Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 854K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (0 μέλη και 31 επισκέπτες)

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Ρε παπαρα το ξερω. Τα μη συσκευασμένα για να τα έχεις στο ψυγείο πρεπει να τα βάζεις σε σκεύος και βαριέμαι.
Έχεις κάνει εργενης δουλεύοντας 10 ώρες την ημέρα?

Ναι. Έχω κάνει (και μάλιστα στο εξωτερικό που δεν είχα δίπλα την μανούλα να μου φέρνει φαγητό στο ταπεράκι). :coffee:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.095
Κριτικές
22
Like
17.695
Πόντοι
8.695

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.095
Κριτικές
22
Like
17.695
Πόντοι
8.695
Τα κερασια τα γαμησε το χαλάζι φέτος κ έχουν εφτα εκατομμύρια δολάρια το κιλο :coffee:
Έχει λεφτά ο άγιος, δεν τον τρομάζουν οι ψηλές τιμές. Αλλά είναι ταπεινός δεν το κάνει βουκινο σαν κάτι νεόπλουτους....
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.049
Like
12.095
Πόντοι
2.606
Πόσες δεκαετίες έχεις να πάς σε ψαράδικο;

Χωρίς να θέλω να σε σοκάρω, τα ψάρια πλέον τα καθαρίζουν και τα φιλετάρουν κιόλας αν το ζητήσεις. :coffee:
Οι περισσότεροι στα μαγειρεύουν κιολας
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Η μαγείρισσα να ξέρει να μαγειρεύει και ας είναι και από σούπερ μάρκετ.
1747488615888.jpeg
απο που η μαγειρισα μαν?
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Ναι. Έχω κάνει (και μάλιστα στο εξωτερικό που δεν είχα δίπλα την μανούλα να μου φέρνει φαγητό στο ταπεράκι). :coffee:
Ναι αλλά ήσουν μέσα σε εστιατόρια και είχες το φαγητό έτοιμο :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom