You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 853K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (0 μέλη και 28 επισκέπτες)
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Το ζεσταινεις κ ολας?Ρε τιτανοτεράστιε το γαλακτομπούρεκο μπαίνει στο ψυγείο μια χαρά. Αν το θες ζεστο ,το ζεσταίνεις λίγο τη δεύτερη μέρα τρώγεται άνετα.

argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.295
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.388
- Πόντοι
- 16.235
To γάμησες στην τελευταία σειρά...Μεσημεριανό..
Πρέκα τηγανισμένη σε αυθεντικό ελαιόλαδο Άλτις
Παντζάρια ολόφρεσκα από την Λαϊκή
Σκορδαλιά
Κόκα Κόλα -Γνήσια -originale taste
Γλυκό Ρυζογκοφρέτες Ανανά
Πολύ καλό επιδόρπιο μετά από όσπρια η ψάρι είναι κάθε είδους χαλβάς.
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.329
- Like
- 20.046
- Πόντοι
- 3.556
Ε πάρε αναφορά αφού το ζεσταινειςΑμα μου καυλώσει ναι, το ζεσταίνω το γαλακτομπούρεκο. Υπάρχει πρόβλημα να πούμε;
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
Βάλτο και στη φριτέζα μαν, στα παπαρια μου ναπουμε.Αμα μου καυλώσει ναι, το ζεσταίνω το γαλακτομπούρεκο. Υπάρχει πρόβλημα να πούμε;
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.295
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.388
- Πόντοι
- 16.235
Μόνο πίπες δεν σας πήραν...που το κάνατε το σεμινάριο στο Grande Bretagne;Σε εκπαιδευτικό σεμινάριο:
Σαντουιτσακια με φιλέτο κοτόπουλο,μαρούλι, τυρί.
Σαντουιτσακια με ομελετα, ντοματα, τυρί.
Μπισκοτάκια πτι φουρ με μαρμελάδα και σοκολάτα. Μπόλικο γαλλικό καφέ (μπλιαχ) σκέτο για να βοηθήσει στο χε...μο. Αν και με όλες αυτές τις μαλακίες που έφαγα δε νομίζω να έχω προβλημα.
Μου κάνω αναφορα μόνος μου, μην κουράζεστε.![]()
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Βάλτο και στη φριτέζα μαν, στα παπαρια μου ναπουμε.
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.251
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.171
- Πόντοι
- 6.246
Αναφορά, αναφορά, στ' αρχίδια μου τα τραγανάΕ πάρε αναφορά αφού το ζεσταινεις
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Ναι υπαρχει..Αμα μου καυλώσει ναι, το ζεσταίνω το γαλακτομπούρεκο. Υπάρχει πρόβλημα να πούμε;
Τσακο μια..
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Ζεσταίνει το Γαλακτομπούρεκο.. Μετά λέτε για μένα.. Να δεις τι θα φάω σήμερα... Ακου εκεί.. Ζεσταίνει το Γαλακτομπούρεκο..Αμα μου καυλώσει ναι, το ζεσταίνω το γαλακτομπούρεκο. Υπάρχει πρόβλημα να πούμε;
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.087
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.679
- Πόντοι
- 8.695
Και καλά κάνεις, +1 από μένα. Το γαλακτομπούρεκο τρώγεται 1 μέρα μετά (να έχει σφιξει η κρέμα ) και αν ζεσταθεί γαμει και δέρνει!Αμα μου καυλώσει ναι, το ζεσταίνω το γαλακτομπούρεκο. Υπάρχει πρόβλημα να πούμε;
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Εσπρέσσο σκέτο διπλό από το king George ii και τυρόπιτα κουρού από τις φουρναρισσες.
θα πας στον γάμο σήμερα τυπε ;

gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.087
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.679
- Πόντοι
- 8.695
Όχι τυπε μου, έχω κόντρα με τους βαρδινοτετοιους, μου είχαν χαλάσει μια δουλειά στα Εμιράτα το '90.θα πας στον γάμο σήμερα τυπε ;![]()
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.222
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.212
- Πόντοι
- 39.911
Πρωινό.. Αφιερωμένο στο @Nubic που Ζεσταίνει Το Γαλακτομπούρεκο..
Θυμαρίσιο Μέλι σε παντεσπάνι με προσθήκη βούτυρο Κερκύρας
Χυμό Βερίκοκο
Ομελέτα με μανιτάρια και Λουκάνικα..
Κέικ Αλμυρό με Μπέικον.
Καφές από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία - Πολύ Ακριβός.

Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Θα παίζει τίποτα καλό στο γάμο Νίπλη ή να πάω σινεμά;
Σίγουρα

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K