Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 854K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 26 άτομα (1 μέλη και 25 επισκέπτες)

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
βούτηξες ρυζογκοφρέτα στη σάλτσα για να απογειώσεις το πιάτο?
Κάθε ποστάρισμα και μια αναφορά για προκλητική συμπεριφορά.
Πρέπει να είναι κάποιου είδους ρεκόρ αυτό.
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Και ένα σάντουιτς στο χέρι μπορείς να φάς με την αντροπαρεα αρκεί να περιέχει λίγο αστακό λίγο χαβιάρι, υπάρχει μαγαζί στο Κολωνάκι που τα φτιάχνει πολύ ωραία
Γαματο ακούγεται!
Να τολμήσω να ζητήσω να μου προστεσουν 2-3 φλυδες παστουρμά στο σάντουιτς ή είναι λες χωριατια?
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
εγώ το λέω για το κράντσι :coffee:
Αναφορά για το "κράντσι" και για κάθε "φλεξάρω" και "ντελούλου" που θα διαβάζω.

Οι άλλοι θα έχουν ευκαιρία, εσύ είσαι στιγματισμένος στο νήμα.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.658
Like
29.715
Πόντοι
6.256

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Μια κατσαρόλα γιουβαρλάκια αυγολέμονο το μεσημέρι :coffee:

Έχουν μείνει 7-8 δέκα .
Λέω να τα ζεστάνω και να τα κουτουπώσω :coffee:

Από το βάθος του ψυγείου επίσης μου κλείνει το μάτι ένα ταψάκι γαλακτομπούρεκο .
Βλέποντας και τρώγοντας :coffee:
Γαλακτομπούρεκο στο ψυγείο?
Τσιμπα τη :coffee:
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Και ένα σάντουιτς στο χέρι μπορείς να φάς με την αντροπαρεα αρκεί να περιέχει λίγο αστακό λίγο χαβιάρι, υπάρχει μαγαζί στο Κολωνάκι που τα φτιάχνει πολύ ωραία
Υπαρχει και ενα αλλο μαγαζι - Ακαδημίας.. Σαντουιτς με Κοκορετσι.. γαμάει..
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.252
Κριτικές
11
Like
23.174
Πόντοι
6.246
Αν δεν το φας την ίδια μέρα όμως, χαλάει εκτός ψυγείου
 

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.228
Κριτικές
21
Like
5.967
Πόντοι
1.346
φιλετο γλωσσα το μεσημερι,κακαο νωρις το απογευμα,ψωμι με κασερι-ταραμα-παστραμι και κους κους με λαχανο το βραδυ για σβησιμο
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Η σωστή η κρέμα στο γαλακτομπουρικο είναι από ρυζάλευρο...
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Τι σύγκριση είναι αυτή ρε παικταρά, να σοβαρευτούμε λίγο.
Είναι κάποια φαγώσιμα που δεν μπαίνουν στο ψυγείο. Τι δεν καταλαβες και με εγκαλείς να σοβαρευτω?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom