Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Ναι, αναπαύονταν στο δεύτερο ψυγείο από το καλοκαίρι.Ωραίος μαν,χωριάτικες χυλοπίτες?
Λες και γεννήθηκαν για να αγκαλιάζουν τα κοκόρια.
Ναι, αναπαύονταν στο δεύτερο ψυγείο από το καλοκαίρι.Ωραίος μαν,χωριάτικες χυλοπίτες?
Κάθε ποστάρισμα και μια αναφορά για προκλητική συμπεριφορά.βούτηξες ρυζογκοφρέτα στη σάλτσα για να απογειώσεις το πιάτο?
εγώ το λέω για το κράντσιΚάθε ποστάρισμα και μια αναφορά για προκλητική συμπεριφορά.
Πρέπει να είναι κάποιου είδους ρεκόρ αυτό.

Γαματο ακούγεται!Και ένα σάντουιτς στο χέρι μπορείς να φάς με την αντροπαρεα αρκεί να περιέχει λίγο αστακό λίγο χαβιάρι, υπάρχει μαγαζί στο Κολωνάκι που τα φτιάχνει πολύ ωραία
Αναφορά για το "κράντσι" και για κάθε "φλεξάρω" και "ντελούλου" που θα διαβάζω.εγώ το λέω για το κράντσι![]()
cool bro no beefΑναφορά για το "κράντσι" και για κάθε "φλεξάρω" και "ντελούλου" που θα διαβάζω.
Οι άλλοι θα έχουν ευκαιρία, εσύ είσαι στιγματισμένος στο νήμα.

Γαλακτομπούρεκο στο ψυγείο?Μια κατσαρόλα γιουβαρλάκια αυγολέμονο το μεσημέρι
Έχουν μείνει 7-8 δέκα .
Λέω να τα ζεστάνω και να τα κουτουπώσω
Από το βάθος του ψυγείου επίσης μου κλείνει το μάτι ένα ταψάκι γαλακτομπούρεκο .
Βλέποντας και τρώγοντας![]()

Υπαρχει και ενα αλλο μαγαζι - Ακαδημίας.. Σαντουιτς με Κοκορετσι.. γαμάει..Και ένα σάντουιτς στο χέρι μπορείς να φάς με την αντροπαρεα αρκεί να περιέχει λίγο αστακό λίγο χαβιάρι, υπάρχει μαγαζί στο Κολωνάκι που τα φτιάχνει πολύ ωραία
Πες τα μαν χαλαει η γεύσηΓαλακτομπούρεκο στο ψυγείο?
Τσιμπα τη![]()
Βαρέθηκα να δίνω φως εδώ μέσα μανΠες τα μαν χαλαει η γεύση
Για πε διεύθυνσηΥπαρχει και ενα αλλο μαγαζι - Ακαδημίας.. Σαντουιτς με Κοκορετσι.. γαμάει..
Και το σουβλάκι χαλάει ρε μαν αλλά δε μπαίνει ψυγείο ναπουμεΑν δεν το φας την ίδια μέρα όμως, χαλάει εκτός ψυγείου

Τι τσιμπησες?Βαρέθηκα να δίνω φως εδώ μέσα μαν
Αν δεν το φας την ίδια μέρα, χαλάς εσύ...Αν δεν το φας την ίδια μέρα όμως, χαλάει εκτός ψυγείου
Φιλέτο κοτόπουλο (δυο) σαλάτα μαρουλι/κρεμμυδάκι φρεσκο μπαγκετα κοκακολα. Σε πολυ λίγο κρέμα βανίλια Ροδόπη.Τι τσιμπησες?

Τι σύγκριση είναι αυτή ρε παικταρά, να σοβαρευτούμε λίγο.Και το σουβλάκι χαλάει ρε μαν αλλά δε μπαίνει ψυγείο ναπουμε![]()
Είναι κάποια φαγώσιμα που δεν μπαίνουν στο ψυγείο. Τι δεν καταλαβες και με εγκαλείς να σοβαρευτω?Τι σύγκριση είναι αυτή ρε παικταρά, να σοβαρευτούμε λίγο.