Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 83 άτομα (1 μέλη και 82 επισκέπτες)

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.118
Κριτικές
16
Like
19.130
Πόντοι
9.345
Καλα που εγινε αυτο με το θρυλο χθες και χαμογελασαμε γιατι ολα τα αλλα μαυριλα
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
στο κυπελλο πρεπει να κανει ροτεισον  :woldman:
Θα το κάνει. Αρχής γενομενης από το παιχνίδι της Κυριακής.

Καλά θα κάνει να επιστρατεύσει και κάνα δυο παιδιά από την δεύτερη ομάδα...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.696
Πόντοι
5.006
Θα το κάνει. Αρχής γενομενης από το παιχνίδι της Κυριακής.

Καλά θα κάνει να επιστρατεύσει και κάνα δυο παιδιά από την δεύτερη ομάδα...

το ματς της κυριακης ειναι πολυ δυσκολο :woldman:
 

Jim25jim

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.494
Κριτικές
110
Like
22.208
Πόντοι
26.336

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.645
Like
57.284
Πόντοι
12.756

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.696
Πόντοι
5.006

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
εντάξει μαν δεν θα τα κατεβάσουμε κιόλας ότι είναι ας γίνει...δύσκολη σκληρή ομάδα σκληροί φίλαθλοι θα τα δούμε από κοντά ολα..
ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ..
ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ???
ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΕΡΑ ΓΡΑΦΩ..
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
τυπε πιστευω να δειξεις αυτοσυγκρατηση μεσα στο γηπεδο...μην γινει κανα ντου και τιμωρηθει η ομαδα...αυτα καλο ειναι να μην γινονται... :S
ΝΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΓΚΟΛ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ..
ΜΕ ΤΗΝ ΓΟΥΛΒΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ..ΕΞΩ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ..
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Κ για να μην ξεχνιομαστε..
ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΜΑΡΤΙΝΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΦΛΟΡΕΤΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..
ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΗΝ ΑΡΠΑΞΕΙ Κ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ..
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.696
Πόντοι
5.006
Κ για να μην ξεχνιομαστε..
ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΜΑΡΤΙΝΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΦΛΟΡΕΤΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..
ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΗΝ ΑΡΠΑΞΕΙ Κ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ..

δεν χωραει ο φουρτουνης στα σημαντικα ματς...ο σκυλος ο βαλμπουνα εχει 19 ασιστ μεχρι τωρα!!!!! :rockon:
19 ασιστ δεν κανει ο μαντζαρης ουτε σε ολη την χρονια να πουμε.... :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom