Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 57 άτομα (3 μέλη και 54 επισκέπτες)

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.382
Κριτικές
207
Like
67.080
Πόντοι
48.917
Πες τα τυπε ούτε ψυχή ούτε τίποτα,ένα μηδενικό.
Όταν οι ίδιοι οι πρόεδροι δεν πορώνουν και δεν καυλώνουν τους παίκτες ,τότε αυτά συμβαίνουν ..απάθεια κ χαμηλή αυτοεκτίμηση ..
Όπως το πρεζόνι το καλοκαίρι και φθινώπορο του 2023 ανακάτεψε την τράπουλα ,όπως ο χοντρός στην μπάλα τον Γενάρη του 2024 ξανά ανακάτεψε κ αυτός την τράπουλα έτσι κ τώρα τα gay αδέρφια πρέπει να ξυπνήσουν ....που φυσικά κ δεν θα ξυπνήσουν διότι δεν έχουν ηγετικές ικανότητες οι ίδιοι ......να είναι ευγνώμονες που είχαν πάρει τον Σπανούλη αλλιώς θα ήταν ακόμη με μηδέν ευρώκούπες
 

gremlin

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2010
Μηνύματα
273
Κριτικές
2
Like
1.068
Πόντοι
361
IMG_5304.jpeg
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Πες τα τυπε ούτε ψυχή ούτε τίποτα,ένα μηδενικό.
Δεν θελω να γίνω μάντης κακών
Ούτε μου αρέσουν οι συνομωσιολογιες
Όμως έχω την εντύπωση πως οι παικτες εχουν "συνενοηθει" να φάνε τον Μαπρτζωκα
Οπότε και θα χάσουμε στο ΣΕΦ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Επειγοντως προπονητή για τα επομενα δυο χρονια. Και βλεπουμε για Σπανουλη απο το 2027 και μετα.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Δεν θελω να γίνω μάντης κακών
Ούτε μου αρέσουν οι συνομωσιολογιες
Όμως έχω την εντύπωση πως οι παικτες εχουν "συνενοηθει" να φάνε τον Μαπρτζωκα
Οπότε και θα χάσουμε στο ΣΕΦ
δε νομιζω να εχει μελλον ο μπαρτζωκας και αν συνεχισει αυτη η κατασταση ισως και ο παπ να αποσυρθει γιατι δεν νομιζω του χρονου να γινει καλυτερος.
με βαση την εικονα δεν εχουμε 1 δεν εχουμε υτε 3αρι και προφανως ο φαλ δεν κανει για πενταρι ,θα γινουν ριζικες αλλαγες αμεσα.
το βασικο ειναι να κλεισεις προπονητη το συντομοτερο για να τρεξουν οι μεταγραφες.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.382
Κριτικές
207
Like
67.080
Πόντοι
48.917
δε νομιζω να εχει μελλον ο μπαρτζωκας και αν συνεχισει αυτη η κατασταση ισως και ο παπ να αποσυρθει γιατι δεν νομιζω του χρονου να γινει καλυτερος.
με βαση την εικονα δεν εχουμε 1 δεν εχουμε υτε 3αρι και προφανως ο φαλ δεν κανει για πενταρι ,θα γινουν ριζικες αλλαγες αμεσα.
το βασικο ειναι να κλεισεις προπονητη το συντομοτερο για να τρεξουν οι μεταγραφες.
Δύο πράματα χρειάζονται..
Πρόεδρο
Και πουντελ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Την μεταγ
δε νομιζω να εχει μελλον ο μπαρτζωκας και αν συνεχισει αυτη η κατασταση ισως και ο παπ να αποσυρθει γιατι δεν νομιζω του χρονου να γινει καλυτερος.
με βαση την εικονα δεν εχουμε 1 δεν εχουμε υτε 3αρι και προφανως ο φαλ δεν κανει για πενταρι ,θα γινουν ριζικες αλλαγες αμεσα.
το βασικο ειναι να κλεισεις προπονητη το συντομοτερο για να τρεξουν οι μεταγραφες.
Την μεταγραφη του Γουορντ ποιος την εχει κανει; Υπογραφες δεν εχουν πεσει βεβσια.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
δε νομιζω να εχει μελλον ο μπαρτζωκας και αν συνεχισει αυτη η κατασταση ισως και ο παπ να αποσυρθει γιατι δεν νομιζω του χρονου να γινει καλυτερος.
με βαση την εικονα δεν εχουμε 1 δεν εχουμε υτε 3αρι και προφανως ο φαλ δεν κανει για πενταρι ,θα γινουν ριζικες αλλαγες αμεσα.
το βασικο ειναι να κλεισεις προπονητη το συντομοτερο για να τρεξουν οι μεταγραφες.
Καλά προπονητές του πληκτρολογιου είμαστε οκ
Είναι η ομάδα έτσι με ελλείψεις με παικτες να εχουν υπογράψει κτλ
Τώρα εχει και αριθμητικό πρόβλημα
Περιμένεις να σου αποδώσει ενας Ντορσευ που και καλα τον πηρες για ελληνικό πρωτάθλημα και σε καθε άστοχο σουτ πάγκο
Ακόμα και να τον βρίζει στις προτάσεις έλεος
Ο Μήτρου τι φάση?Διακόσμηση?
Η "αδιαφορια" που δείχνουν δεν ειναι η παπαρολογια του σοκ του Άμπου Ντάμπι και πιπες
Είναι περίεργη αδιαφορία οταν υποτίθεται πως ειναι ΒΑΣΙΚΟΣ στόχος
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.589
Κριτικές
4
Like
10.538
Πόντοι
3.506
Σε περίπτωση γενικού ξήλωματος μην περιμένετε να φτιάξουμε ομαδα σε ενα χρόνο.. Δυο τρια τουλάχιστον..
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Σε περίπτωση γενικού ξήλωματος μην περιμένετε να φτιάξουμε ομαδα σε ενα χρόνο.. Δυο τρια τουλάχιστον..
δεν θα ξηλωθει ολη η ομαδα θα σου μεινουν τα βασικα γραναζια και ενα απο αυτα ο φουρνιε ισως του χρονου να ειναι καλυτερος αλλαγες θα εχεις στον πλειμεικερ,στους σεντερ και ενισχυση στο 3.
γιατι φετις τι νομιζεις οτι εγινς το καλοκαιρι προσθεσες βιλντοζα-ντορσει-φουρνιε-βεζενκκωφ-εβανς(που δεν μπηκε)δεν επαιξες μεγαλο μερος της σεζον χωρις τον ραιτ.
αρα με βαση αυτα στη ν πραγματικοτητα αλλαγη θα κανεις στην θεση 3 που κοιμηθηκες περυσι το καλοκαιρι.
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.589
Κριτικές
4
Like
10.538
Πόντοι
3.506
δεν θα ξηλωθει ολη η ομαδα θα σου μεινουν τα βασικα γραναζια και ενα απο αυτα ο φουρνιε ισως του χρονου να ειναι καλυτερος αλλαγες θα εχεις στον πλειμεικερ,στους σεντερ και ενισχυση στο 3.
γιατι φετις τι νομιζεις οτι εγινς το καλοκαιρι προσθεσες βιλντοζα-ντορσει-φουρνιε-βεζενκκωφ-εβανς(που δεν μπηκε)δεν επαιξες μεγαλο μερος της σεζον χωρις τον ραιτ.
αρα με βαση αυτα στη ν πραγματικοτητα αλλαγη θα κανεις στην θεση 3 που κοιμηθηκες περυσι το καλοκαιρι.
Μιλησα για ξηλωμα.
Που σήμαινει προπονητής, μελη απο το προπονητικό σταφ, γκοσ βιλντοζα ραιτ μκ κισικ ντορσει σιγουρα εκτος , ισως και μιλού... Και εβανσ ερωτηματικό. Πως εσυ βλέπεις μια αλλαγη στη θέση 3 μόνο?
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Μιλησα για ξηλωμα.
Που σήμαινει προπονητής, μελη απο το προπονητικό σταφ, γκοσ βιλντοζα ραιτ μκ κισικ ντορσει σιγουρα εκτος , ισως και μιλού... Και εβανσ ερωτηματικό. Πως εσυ βλέπεις μια αλλαγη στη θέση 3 μόνο?
αλλαγη προπονητη ειμαι συμφωνος,αυτο που λεω ειναι οτι οι προσθεσεις που εκανς στον 1 φετος θα γινουν του χρονου αφου κριθηκαν αποτυχημενες συν τον γουοκαπ τραυματια.
στην θεση 5 περα απο τον ραιτ που δεν επαιξε καν φετος θα δουμε τι θα γινει,επισης ντορσει με αλλον προπονητη δεν ξερεις αν θα φυγει η θα μεινει που και παλι και αυτος φετινο αποκτημα ειναι.
μακισικ παιζει θεωριτικα 3 μαζι με παπ εκει ειναι που θα εχεις 2 παιχτες ετων που θα αποχωρησουν η θα παιζουν ελαχιστα αρα .
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056
Σε περίπτωση γενικού ξήλωματος μην περιμένετε να φτιάξουμε ομαδα σε ενα χρόνο.. Δυο τρια τουλάχιστον..

Ο βάζελος σ'ένα χρονο πήρε ευρωλιγκα-πρωτάθλημα.Με τους κατάλληλους παικτες,μια χαρά φτιάχνεις ομάδα
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
κατι αλλο που δεν αφορα το αγωνιστικο.παρατηρω τα πλανα απο την κερκιδα του οκανα και βλεπω ηλιθιους να φορουν γυαλια ηλιου,βαψομαλλιαδες με κιτρινα φωσφοριζε χρωματα,φατσες παιδοφιλων που αραζουν σε παιδικες χαρες,κτηνοβατες απο την αιτωλοακαρνανια...μονο εγω εχω αυτη την εντυπωση ή πραγματι εμειναν μονο οι ανωμαλοι ακολουθοι του πρεζοτρακη;
 

please_40

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Δεκ 2017
Μηνύματα
1.351
Like
7.832
Πόντοι
1.056
κατι αλλο που δεν αφορα το αγωνιστικο.παρατηρω τα πλανα απο την κερκιδα του οκανα και βλεπω ηλιθιους να φορουν γυαλια ηλιου,βαψομαλλιαδες με κιτρινα φωσφοριζε χρωματα,φατσες παιδοφιλων που αραζουν σε παιδικες χαρες,κτηνοβατες απο την αιτωλοακαρνανια...μονο εγω εχω αυτη την εντυπωση ή πραγματι εμειναν μονο οι ανωμαλοι ακολουθοι του πρεζοτρακη;
Είναι απλά η αντιπάθεια που έχεις προς τους βάζελους.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.382
Κριτικές
207
Like
67.080
Πόντοι
48.917
Για να χτιστεί μια ομάδα πρώτα ξεκινάει από τον πρόεδρο ..δλδ να γαμας τον αντίπαλο πρόεδρο κ να τον έχεις της Καρπαζιας

Εδώ βλέπουμε ένα πρεζόνι στραποναρει τα gay αδέρφια κ αυτά κοιμούνται
Μετά τις χειρονομίες στην Αραβία κανονικά σε οποιαδήποτε σοβαρή ομάδα οι πρόεδροι θα του έκοβαν τον αθλητισμό κ την ενασχόληση του ...
Οπότε όταν οι ίδιοι πρόεδροι στραποναρονται από ένα πρεζόνι ,,τι περιμένετε από παίκτες ;;
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom