbox, ακριβη διευθυνση, στο νεο στεκι πισω από τα τζαμπο, που δεχονται πλεον οι περισσοτερες?