ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.650
- Like
- 57.298
- Πόντοι
- 12.756

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Δεν είναι καλά αδελφέ.γιατι?![]()

Δεν είναι καλά αδελφέ.γιατι?![]()
Αναφορά ξεκάθαραΦακές σήμερα ...Φτωχό το φαγητό
Αναφορά για το catering από σεμινάριο - αυτά είναι finger food εμείς συζητάμε για φαγητό.
Σαλάτα: Πράσινη σαλάτα, σφιχτό αυγό, παξιμάδι κρίθινο, τοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι
Κυρίως: Τορτελίνι γεμιστό με τυρί με κόκκινη σάλτσα και απάκι.

Φακές γαμανε.Φακές σήμερα ...Φτωχό το φαγητό
Φρέσκο κρεμμύδι;Αναφορά για το catering από σεμινάριο - αυτά είναι finger food εμείς συζητάμε για φαγητό.
Σαλάτα: Πράσινη σαλάτα, σφιχτό αυγό, παξιμάδι κρίθινο, τοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι
Κυρίως: Τορτελίνι γεμιστό με τυρί με κόκκινη σάλτσα και απάκι.
Αναφορά..Φακές γαμανε.
Κάντε εικόνα:
Φακές - ρέγγα με λαδολέμονο ψημένη στην εφημερίδα - κρεμμύδι ξερό - ελιες θρούμπες - ψωμί ζυμωτό - ρετσίνα.![]()

Τσακο και εσυΑναφορά για το catering από σεμινάριο - αυτά είναι finger food εμείς συζητάμε για φαγητό.
Σαλάτα: Πράσινη σαλάτα, σφιχτό αυγό, παξιμάδι κρίθινο, τοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι
Κυρίως: Τορτελίνι γεμιστό με τυρί με κόκκινη σάλτσα και απάκι.
Δεν είναι εδώ το νήμα για φτωχά καί ταπεινά, τα φαγητά εδώ είναι απαιτητικά και ζορικα , οπότε ΑΝΑΦΟΡΑΦακές γαμανε.
Κάντε εικόνα:
Φακές - ρέγγα με λαδολέμονο ψημένη στην εφημερίδα - κρεμμύδι ξερό - ελιες θρούμπες - ψωμί ζυμωτό - ρετσίνα.![]()
Βραδυνό για κρουασάν; Αναφορά καί έφυγεςΒραδινό κρουασάν γεμιστό με πραλίνα φουντουκιού
στο
ciao
Εντάξει μαν, την επόμενη που θα μου πουν τα φιλαράκια να πάμε αντροπαρεα για μεζεδοφαση, θα τους προτείνω σολομούς και σαμπάνιες μην και μας περάσουν για τιποτις φτωχατζες.Δεν είναι εδώ το νήμα για φτωχά καί ταπεινά, τα φαγητά εδώ είναι απαιτητικά και ζορικα , οπότε ΑΝΑΦΟΡΑ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Βραδυνό για κρουασάν; Αναφορά καί έφυγες
Ανακάλεσε την αναφορα γιατί θα χουμε ιστορίες....Αναφορά..
Τσάκο..
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τσακο και εσυ
Και φέτα έφαγα μαζίΦακές γαμανε.
Κάντε εικόνα:
Φακές - ρέγγα με λαδολέμονο ψημένη στην εφημερίδα - κρεμμύδι ξερό - ελιες θρούμπες - ψωμί ζυμωτό - ρετσίνα.![]()


Όχι ρε μανΦακές γαμανε.
Κάντε εικόνα:
Φακές - ρέγγα με λαδολέμονο ψημένη στην εφημερίδα - κρεμμύδι ξερό - ελιες θρούμπες - ψωμί ζυμωτό - ρετσίνα.![]()

Και ένα σάντουιτς στο χέρι μπορείς να φάς με την αντροπαρεα αρκεί να περιέχει λίγο αστακό λίγο χαβιάρι, υπάρχει μαγαζί στο Κολωνάκι που τα φτιάχνει πολύ ωραίαΕντάξει μαν, την επόμενη που θα μου πουν τα φιλαράκια να πάμε αντροπαρεα για μεζεδοφαση, θα τους προτείνω σολομούς και σαμπάνιες μην και μας περάσουν για τιποτις φτωχατζες.
Μαν μονο μπουρικο,όχι αυγολέμονο κτλ τώρα.Μια κατσαρόλα γιουβαρλάκια αυγολέμονο το μεσημέρι
Έχουν μείνει 7-8 δέκα .
Λέω να τα ζεστάνω και να τα κουτουπώσω
Από το βάθος του ψυγείου επίσης μου κλείνει το μάτι ένα ταψάκι γαλακτομπούρεκο .
Βλέποντας και τρώγοντας![]()
Ωραίος μαν,χωριάτικες χυλοπίτες?Κόκορα κοκκινιστό με χυλοπίτες, τριμμένη γραβιέρα και μια zero.
Λουκούμι.
βούτηξες ρυζογκοφρέτα στη σάλτσα για να απογειώσεις το πιάτο?Κόκορα κοκκινιστό με χυλοπίτες, τριμμένη γραβιέρα και μια zero.
Λουκούμι.