ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.695
- Like
- 57.436
- Πόντοι
- 12.756
τυπε πρόσεχε τους κροκόδειλους εκεί στον Αμαζόνιο.επειδή λείπω στις ζούγκλες τις Αμερικής για πείτε μου λίγο εσείς οι μπαοκτσηδες ,τελικά το κλέψαμε κ αυτό το πρωτάθλημα;

τυπε πρόσεχε τους κροκόδειλους εκεί στον Αμαζόνιο.επειδή λείπω στις ζούγκλες τις Αμερικής για πείτε μου λίγο εσείς οι μπαοκτσηδες ,τελικά το κλέψαμε κ αυτό το πρωτάθλημα;

5 λεπτά ακόμα και θα έμπαινε Καθαρά Δευτέρα ρε τύπε!!!Όχι ρε πουστη,και γω κουβα .το μαλακα το ρεφερι πέντε λεπτά ακόμη δε μπορουσε να αφηνε;
όχι έχει κάτι μικρό καθυστέρησεις ακόμα.Τελείωσε το ματς του μπαοκ;
καλα θα βγω για ποτό , ενημέρωσε με όταν λήξειόχι έχει κάτι μικρό καθυστέρησεις ακόμα.![]()
![]()
Ελπίζω να μην το μπουμπουνίσατε.![]()
![]()
![]()
Τυπε τόσο μεγάλο γατονι...Να δίνεις πιο συχνά στανταρακια. :S :S :S
Ελπίζω να μην το μπουμπουνίσατε.![]()
![]()
![]()
Τυπε είσαι μεγάλο γατονι...Να δίνεις πιο συχνά στανταρακια. :S :S :S
Λοιπόν,σε ότι προτείνει εμείς θα παίζουμε τα αντίθετα.

οι μασλάκες της στοιχημαν![]()
![]()
![]()
Ρεάλ - Μπαρτσελόνα
@ 3.15
73'1-0
ΣΤΟΙΧΗΜΑ50,00 €

τα μουνια το διορθωσανε το λάθος τους και πληρώθηκα με 1,20Αυτη δεν είναι στοίχημαν αλλά κουβαμαν![]()

τα μουνια το διορθωσανε το λάθος τους και πληρώθηκα με 1,20![]()

τραβα να ξεπληρώσεις τα διπιτα στου κοσμίδη και μετα ελα να μου κάνεις υποδείξεις.Τυπε εχεις σκεφτει να το γυρισεις στο κεντημα...![]()

τραβα να ξεπληρώσεις τα διπιτα στου κοσμίδη και μετα ελα να μου κάνεις υποδείξεις.![]()

τα μουνια το διορθωσανε το λάθος τους και πληρώθηκα με 1,20![]()
