Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 70 άτομα (0 μέλη και 70 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Παρακαλειται η γεροντοκοτα Annaavnana να παει να γαμηθει ασαλειωτα...ευχαριστω.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ο Συλαιδοπουλος αν καταφερει να κερδισει τα αποδυτηρια στην ομαδα ανδρων δεν θα ηταν υπερβολη να αναλάβει σε κανα δυο χρόνια την πρωτη ομάδα ως επικεφαλης προπονητής.
Α καλα κρασια....
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606
Δεν γαμιεσαι και εσυ και το στησιμο μαλακα...μας εσπασες το πουτσο.100 φορες εχουμε πει δεν μιλαμε πριν τελειωσει κατι!!!
Στο ξαναλέω δεν έχασες τίποτα κέρδισες 5 δικά σου παιδιά για την πρώτη ομάδα το έχεις ξανακάνει ποτέ ;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
@Annapurna Μονο ντροπη νιωθουμε και μονο που γραφεις στο νημα αυτο. Δεν εχεις τιποτα να οεις, τιποτα να προσφερεις. Ενας μαϊντανός που συμμετέχει απλα για να δειξει οτι ειναι και αυτος εδω.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
@Annapurna Μονο ντροπη νιωθουμε και μονο που γραφεις στο νημα αυτο. Δεν εχεις τιποτα να οεις, τιποτα να προσφερεις. Ενας μαϊντανός που συμμετέχει απλα για να δειξει οτι ειναι και αυτος εδω.
Πεταξε μια μαλακια ο Τακης και τωρα θα μας σπασει το πουτσο ο αυτιστικος που γελαει ακομα και μετα απο τετοια γκελα σημερα σαν 5χρονο....μιλαμε για οτι πιο ηλιθιο υπαρχει εδω μεσα.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.996
Πόντοι
4.936

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Ωραία τι ήθελες για να είσαι ευχαριστημένος ; Παίξαμε άσχημα ;
Τη κουπα ηθελα γιατι την αξιζαμε επειδη δεν παιξαμε ασχημα....αλλα οταν εχεις τον μαλακα τον Παπακανελο αντι να παιζει με τη μια να κανει τσαλιμακια και κολπακια στη πλαγια γραμμη και τον Πνευμονιδη να χανει τα αχαστα αυτα συμβαινουν.

Και ειδικα για αυτον τον Παπακανελο....εχει διαστημικο ταλεντο αλλα αμα δεν τον πιασει ενας ανθρωπος να το αρχισει τα γαμωσταυριδια για να στρωσει χαρακτηρα δεν θα κανει τιποτα.Πιστευω οτι ο σωστος ανθρωπος ειναι ο Ισπανος Μπαμπης Τεννες....
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.996
Πόντοι
4.936
Δυστυχώς νομίζω δεν θα γίνει έτσι...ο μέσος αυτιστικός φίλαθλος θέλει Φέλιξ μπορχα μεταγραφή
Αυτό ακριβώς. Όποιος μπορεί ας ρίξει μία ματιά στην σημερινή αποστολή της Μπαρτσελόνα και μετά να το βουλώσει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Πεταξε μια μαλακια ο Τακης και τωρα θα μας σπασει το πουτσο ο αυτιστικος που γελαει ακομα και μετα απο τετοια γκελα σημερα σαν 5χρονο....μιλαμε για οτι πιο ηλιθιο υπαρχει εδω μεσα.
Ρε συ το ατομο δεν εχει κατι να γραψει. Σε ολο το φόρουμ δεν προσφερει κατι γιατι δεν εχει τιποτα να προσφέρει. Το κοντερ να γραφει στο σημειο που λεει μηνύματα στο προφιλ. Αυτο τον νοιαζει μονο.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Ρε συ το ατομο δεν εχει κατι να γραψει. Σε ολο το φόρουμ δεν προσφερει κατι γιατι δεν εχει τιποτα να προσφέρει. Το κοντερ να γραφει στο σημειο που λεει μηνύματα στο προφιλ. Αυτο τον νοιαζει μονο.
Μιλαμε για το ατομο που εσπασε το πουτσο του Αντι να τον βγαλει απο τη ψηφοφορια για τον Μιστερ Μαλακα γιατι επαιρνε ψηφους....:tooth:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Απο τους μικρους με κλειστα ματια στην ανδρικη ομαδα αυτη τη στιγμη παιζει μονο ο Κουτσιδης...με κλειστα ματια ομως.Πιο πισω ο Μπακουλας και ο Μουζακιτης.Κωστουλας και Παπακανελος ειναι μακραν οι πιο ταλαντουχοι αλλα θελουν πολυ δουλεια και σε θεματα τακτικης και σε θεματα ενδυναμωσης και εκρηξης.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Μιλαμε για το ατομο που εσπασε το πουτσο του Αντι να τον βγαλει απο τη ψηφοφορια για τον Μιστερ Μαλακα γιατι επαιρνε ψηφους....:tooth:
Αστον αυτον. Μου λες, γιατι θα σκασω, ολα αυτα τα παιδια, όντως, δεν χωράνε στην πρωτη ομαδα.
Μου λες πως τα σωζεις να παιζουν; Καποια θα παίζουν ακόμα στην Κ-19.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.034
Πόντοι
46.423
Ρε συ το ατομο δεν εχει κατι να γραψει. Σε ολο το φόρουμ δεν προσφερει κατι γιατι δεν εχει τιποτα να προσφέρει. Το κοντερ να γραφει στο σημειο που λεει μηνύματα στο προφιλ. Αυτο τον νοιαζει μονο.

Μιλαμε για το ατομο που εσπασε το πουτσο του Αντι να τον βγαλει απο τη ψηφοφορια για τον Μιστερ Μαλακα γιατι επαιρνε ψηφους....:tooth:

Γελάω και με τους 2 σας γιατί είσαστε οι καραγκιόζηδες του νήματος.

Άντε να γαμηθείτε και οι 2 σας γιατί για αγάμητεςς σας κόβω και τις 2 σας.

:wanker:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Αστον αυτον. Μου λες, γιατι θα σκασω, ολα αυτα τα παιδια, όντως, δεν χωράνε στην πρωτη ομαδα.
Μου λες πως τα σωζεις να παιζουν; Καποια θα παίζουν ακόμα στην Κ-19.
Τα δινεις δανεικους σε αλλες ομαδες....Μουζακιτης,Κωστουλας και Καλτσιδης θα παρουν φετος χρονο με την ανδρικη ομαδα παντως.Και οχι σε Ελληνικες ομαδες δανεικους αλλα καπου στο εξωτερικο κατα προτιμηση Ολλανδια....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Γελάω και με τους 2 σας γιατί είσαστε οι καραγκιόζηδες του νήματος.

Άντε να γαμηθείτε και οι 2 σας γιατί για αγάμητεςς σας κόβω και τις 2 σας.

:wanker:
Εσυ γελας με εμας και ολο το σαιτ γελαει με σενα κωλογρια που ενα βημα πριν τον θανατο αυνανιζεσαι με ψευτοσελεμπριτι....ναυαγιο της ζωης.:2funny:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606
Τη κουπα ηθελα γιατι την αξιζαμε επειδη δεν παιξαμε ασχημα....αλλα οταν εχεις τον μαλακα τον Παπακανελο αντι να παιζει με τη μια να κανει τσαλιμακια και κολπακια στη πλαγια γραμμη και τον Πνευμονιδη να χανει τα αχαστα αυτα συμβαινουν.

Και ειδικα για αυτον τον Παπακανελο....εχει διαστημικο ταλεντο αλλα αμα δεν τον πιασει ενας ανθρωπος να το αρχισει τα γαμωσταυριδια για να στρωσει χαρακτηρα δεν θα κανει τιποτα.Πιστευω οτι ο σωστος ανθρωπος ειναι ο Ισπανος Μπαμπης Τεννες....
Είσαι εκτός τόπου και χρόνου
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Παρακαλειται η κωλογρια η Aννουλα να μας πει ποσα τσιμπουκια εκανε στον Αντι για να τον βγαλει απο τη ψηφοφορια....και μετα ποσες μερες επλενε με χλωρινη το στομα του για να φυγει η γευση.:confused:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Είσαι εκτός τόπου και χρόνου
Πες μας για το στησιμο παλι τυπε...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Γελάω και με τους 2 σας γιατί είσαστε οι καραγκιόζηδες του νήματος.

Άντε να γαμηθείτε και οι 2 σας γιατί για αγάμητεςς σας κόβω και τις 2 σας.

:wanker:
Μακαρι να σε διωχνανε σπο το νημα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom