Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 58 άτομα (0 μέλη και 58 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Ναι αλλά ο μαλακας Έλληνας οπαδός θέλει να ακούει για μεταγραφές και παιχταραδες και πολλά εκατομμύρια και και και.....
Έχουμε κολλήσει στο δέντρο (100 χρόνια άρα πρωτάθλημα με κάθε τρόπο) και χάνουμε το δάσος (συμμετοχή παιδιών από τις ακαδημίες).
Να τα χέσω τα CL UNDER 19 αν σε 3 χρόνια παίζουν στον Αήττητο Σπάτων
Αμα αξιζουν να παιξουν...φετος βγαλαμε μια φουρνια που εχει προοπτικες αλλα και παλι θελουν σωστη διαχειριση αλλιως θα τους καψεις.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Επιθυμώ διακαώς να κατεβάσεις το βρακάκι σου και να βάλω το παπαρι μου στην ροζουλι σου κωλοτρυπιδα θέλεις να μου πεις που σε βολεύει να γίνει αυτό ρομαντικά και όμορφα ;
Εχεις πολυ καιρο να γαμησεις κακομοιρη ή απλα εισαι πουστης και συνεχεια ψαχνεσαι για ανδρικα κωλαρακια;

Τωρα καταλαβα γιατι ελεγες συνεχεια ωραιο στησιμο....:effemine:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606
Εχεις πολυ καιρο να γαμησεις κακομοιρη ή απλα εισαι πουστης και συνεχεια ψαχνεσαι για ανδρικα κωλαρακια;
Το αντρικό κωλαρακι λογίζεται το δικό σου γιατί δεν μου μυρίζεις για αρσενικό
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Το αντρικό κωλαρακι λογίζεται το δικό σου γιατί δεν μου μυρίζεις για αρσενικό
Ελα μπαρμπα πεσε για υπνο και ασε τις ονειρωξεις...ουτε θα γαμησεις και το πρωι που θα ξυπνησεις θα εισαι το ιδιο μυρωδιας και μαλακας οπως ησουν και πριν.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606
Για να μην λέμε πολλά και κουράζεται το φιλοθεάμον κοινό λέγε που είσαι να έρθω να βγούμε μια αναμνηστική φωτογραφία
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Αμα αξιζουν να παιξουν...φετος βγαλαμε μια φουρνια που εχει προοπτικες αλλα και παλι θελουν σωστη διαχειριση αλλιως θα τους καψεις.
Δεν την βλέπω την σωστή διαχείριση άμα κάνουμε 10+ μεταγραφές.
Εσύ λες ότι ο Κουτσιδης είναι για την αντρική ομάδα, όμως εκεί υπάρχουν Καρμο,Ρετσος Μπιανκον Ντοη. Δεν έχω δει πολλούς 5ους στόπερ να παίζουν πάνω από 5 ματς. Εκτός αν ο Ισπανός πάει all in για πρωτάθλημα και παίζει με μικρούς σε Europa League και κύπελλο...
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Δεν την βλέπω την σωστή διαχείριση άμα κάνουμε 10+ μεταγραφές.
Εσύ λες ότι ο Κουτσιδης είναι για την αντρική ομάδα, όμως εκεί υπάρχουν Καρμο,Ρετσος Μπιανκον Ντοη. Δεν έχω δει πολλούς 5ους στόπερ να παίζουν πάνω από 5 ματς. Εκτός αν ο Ισπανός πάει all in για πρωτάθλημα και παίζει με μικρούς σε Europa League και κύπελλο...
Μπιανκον θα παρει πουλο με συνοπτικες διαδικασιες...εγω νομιζω οτι ο Κουτσιδης θα ειναι ο 4ος μας στοπερ φετος.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Μπιανκον θα παρει πουλο με συνοπτικες διαδικασιες...εγω νομιζω οτι ο Κουτσιδης θα ειναι ο 4ος μας στοπερ φετος.
Ερωτηση. Αν δεν φυγει ο Εσε. Βρες μου εναν λογο που θελει κι αλλο εξαρι;
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Μπιανκον θα παρει πουλο με συνοπτικες διαδικασιες...εγω νομιζω οτι ο Κουτσιδης θα ειναι ο 4ος μας στοπερ φετος.
Προς το παρόν είναι 6ος στόπερ γιατί ξέχασα και τον Πιρολα. Επίσης σου φαίνεται έτοιμος για την αντρική ομάδα γιατί είναι άντρας... Του 2004 είναι γεννημένος και θα έπρεπε ΉΔΗ να έπεζε 2 χρόνια σε επαγγελματικό επίπεδο. Αλλά στο ΕΛΛΑΝΤΑ "είναι μικρός"....
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Προς το παρόν είναι 6ος στόπερ γιατί ξέχασα και τον Πιρολα. Επίσης σου φαίνεται έτοιμος για την αντρική ομάδα γιατί είναι άντρας... Του 2004 είναι γεννημένος και θα έπρεπε ΉΔΗ να έπεζε 2 χρόνια σε επαγγελματικό επίπεδο. Αλλά στο ΕΛΛΑΝΤΑ "είναι μικρός"....
Ο Ντοη υπολογιζεται σαν αμυντικο χαφ ξεκαθαρα....απο εκει και περα εχεις Καρμο,Ρετσο και Πιρολα.Μπιανκον δεν υπαρχει περιπτωση ο Μεντιλιμπαρ να τον βαλει να παιζει εις βαρος του μικρου.

Ακουω κιολας οτι ειναι φευγατος και οτι περιμενουμε προταση να τον στειλουμε....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Δεν νομιζω οτι θελει 6αρι για 8-10αρι κοιταει για αντικαταστατη του Φορτουνη....
Δηλαδη για οχταροδεκαρο δεν σου κανει ουτε ο Μουζακιτης, ουτε ο Παπακανελλος. Πρεπει να στσξουμε χρημα γιατι μονο με χρημα γινεται δουλειά.
Οχταρι έχουμε επισης και παμε να το ξεφορτωθουμε γιατι μας τα γαμησε ο απατεωνας Μαρτινς να τον κανει ντε καλα δεξι μπακ και ο χοντρος μαζι με τις καραβιες...
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Ο Ντοη υπολογιζεται σαν αμυντικο χαφ ξεκαθαρα....απο εκει και περα εχεις Καρμο,Ρετσο και Πιρολα.Μπιανκον δεν υπαρχει περιπτωση ο Μεντιλιμπαρ να τον βαλει να παιζει εις βαρος του μικρου.

Ακουω κιολας οτι ειναι φευγατος και οτι περιμενουμε προταση να τον στειλουμε....
Μακάρι να ισχύει και μέσα στην χρονιά να πάρει και την θέση του Πιρολα
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Δηλαδη για οχταροδεκαρο δεν σου κανει ουτε ο Μουζακιτης, ουτε ο Παπακανελλος. Πρεπει να στσξουμε χρημα γιατι μονο με χρημα γινεται δουλειά.
Οχταρι έχουμε επισης και παμε να το ξεφροτωθουμε γιατι μας τα γαμησε ο απατεωνας Μαρτινς να τον κανει ντε καλα δεξι μπακ και ο χοντρος μαζι με τις καραβιες...
Ρε μαλακα λες και αποφασιζω εγω κανεις!!!Ο Παπακανελος ειναι εξτρεμ σε οσα παιχνιδια τον εχω δει ειτε με τους μικρους ειτε στην προετοιμασια.Ο Μουζακιτης παιζει σε αυτη τη θεση αλλα ειναι πιο πολυ καθαρο 8αρι παρα 10αρι.Σαν τον Τσικινιο ενα πραγμα....

Οι μικροι θα παιξουν αλλοι λιγοτερο αλλοι περισσοτερο αλλα δεν μπορεις και δεν πρεπει να βασιστεις πανω τους και να εχεις τρελες απαιτησεις απο φετος γιατι θα τους φορτωσεις με αγχος και θα τους καψεις.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μακάρι να ισχύει και μέσα στην χρονιά να πάρει και την θέση του Πιρολα
Πιρολα μιας και τον αναφερεις οσο τον ειδα στα φιλικα δεν μου εκανε καμμια ιδιαιτερη εντυπωση για να λεμε την αληθεια....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Μακάρι να ισχύει και μέσα στην χρονιά να πάρει και την θέση του Πιρολα
Αμ δεν ειναι ο Ντοη ο καταλληλος να παρει την θεση του Πιρολα. Ο Κουτσιδης ειναι. Σε αυτον πρεπει να πεσει το βαρος. Γιατι; Αν ειναι να φαει την θεση του Πιρολα (αριστεροποδαρος) ο Κουτσιδης εχει και τα δυο πόδια.

Ο Ντοη καλα θα κανει να συνεχισει στην θεση 6. Δεν ειναι για στοπερ και εχει το ευκολο λαθος και παιζει με τα χέρια, και μεσα και εξω κοντα στην περιοχη.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Αμ δεν ειναι ο Ντοη ο καταλληλος να παρει την θεση του Πιρολα. Ο Κουτσιδης ειναι. Σε αυτον πρεπει να πεσει το βαρος. Γιατι; Αν ειναι να φαει την θεση του Πιρολα (αριστεροποδαρος) ο Κουτσιδης εχει και τα δυο πόδια.

Ο Ντοη καλα θα κανει να συνεχισει στην θεση 6. Δεν ειναι για στοπερ και εχει το ευκολο λαθος και παιζει με τα χέρια, και μεσα και εξω κοντα στην περιοχη.
Ο Ντοη αμυντικό χαφ ήταν. Ο Μίτσελ λόγω απουσιών τον έκανε στόπερ και μετά "παντρεύτηκε" την θέση.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Ο Ντοη αμυντικό χαφ ήταν. Ο Μίτσελ λόγω απουσιών τον έκανε στόπερ και μετά "παντρεύτηκε" την θέση.
Ευτυχως επεσε επανω στον Μεντι και τον γυρισε στην θεση του. Ισως, αν τοτε ητανε ο Βασκος στον Ολυμπιακό καπου το 2020 να ειχε και ο Ανδρουτσος την τυχη του Ντοη. Να τον βαλει στη· θεση 8.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Ευτυχως επεσε επανω στον Μεντι και τον γυρισε στην θεση του. Ισως, αν τοτε ητανε ο Βασκος στον Ολυμπιακό καπου το 2020 να ειχε και ο Ανδρουτσος την τυχη του Ντοη. Να τον βαλει στη· θεση 8.
Ο Ανδρούτσος είχε τον Μπεντο που έβαζε Μανθατη-Ρετσο-Ανδρουτσο και δεν άκουγε κανέναν. Μιλάω για σεζόν 2016-17
Άλλη γκρίνια και τότε... Γκρινιαζαμε για αυτούς και όχι για τον Φορτουνη που σερνοτανε, τον Καμπιασο που ΠΕΡΠΑΤΟΎΣΕ και τον Καρντοσο (τουλάχιστον 2 μύρια) που είχε σπάσει τα δοκάρια και λέγανε "ε εντάξει μωρέ είναι άτυχος, τουλάχιστον είναι μέσα στις φάσεις...."
Στην θέση αυτών βάλε Παπακανελο, Μουζακίτη, Κωστούλα. ΘΑ ΉΤΑΝ ΝΕΚΡΟΊ!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Ο Ανδρούτσος είχε τον Μπεντο που έβαζε Μανθατη-Ρετσο-Ανδρουτσο και δεν άκουγε κανέναν. Μιλάω για σεζόν 2016-17
Άλλη γκρίνια και τότε... Γκρινιαζαμε για αυτούς και όχι για τον Φορτουνη που σερνοτανε, τον Καμπιασο που ΠΕΡΠΑΤΟΎΣΕ και τον Καρντοσο (τουλάχιστον 2 μύρια) που είχε σπάσει τα δοκάρια και λέγανε "ε εντάξει μωρέ είναι άτυχος, τουλάχιστον είναι μέσα στις φάσεις...."
Στην θέση αυτών βάλε Παπακανελο, Μουζακίτη, Κωστούλα. ΘΑ ΉΤΑΝ ΝΕΚΡΟΊ!!!
Να εισαι σιγουρος οτι τωρα ψάχνεται ο προεδρος αν ξεμεινει ο Τσιμικας σε περίπτωση που δεν τον εχει και τόσο στα πλανα του στην Λιβερπουλ, ψάχνεται για το πως να τον φερει πισω και με τον Ορτεγκα να κάνει τα ρεπο του Κωστα. Ο Αποστολοπουλος θα παει δανεικός... Λες και έδειξε τετοια... διαγωγη απο τοτε που τον εβαλε με την Αστον Βιλα και στην προετοιμασια.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Να εισαι σιγουρος οτι τωρα ψάχνεται ο προεδρος αν ξεμεινει ο Τσιμικας σε περίπτωση που δεν τον εχει και τόσο στα πλανα του στην Λιβερπουλ, ψάχνεται για το πως να τον φερει πισω και με τον Ορτεγκα να κάνει τα ρεπο του Κωστα. Ο Αποστολοπουλος θα παει δανεικός... Λες και έδειξε τετοια... διαγωγη απο τοτε που τον εβαλε με την Αστον Βιλα και στην προετοιμασια.
Ο Τσιμικας θα είναι η μεταγραφή αεροδρομίου; Μάλιστα... Να τον πάρουμε για να κάνουμε τον χαμό. Στην ουσία καίμε δύο παίχτες για να μαζευτούν στο αεροδρόμιο οι κανίβαλοι μας
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom