Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 48 άτομα (0 μέλη και 48 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.650
Like
57.298
Πόντοι
12.756

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.251
Κριτικές
11
Like
23.168
Πόντοι
6.246
Αναφορά για το catering από σεμινάριο - αυτά είναι finger food εμείς συζητάμε για φαγητό.

Σαλάτα: Πράσινη σαλάτα, σφιχτό αυγό, παξιμάδι κρίθινο, τοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι

Κυρίως: Τορτελίνι γεμιστό με τυρί με κόκκινη σάλτσα και απάκι.
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Αναφορά για το catering από σεμινάριο - αυτά είναι finger food εμείς συζητάμε για φαγητό.

Σαλάτα: Πράσινη σαλάτα, σφιχτό αυγό, παξιμάδι κρίθινο, τοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι

Κυρίως: Τορτελίνι γεμιστό με τυρί με κόκκινη σάλτσα και απάκι.
:sopase:
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.329
Like
20.044
Πόντοι
3.556
Αναφορά για το catering από σεμινάριο - αυτά είναι finger food εμείς συζητάμε για φαγητό.

Σαλάτα: Πράσινη σαλάτα, σφιχτό αυγό, παξιμάδι κρίθινο, τοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι

Κυρίως: Τορτελίνι γεμιστό με τυρί με κόκκινη σάλτσα και απάκι.
Φρέσκο κρεμμύδι;
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Φακές γαμανε.
Κάντε εικόνα:
Φακές - ρέγγα με λαδολέμονο ψημένη στην εφημερίδα - κρεμμύδι ξερό - ελιες θρούμπες - ψωμί ζυμωτό - ρετσίνα. :drooling-face:
Αναφορά..

Τσάκο..

:toilet:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αναφορά για το catering από σεμινάριο - αυτά είναι finger food εμείς συζητάμε για φαγητό.

Σαλάτα: Πράσινη σαλάτα, σφιχτό αυγό, παξιμάδι κρίθινο, τοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι

Κυρίως: Τορτελίνι γεμιστό με τυρί με κόκκινη σάλτσα και απάκι.
Τσακο και εσυ
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.251
Κριτικές
11
Like
23.168
Πόντοι
6.246
Αυτό το λες βραδινό; Αναφορά

Η αναφορά πρέπει να έχει και αιτιολόγηση.

Εννοείται στην πράσινη σαλάτα ότι μπαίνει ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμυδάκι. Elementary dear Watson.
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.329
Like
20.044
Πόντοι
3.556
Φακές γαμανε.
Κάντε εικόνα:
Φακές - ρέγγα με λαδολέμονο ψημένη στην εφημερίδα - κρεμμύδι ξερό - ελιες θρούμπες - ψωμί ζυμωτό - ρετσίνα. :drooling-face:
Δεν είναι εδώ το νήμα για φτωχά καί ταπεινά, τα φαγητά εδώ είναι απαιτητικά και ζορικα , οπότε ΑΝΑΦΟΡΑ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Βραδινό κρουασάν γεμιστό με πραλίνα φουντουκιού

στο

ciao
Βραδυνό για κρουασάν; Αναφορά καί έφυγες
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Δεν είναι εδώ το νήμα για φτωχά καί ταπεινά, τα φαγητά εδώ είναι απαιτητικά και ζορικα , οπότε ΑΝΑΦΟΡΑ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Βραδυνό για κρουασάν; Αναφορά καί έφυγες
Εντάξει μαν, την επόμενη που θα μου πουν τα φιλαράκια να πάμε αντροπαρεα για μεζεδοφαση, θα τους προτείνω σολομούς και σαμπάνιες μην και μας περάσουν για τιποτις φτωχατζες.
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056

George Iakovidis

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.747
Κριτικές
57
Like
6.209
Πόντοι
7.636

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.195
Κριτικές
67
Like
117.040
Πόντοι
39.911
Μια κατσαρόλα γιουβαρλάκια αυγολέμονο το μεσημέρι :coffee:

Έχουν μείνει 7-8 δέκα .
Λέω να τα ζεστάνω και να τα κουτουπώσω :coffee:

Από το βάθος του ψυγείου επίσης μου κλείνει το μάτι ένα ταψάκι γαλακτομπούρεκο .
Βλέποντας και τρώγοντας :coffee:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.195
Κριτικές
67
Like
117.040
Πόντοι
39.911

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.329
Like
20.044
Πόντοι
3.556
Εντάξει μαν, την επόμενη που θα μου πουν τα φιλαράκια να πάμε αντροπαρεα για μεζεδοφαση, θα τους προτείνω σολομούς και σαμπάνιες μην και μας περάσουν για τιποτις φτωχατζες.
Και ένα σάντουιτς στο χέρι μπορείς να φάς με την αντροπαρεα αρκεί να περιέχει λίγο αστακό λίγο χαβιάρι, υπάρχει μαγαζί στο Κολωνάκι που τα φτιάχνει πολύ ωραία
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.650
Like
57.298
Πόντοι
12.756
Μια κατσαρόλα γιουβαρλάκια αυγολέμονο το μεσημέρι :coffee:

Έχουν μείνει 7-8 δέκα .
Λέω να τα ζεστάνω και να τα κουτουπώσω :coffee:

Από το βάθος του ψυγείου επίσης μου κλείνει το μάτι ένα ταψάκι γαλακτομπούρεκο .
Βλέποντας και τρώγοντας :coffee:
Μαν μονο μπουρικο,όχι αυγολέμονο κτλ τώρα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Κόκορα κοκκινιστό με χυλοπίτες, τριμμένη γραβιέρα και μια zero.
Λουκούμι.
Ωραίος μαν,χωριάτικες χυλοπίτες?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom