Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 76 άτομα (3 μέλη και 73 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.425
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Ακούγετε ότι ο μάνατζερ του Κωστούλα είναι Αγγλία και παει για 40 αργύρια 20%μεταπώληση ο ολυμπιακός και 1.7 ο παίχτης το χρόνο άρα τα δημοσιεύματα για νέο Καραϊσκάκη δαπάνη του χοντρού 50 κ είχαν κάποιον λόγο όχι ότι τον κακιζω και εγώ θα τον πούλαγα και με λιγότερα
Κακο δεν ειναι να παρει λεφτα απο τις πωλησεις παιχτων και να τα σπρωξει σε επενδυση για τον Ολυμπιακο. Και αυτη η επενδυση για τον Ολυμπιακό είναι. Παιχτες υπαρχουν και θα βρεθουν με μεγάλο ή με μικρο κόστος.

Το σανο που πουληθηκε για τον Βαγγελη τον ευεργέτη, ειναι το θεμα.
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.437
Like
1.762
Πόντοι
216
Πιστευω οτι ο Μεντιλιμπαρ, πρεπει να φυγει. Και εξηγουμαι γιατι. Πηρε Ευρωπαικο, πηρε νταμπλ, νομιζω ο Ολυμπιακος εφτασε στο ΤΟΠ του. Λογικο ειναι να κανει τωρα μια κοιλια. Θα πεσουμε, ολοι πανω του να τον φαμε, σε τυχον προσορινες αποτυχιες και θα του φορτωσουμε ευθυνες και εκει που τον ζητωηραυγαζουμε θα αρχισουμε να τον βριζουμε. Αμαρτια θαναι για εναν ανθρωπο ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗ σε τοσες πολλες μαζεμενες διακρισεις. Θυμιθειτε και τον Ρεχαγκελ, μετα το 2004.
Εκτος κι αν εχουμε υπομονη κανα δυο χρονια (που δεν την εχουμε), διωξουμε τους μισους παικτες και φερουμε καμια 15αρια πεινασμενους και λυσασμενους για φραγγα και για διακρισεις και ξαναφτιαξει ο Μεντι ομαδαρα που θα σαρωνει. Δυσκολο η Ελληνικη ιστορια δεν μας εχει διδαξει κατι τετοιο.
Δεν μαρεσει καθολου αυτη η επικρατουσα κατασταση με τους ξενους παιχταραδες/προπονηταραδες. Πανε καλα? ΟΚ μπραβο και ζητω και αχαχουχα κτλ. Δεν πανε καλα? Στα παπαρια τους, εχω συμβολαιο δυο τρια χρονια, σου λενε, ριξε τα μεροκαματα και φευγω κι εσυ αντε και πηδιξου. Παραδειγμα προσφατο ο προπονητης της ΑΕΚ.
Γι αυτο λεω, ενας Ολυμπιακος πρεπει ναχει κορμο απο 5-6 Ολυμπιακαρες/Ελληναραδες με νοοτροπια Τασου Μητροπουλου και να χτιζει ομαδα γυρω απο αυτους. Τι δεν εχουμε? Ε να φτιαξουμε, ρε παιδια! Ακαδημιες υπαρχουν.. Ο Γιωργατος που πηγε στην Ιντερ, ξαναγυρισε στον Ολυμπιακο, γιατι? Ειθελε, λεει ναναι πρωτος στο χωριο, παρα δευτερος στην πολη. Πεντε-εξι τετοιους παικτες θελουμε, ακαδημια που να βγαζει υλικο και εναν προπνητη σαν τον Μεντι. Ο Ολυμπιακος ειναι η μονη Ελληνικη ομαδα που μπορει να στησει μια τετοια ποδοσφαιρικη βιομηχανια, σημερα
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.094
Κριτικές
174
Like
119.020
Πόντοι
46.423

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.268
Like
19.162
Πόντοι
2.606
ε μα βαζει ττον αναγνωστοπουλο μια φορα και κανει την μαλακια του αιωνα
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.425
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
ε μα βαζει ττον αναγνωστοπουλο μια φορα και κανει την μαλακια του αιωνα
Σίγουρα θα χαιρετήσει ο Πασχαλάκης. Για τον Τζολάκη, όσο οι μεταγραφές είναι σε ισχύ, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Θα πάρει κι άλλον αν χρειαστεί.
Δεν είναι ζήτημα ο Αναγνωστόπουλος.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Πιστευω οτι ο Μεντιλιμπαρ, πρεπει να φυγει. Και εξηγουμαι γιατι. Πηρε Ευρωπαικο, πηρε νταμπλ, νομιζω ο Ολυμπιακος εφτασε στο ΤΟΠ του. Λογικο ειναι να κανει τωρα μια κοιλια. Θα πεσουμε, ολοι πανω του να τον φαμε, σε τυχον προσορινες αποτυχιες και θα του φορτωσουμε ευθυνες και εκει που τον ζητωηραυγαζουμε θα αρχισουμε να τον βριζουμε. Αμαρτια θαναι για εναν ανθρωπο ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗ σε τοσες πολλες μαζεμενες διακρισεις. Θυμιθειτε και τον Ρεχαγκελ, μετα το 2004.
Εκτος κι αν εχουμε υπομονη κανα δυο χρονια (που δεν την εχουμε), διωξουμε τους μισους παικτες και φερουμε καμια 15αρια πεινασμενους και λυσασμενους για φραγγα και για διακρισεις και ξαναφτιαξει ο Μεντι ομαδαρα που θα σαρωνει. Δυσκολο η Ελληνικη ιστορια δεν μας εχει διδαξει κατι τετοιο.
Δεν μαρεσει καθολου αυτη η επικρατουσα κατασταση με τους ξενους παιχταραδες/προπονηταραδες. Πανε καλα? ΟΚ μπραβο και ζητω και αχαχουχα κτλ. Δεν πανε καλα? Στα παπαρια τους, εχω συμβολαιο δυο τρια χρονια, σου λενε, ριξε τα μεροκαματα και φευγω κι εσυ αντε και πηδιξου. Παραδειγμα προσφατο ο προπονητης της ΑΕΚ.
Γι αυτο λεω, ενας Ολυμπιακος πρεπει ναχει κορμο απο 5-6 Ολυμπιακαρες/Ελληναραδες με νοοτροπια Τασου Μητροπουλου και να χτιζει ομαδα γυρω απο αυτους. Τι δεν εχουμε? Ε να φτιαξουμε, ρε παιδια! Ακαδημιες υπαρχουν.. Ο Γιωργατος που πηγε στην Ιντερ, ξαναγυρισε στον Ολυμπιακο, γιατι? Ειθελε, λεει ναναι πρωτος στο χωριο, παρα δευτερος στην πολη. Πεντε-εξι τετοιους παικτες θελουμε, ακαδημια που να βγαζει υλικο και εναν προπνητη σαν τον Μεντι. Ο Ολυμπιακος ειναι η μονη Ελληνικη ομαδα που μπορει να στησει μια τετοια ποδοσφαιρικη βιομηχανια, σημερα
τυπε γιατρο εχεις δει προσφατα :confused:...οχι για το σωμα
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.661
Like
57.334
Πόντοι
12.756
Σίγουρα θα χαιρετήσει ο Πασχαλάκης. Για τον Τζολάκη, όσο οι μεταγραφές είναι σε ισχύ, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Θα πάρει κι άλλον αν χρειαστεί.
Δεν είναι ζήτημα ο Αναγνωστόπουλος.
Oχι η πασχαλίτσα είναι καλή.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Oχι η πασχαλίτσα είναι καλή.
πολυ καλη μαλιστα...αλλα θελει να παιζει ρε αδερφε και δεν προκαλεσε προβλημα ποτε ισα ισα, ειναι πουτανα η θεση του τερμα αν εισαι δευτερος λιώνεις στον παγκο
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
η κλασικη ετησια σερβικη μιζα του κοβασεβιτς...προχωραμε...:coffee:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.094
Κριτικές
174
Like
119.020
Πόντοι
46.423
Ημέρα μπάσκετ σήμερα.

Τι λέτε να γίνει ?

Μπαρτζώκας μας κατηγορεί για ανθρωποφάγους.

:headbang:

Bar55.jpg
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.268
Like
19.162
Πόντοι
2.606
100 χρονια μπροστα
«Ο Ολυμπιακός συμπλήρωσε 100 χρόνια από την ίδρυσή του και λίγους μήνες μετά τους λαμπρούς εορτασμούς και την κατάκτηση του 19ου νταμπλ της ένδοξης ιστορίας του, ετοιμάζεται να ανοίξει την αγκαλιά του και να επιστρέψει την αγάπη που λαμβάνει από τον φίλαθλο κόσμο όλης της Ελλάδας, με μία πρωτοπόρα πανεθνική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Σε συνεργασία με την adidas, τον επίσημο χορηγό αθλητικού υλικού της, η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ θα ταξιδέψει τους επόμενους μήνες από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη, καθώς και σε ακριτικά νησιά, με σκοπό να προμηθεύσει ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία με ρουχισμό και άλλα είδη απαραίτητου εξοπλισμού, για να καλύψει τις ανάγκες τους.

Θα υπάρχει συνεχής και έγκαιρη ενημέρωση για αυτή τη σημαντική δράση, «Ο Δρόμος των Πρωταθλητών», η οποία ξεκινά το Σάββατο 31 Μαΐου»
.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
100 χρονια μπροστα
«Ο Ολυμπιακός συμπλήρωσε 100 χρόνια από την ίδρυσή του και λίγους μήνες μετά τους λαμπρούς εορτασμούς και την κατάκτηση του 19ου νταμπλ της ένδοξης ιστορίας του, ετοιμάζεται να ανοίξει την αγκαλιά του και να επιστρέψει την αγάπη που λαμβάνει από τον φίλαθλο κόσμο όλης της Ελλάδας, με μία πρωτοπόρα πανεθνική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Σε συνεργασία με την adidas, τον επίσημο χορηγό αθλητικού υλικού της, η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ θα ταξιδέψει τους επόμενους μήνες από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη, καθώς και σε ακριτικά νησιά, με σκοπό να προμηθεύσει ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία με ρουχισμό και άλλα είδη απαραίτητου εξοπλισμού, για να καλύψει τις ανάγκες τους.


Θα υπάρχει συνεχής και έγκαιρη ενημέρωση για αυτή τη σημαντική δράση, «Ο Δρόμος των Πρωταθλητών», η οποία ξεκινά το Σάββατο 31 Μαΐου».
Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!!!!
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.268
Like
19.162
Πόντοι
2.606
Σήμερα, 30 Μαΐου, είναι η ημέρα που γκρεμίστηκε το πέταλο της Θύρας 7 στο παλιό γήπεδο του Ολυμπιακού, το Γεώργιος Καραϊσκάκης. Αυτή η ημέρα σηματοδοτεί το τέλος ενός συμβόλου της ιστορίας του Ολυμπιακού και του ελληνικού ποδοσφαίρου
thyra.jpg

6xwus91590865975819.jpg

%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B9%CE%B9%CE%BA-636x400.jpg
 
Τελευταία τροποποίηση:

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.425
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Oχι η πασχαλίτσα είναι καλή.
Καλός αλλά ο Τζολάκης τον εβαλε πάγκο. Ο ίδιος θέλει να παιζει και την εμπιστοσύνη του Κωσταντή δεν την έχει πλέον. Αν σου φέρει έστω κανά 500άρικο τον έχει πακετάρει. Και αυτός θα πάει να κολλήσει τα τελευταία ένσημα. Ούτε στην τριάδα της Εθνικής δεν είναι πλέον. Μην σας κάνει εντύπωση αν τον λένε Βλαχοδήμο αυτό που θα καλύψει το κενό Τζολάκη, αν υπάρξει πώληση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom