Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.631
- Like
- 30.656
- Πόντοι
- 6.256
Αμα αξιζουν να παιξουν...φετος βγαλαμε μια φουρνια που εχει προοπτικες αλλα και παλι θελουν σωστη διαχειριση αλλιως θα τους καψεις.Ναι αλλά ο μαλακας Έλληνας οπαδός θέλει να ακούει για μεταγραφές και παιχταραδες και πολλά εκατομμύρια και και και.....
Έχουμε κολλήσει στο δέντρο (100 χρόνια άρα πρωτάθλημα με κάθε τρόπο) και χάνουμε το δάσος (συμμετοχή παιδιών από τις ακαδημίες).
Να τα χέσω τα CL UNDER 19 αν σε 3 χρόνια παίζουν στον Αήττητο Σπάτων
