Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 855K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 33 άτομα (3 μέλη και 30 επισκέπτες)

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.253
Κριτικές
11
Like
23.175
Πόντοι
6.246
Ρε τιτανοτεράστιε το γαλακτομπούρεκο μπαίνει στο ψυγείο μια χαρά. Αν το θες ζεστο ,το ζεσταίνεις λίγο τη δεύτερη μέρα τρώγεται άνετα.
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.374
Κριτικές
1
Like
7.131
Πόντοι
1.406
Ρε τιτανοτεράστιε το γαλακτομπούρεκο μπαίνει στο ψυγείο μια χαρά. Αν το θες ζεστο ,το ζεσταίνεις λίγο τη δεύτερη μέρα τρώγεται άνετα.
Το ζεσταινεις κ ολας? :referee:
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.253
Κριτικές
11
Like
23.175
Πόντοι
6.246
Αμα μου καυλώσει ναι, το ζεσταίνω το γαλακτομπούρεκο. Υπάρχει πρόβλημα να πούμε;
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.313
Κριτικές
64
Like
59.411
Πόντοι
16.235
Μεσημεριανό..

Πρέκα τηγανισμένη σε αυθεντικό ελαιόλαδο Άλτις

Παντζάρια ολόφρεσκα από την Λαϊκή

Σκορδαλιά

Κόκα Κόλα -Γνήσια -originale taste

Γλυκό Ρυζογκοφρέτες Ανανά
To γάμησες στην τελευταία σειρά...
Πολύ καλό επιδόρπιο μετά από όσπρια η ψάρι είναι κάθε είδους χαλβάς.
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.374
Κριτικές
1
Like
7.131
Πόντοι
1.406

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.313
Κριτικές
64
Like
59.411
Πόντοι
16.235
Σε εκπαιδευτικό σεμινάριο:
Σαντουιτσακια με φιλέτο κοτόπουλο,μαρούλι, τυρί.
Σαντουιτσακια με ομελετα, ντοματα, τυρί.
Μπισκοτάκια πτι φουρ με μαρμελάδα και σοκολάτα. Μπόλικο γαλλικό καφέ (μπλιαχ) σκέτο για να βοηθήσει στο χε...μο. Αν και με όλες αυτές τις μαλακίες που έφαγα δε νομίζω να έχω προβλημα.
Μου κάνω αναφορα μόνος μου, μην κουράζεστε.:grin:
Μόνο πίπες δεν σας πήραν...που το κάνατε το σεμινάριο στο Grande Bretagne;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Βάλτο και στη φριτέζα μαν, στα παπαρια μου ναπουμε.
:cheesy::P:P
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Αμα μου καυλώσει ναι, το ζεσταίνω το γαλακτομπούρεκο. Υπάρχει πρόβλημα να πούμε;
Ζεσταίνει το Γαλακτομπούρεκο.. Μετά λέτε για μένα.. Να δεις τι θα φάω σήμερα... Ακου εκεί.. Ζεσταίνει το Γαλακτομπούρεκο..
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Πρωινό.. Αφιερωμένο στο @Nubic που Ζεσταίνει Το Γαλακτομπούρεκο..

Θυμαρίσιο Μέλι σε παντεσπάνι με προσθήκη βούτυρο Κερκύρας

Χυμό Βερίκοκο

Ομελέτα με μανιτάρια και Λουκάνικα..

Κέικ Αλμυρό με Μπέικον.

Καφές από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία - Πολύ Ακριβός.
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.705
Πόντοι
8.695
Αμα μου καυλώσει ναι, το ζεσταίνω το γαλακτομπούρεκο. Υπάρχει πρόβλημα να πούμε;
Και καλά κάνεις, +1 από μένα. Το γαλακτομπούρεκο τρώγεται 1 μέρα μετά (να έχει σφιξει η κρέμα ) και αν ζεσταθεί γαμει και δέρνει!
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.705
Πόντοι
8.695
Εσπρέσσο σκέτο διπλό από το king George* και τυρόπιτα κουρού από τις φουρναρισσες.

*Σε πορσελάνινο φλυτζάνι Βοημίας. Φθηνός μου φάνηκε, αύριο θα πάω στο grande Bretagne.
 
Τελευταία τροποποίηση:

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.705
Πόντοι
8.695

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.253
Κριτικές
11
Like
23.175
Πόντοι
6.246
Θα παίζει τίποτα καλό στο γάμο Νίπλη ή να πάω σινεμά;
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.258
Κριτικές
67
Like
117.505
Πόντοι
39.911
Πρωινό.. Αφιερωμένο στο @Nubic που Ζεσταίνει Το Γαλακτομπούρεκο..

Θυμαρίσιο Μέλι σε παντεσπάνι με προσθήκη βούτυρο Κερκύρας

Χυμό Βερίκοκο

Ομελέτα με μανιτάρια και Λουκάνικα..

Κέικ Αλμυρό με Μπέικον.

Καφές από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία - Πολύ Ακριβός.
:coffee: :coffee:
1738917289854.gif
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom