Πιστευω οτι ο Μεντιλιμπαρ, πρεπει να φυγει. Και εξηγουμαι γιατι. Πηρε Ευρωπαικο, πηρε νταμπλ, νομιζω ο Ολυμπιακος εφτασε στο ΤΟΠ του. Λογικο ειναι να κανει τωρα μια κοιλια. Θα πεσουμε, ολοι πανω του να τον φαμε, σε τυχον προσορινες αποτυχιες και θα του φορτωσουμε ευθυνες και εκει που τον ζητωηραυγαζουμε θα αρχισουμε να τον βριζουμε. Αμαρτια θαναι για εναν ανθρωπο ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗ σε τοσες πολλες μαζεμενες διακρισεις. Θυμιθειτε και τον Ρεχαγκελ, μετα το 2004.
Εκτος κι αν εχουμε υπομονη κανα δυο χρονια (που δεν την εχουμε), διωξουμε τους μισους παικτες και φερουμε καμια 15αρια πεινασμενους και λυσασμενους για φραγγα και για διακρισεις και ξαναφτιαξει ο Μεντι ομαδαρα που θα σαρωνει. Δυσκολο η Ελληνικη ιστορια δεν μας εχει διδαξει κατι τετοιο.
Δεν μαρεσει καθολου αυτη η επικρατουσα κατασταση με τους ξενους παιχταραδες/προπονηταραδες. Πανε καλα? ΟΚ μπραβο και ζητω και αχαχουχα κτλ. Δεν πανε καλα? Στα παπαρια τους, εχω συμβολαιο δυο τρια χρονια, σου λενε, ριξε τα μεροκαματα και φευγω κι εσυ αντε και πηδιξου. Παραδειγμα προσφατο ο προπονητης της ΑΕΚ.
Γι αυτο λεω, ενας Ολυμπιακος πρεπει ναχει κορμο απο 5-6 Ολυμπιακαρες/Ελληναραδες με νοοτροπια Τασου Μητροπουλου και να χτιζει ομαδα γυρω απο αυτους. Τι δεν εχουμε? Ε να φτιαξουμε, ρε παιδια! Ακαδημιες υπαρχουν.. Ο Γιωργατος που πηγε στην Ιντερ, ξαναγυρισε στον Ολυμπιακο, γιατι? Ειθελε, λεει ναναι πρωτος στο χωριο, παρα δευτερος στην πολη. Πεντε-εξι τετοιους παικτες θελουμε, ακαδημια που να βγαζει υλικο και εναν προπνητη σαν τον Μεντι. Ο Ολυμπιακος ειναι η μονη Ελληνικη ομαδα που μπορει να στησει μια τετοια ποδοσφαιρικη βιομηχανια, σημερα