Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 79 άτομα (3 μέλη και 76 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:

IMG_20241027_183325.jpg
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
τεραστιο φαουλ του γκος,αν ισχυει για ραιτ,τα παραπονα να του ντορσει....
ρε μαζευτειτε λιγο
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.457
Πόντοι
3.656
Τούτος έχει ακόμα συμβόλαιο σε ισχύ με εμάς. :confused:

Έρχεται κι ο Μπιέλ τη γαμησαμε
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.457
Πόντοι
3.656
τεραστιο φαουλ του γκος,αν ισχυει για ραιτ,τα παραπονα να του ντορσει....
ρε μαζευτειτε λιγο
Οταν σηκώνονται κούπες ειναι λιγο όλοι να μην μιλάνε
Οταν τα πράγματα πάνε άσχημα τοτε μιλάνε οποίοι ειναι
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.457
Πόντοι
3.656
40 εκατομμύρια
kostoulas-5-430x286.jpg

35 εκατομμυρια γελαει ο κοσμος
4 χιλιάρικα
ioannidis.jpg

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Χρόνια Πολλά ρε Κωστούλα
Τώρα μπορείς να πίνεις και αλκοόλ στα κλαμπ
Σε 3 χρόνια θα μπορείς να παίζεις και Τζόκερ σε πρακτορειο
 
Τελευταία τροποποίηση:

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
ο πουστης και πρεζακιας γαιννακοπουλος σε αναρτηση του δηλωσε πως η καε ομοφυλοφιλων που διοικει,τη δευτερα θα καταθεσει μηνυση σε γυναικα διαιτητη.σε 6-7 λεπτα αυτη η γυναικα θα σφυριξει στο οκανα.αντιλαμβανεστε τι εχει να γινει σε αυτη τη σειρα
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056
Κι ο βαζελος για τον πουτσο είναι αλλά τον σώνουν τα τριποντα
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Καλά Παπανικολάου και γουοκαπ για το πουτσο Καβάλα.
μεγαλο το προβλημα στα γκαρντ και οι εμμονες μπαρτζωκα.ο γουοκαπ εχει χασει 10 σουτ,ο ντορσει ως sg παιρνει 2 σουτ και τον εξαφανιζει.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.301
Πόντοι
12.756

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
μας κανει χαρη ο τουρκος και κραταει για αρκετη ωρα το σλουκα και η μιση ομαδα μας ειναι κλινικα νεκρη.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.457
Πόντοι
3.656
Ανθρωποφαγια και πουτσες πονεσανε τα μάτια μας γάνωμα την κοινωνία μας
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
Τι χάλια είναι αυτά ρε.......γαμώ τον αντιχριστό σας γαμώ.......Τέλος ......ακριβροπληρωμένα μουνόπανα και ξανά απ ην αρχή.....Μουνόπανα .....με το όνομα του θρύλου δεν θα παίζετε.....όποιος δεν φτύνει αίμα για τα τα εκατομμυρια που παίρνει ....να πάει στον διάολο.....όποιος κι αν είναι .....Θα σέβεστε Μουνιά !!!
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom