troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
αυτο λεω και εγω.....Τρελλος εισαι ρε,να παθουμε κανενα εγκεφαλικο..
ΦΟΡΤΣΑ ΘΡΥΛΟΣ θα φωναζουμε εκεινη τη μερα..
Οπως στη Πατρα και στο Καυταντζογλειο..

εχουμε και χαριζουμε αμα γουσταρουμε μονο και μονο να σας δουμε να βγαζετε αφρους