Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Όσα χρειαστουν...ρε μαλακες ποσα ματς ντερμπι ομως μεχρι το τελος της σεζον? :S :S :S

Όσα χρειαστουν...
Μέχρι τώρα είναι 8 πρωτάθλημα, 2 κύπελλο, 2 ευρωπαϊκά.

Θα το κάνει. Αρχής γενομενης από το παιχνίδι της Κυριακής.στο κυπελλο πρεπει να κανει ροτεισον![]()
Θα το κάνει. Αρχής γενομενης από το παιχνίδι της Κυριακής.
Καλά θα κάνει να επιστρατεύσει και κάνα δυο παιδιά από την δεύτερη ομάδα...

Από πολλές απόψεις, το ξέρω. Αλλά δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς...το ματς της κυριακης ειναι πολυ δυσκολο![]()
Να δώσω συγχαρητήρια για την επική πρόκριση του Ολυμπιακού με (2-2) συνολικό σκόρ επι της αρσεναλ και πολλά μπράβο στους φίλους Ολυμπιακούς του νήματος των παππούληδων![]()


στο κυπελλο πρεπει να κανει ροτεισον![]()
Τάκη,την Κυριακή δεν θα δω El Clasico.
Mόνο Μπαοκ-Ξάνθη.
θα γινει τελικα?
γιατι ειχαν πει οτι θα αναβληθουν τα καρναβαλια φετος...:S

εντάξει μαν δεν θα τα κατεβάσουμε κιόλας ότι είναι ας γίνει...δύσκολη σκληρή ομάδα σκληροί φίλαθλοι θα τα δούμε από κοντά ολα..
ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ..εντάξει μαν δεν θα τα κατεβάσουμε κιόλας ότι είναι ας γίνει...δύσκολη σκληρή ομάδα σκληροί φίλαθλοι θα τα δούμε από κοντά ολα..
ΝΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΓΚΟΛ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ..τυπε πιστευω να δειξεις αυτοσυγκρατηση μεσα στο γηπεδο...μην γινει κανα ντου και τιμωρηθει η ομαδα...αυτα καλο ειναι να μην γινονται... :S
ΝΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΓΚΟΛ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ..
ΜΕ ΤΗΝ ΓΟΥΛΒΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ..ΕΞΩ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ..

Κ για να μην ξεχνιομαστε..
ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΜΑΡΤΙΝΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΦΛΟΡΕΤΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..
ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΗΝ ΑΡΠΑΞΕΙ Κ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ..
