Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
Παντού μουνια... παντουουουου....![]()
![]()
![]()
Έπαιξες και έχασες?
Παντού μουνια... παντουουουου....![]()
![]()
![]()
Έπαιξες και έχασες?


κανα πεναλντι να σχολιασεις συνιδιοκτησια ολυμπιακουΤέλεια οργάνωση η τουρκόσποροι μέχρι και ασφάλεια γηπέδου είχαν μαζί τους τον επιπλέον χρόνο δεν τον σχολιάζω γιατί είναι πάντα αντικειμενη

εχουμε κ δικους μας επανω..Ξεροχυνω με Βαγγελα...![]()
![]()
![]()
εχουμε κ δικους μας επανω..
κ εμεις stand by ειμαστε τυπε..Πάλι καλά που είναι και αυτοί γιατί άμα περιμέναμε από τους αναρχιδους πολιτικάντηδες...
κ εμεις stand by ειμαστε τυπε..
Μ ενα σφυριγμα ξεκινανε τα βανακια..
ι4 δεν είσαι τυπε;Και εμείς ότι χρειαστείτε εκεί πάνω θα είμαστε διπλά σας...
επρεπε να του βγαλει το ματι για να φαει κοκκινη ο μουνις ΓΑΜΩ ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ Κ ΤΑ ΠΕΘΑΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ..Έχει αρχιδια ο τυπάκος...το έδειξε και στη Τούμπα.
επρεπε να του βγαλει το ματι για να φαει κοκκινη ο μουνις ΓΑΜΩ ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ Κ ΤΑ ΠΕΘΑΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ..
ι4 δεν είσαι τυπε;![]()

Στα μαγειρεία θα είναι, κάνει ιδιαίτερα κάθε βράδυ στις 9 στο σταρ τσάνελε.![]()
![]()
![]()