Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 77 άτομα (2 μέλη και 75 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Τρελλος εισαι ρε,να παθουμε κανενα εγκεφαλικο..
ΦΟΡΤΣΑ ΘΡΥΛΟΣ θα φωναζουμε εκεινη τη μερα..
Οπως στη Πατρα και στο Καυταντζογλειο..
αυτο λεω και εγω..... :tooth: :tooth: :tooth:
εχουμε και χαριζουμε αμα γουσταρουμε μονο και μονο να σας δουμε να βγαζετε αφρους
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.658
Κριτικές
173
Like
39.846
Πόντοι
38.529
αυτο λεω και εγω..... :tooth: :tooth: :tooth:
εχουμε και χαριζουμε αμα γουσταρουμε μονο και μονο να σας δουμε να βγαζετε αφρους
Μπα...κυπελλο εχεται χρονια να δειτε..
Οποτε δεν χαριζεται..
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Το θεμα ειναι να παρετε και το κυπελλο,
αν παιξετε με αυτους..
ΡΕ ΤΡΑΒΑ ΓΑΜΗΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΙΣΩ ΤΟ ΤΕΤΖΕΡΕΔΙ ΣΤ ΑΡΕΙΑΝΑ ΕΝΩ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ ΑΠΟ ΤΟ 15..
ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ(ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ)ΑΝΤΕ Κ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΞ..
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.658
Κριτικές
173
Like
39.846
Πόντοι
38.529

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ΡΕ ΤΡΑΒΑ ΓΑΜΗΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΙΣΩ ΤΟ ΤΕΤΖΕΡΕΔΙ ΣΤ ΑΡΕΙΑΝΑ ΕΝΩ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ ΑΠΟ ΤΟ 15..
ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ(ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ)ΑΝΤΕ Κ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΞ..
δεν θα το φερεις ουτε στο ρολοι ρε καριολη να γουσταρουμε και εμεις λιγο?
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
σε αλλα νεα ντου του καβουροτιγρου στα αποδυτηρια  :S :S :S :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom