The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
Ρε παπαρα το ξερω. Τα μη συσκευασμένα για να τα έχεις στο ψυγείο πρεπει να τα βάζεις σε σκεύος και βαριέμαι.
Έχεις κάνει εργενης δουλεύοντας 10 ώρες την ημέρα?
Ναι. Έχω κάνει (και μάλιστα στο εξωτερικό που δεν είχα δίπλα την μανούλα να μου φέρνει φαγητό στο ταπεράκι).


