xxx_male
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 25 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 2.535
- Like
- 9.902
- Πόντοι
- 1.056
Αυτό το πιροσκί ρε μαν μονο κανένα τάρανδο δεν έχει μέσαΠιροσκι κιμα με λουκανικο και με μπέικον τυρι,χυμο τώρα καφέ.
Γαλέος ψητός στη σχάρα. Πουρές με μανιτάρια και πεκορινο Αμφιλοχίας. Τυρόπιτα Ντομάτοκεφτέδες.
![]()

Τρώγονται αυτά αδερφέ ?

Για τουςΛαχανοντολμαδες,φέτα Καλαβρύτων μισό κιλό σκληρή,ταλαγανι, ζιρο

Όχι μια χαρά είναι οι λαχανοντολμάδες αν τους αυγοκόψεις,Για τους
λαχανοντολμάδες ->![]()
από που το λάχανο ήθελες να ρωτήσεις??Για τους
λαχανοντολμάδες ->![]()
Είναι ποντιακά μαν από ρωσσοποντια γνήσια.Αυτό το πιροσκί ρε μαν μονο κανένα τάρανδο δεν έχει μέσα
Ναιεχω στειλει μηνυμα σε Αντισθένη και Ζιρο , αυτο μονο εχω να δηλωσω.
Χαρηκαμε για την γνωριμια , σου ευχομαστε ολοψυχα απο την οικογενεια του μπου.κομ καλη συνέχεια σε οτι κάνεις![]()
Για τους
λαχανοντολμάδες ->![]()
Από που μαν σολωμοι σπανακια ψωμιά κτλΣολωμος φιλέτο, σπανάκι μπειμπι σαλάτα, κοκακολα, ψωμί μαυρο![]()
Σολωμο παντα λιντλ μαν. Σαλάτα έτοιμη επίσης λιντλ αφου χωθηκα για τον σολωμο. Ψωμί φουρνος γειτονιάς.Από που μαν σολωμοι σπανακια ψωμιά κτλ
Πω ρε πούστη με αυτό το λιντλΣολωμο παντα λιντλ μαν. Σαλάτα έτοιμη επίσης λιντλ αφου χωθηκα για τον σολωμο. Ψωμί φουρνος γειτονιάς.



Μη ξεχάσεις αύριο μαν κτλΣολωμο παντα λιντλ μαν. Σαλάτα έτοιμη επίσης λιντλ αφου χωθηκα για τον σολωμο. Ψωμί φουρνος γειτονιάς.
Έχει καλό σολωμο μαν.Πω ρε πούστη με αυτό το λιντλ
![]()
Σε ποιο Lidl μαν ?Έχει καλό σολωμο μαν.

Στο μεγάλο πεύκοΣε ποιο Lidl μαν ?![]()
Τα θέλει ο κωλος τουΣτο μεγάλο πεύκο

Ρε μαν , πήρα το δραπανοκατσάβιδο της προσφοράς και έκλασε η μπαταρία σε 10 μέρεςΤα θέλει ο κωλος του![]()

Σολωμο παντα λιντλ μαν. Σαλάτα έτοιμη επίσης λιντλ αφου χωθηκα για τον σολωμο. Ψωμί φουρνος γειτονιάς.